Uitgerekend in januari 2018!

Hoi Caro!

ooh en bedankt mevrouw de secretaresse! Wat flauw..

Ik kan me voorstellen dat het dan extra spannend is! Ik duim voor je op een goede Zwangerschap!

Ik heb vannacht een extreme buikpijn gehad. Ik kroop over ee grond en moest overgeven er van. Nu is het helemaal weg.. ik maak me daardoor ook heel veel zorgen!

@Mali, hoeveel weken ben je nu precies? Ik weet het namelijk niet :( Manlief en ik hadden pas besloten om opnieuw te beginnen proberen, maar uiteraard dom geweest en vergeten wanneer vorige regels waren :p Dus wij moeten wachten op zekerheid tot 13-06.

Wat zegt je gyn van die buikpijn? Kan je geen vroege echo vragen?

Veel succes en hou ons op de hoogte he!

xxx

Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag. De verloskundige zegt dat k me geen zorgen moet maken zolang ik geen bloed verlies, het komt doordat mijn lichaam hard aan het werk is en de ene vrouw reageert heftiger dan de ander zegt ze.. gelukkig maar!

oh wachten duurt lang dan he! Wij hebben 16-6 onze eerste echo!

Dan zullen we wrs ongeveer hetzelfde uitgerekend zijn, denk ik.

Ik hoop gewoon snel duidelijkheid te hebben van hoe lang we zwanger zijn, en wanneer we uitgerekend zijn... En dat onze kleine Ukie een sterk kloppend hartje zal hebben :)

Wachten duurt altijd lang :( We hebben, van onze vorige zwangerschap, zo'n doppler, maar helaas gaat dat nog niet zo vroeg. Da's pas wat later, maar is wel een leuk hebbeding (als het kleintje goed ligt, tenminste).

xxx

Hi dames

Een Facebook groep lijkt me ook leuk. Merk echt dat ik erover wil praten maar dat kan niet behalve met me vriend haha.

Wij wachten ook nog even tot we het vertellen. Zijn rond 30 januari uitgerekend en hebben 19 juni onze eerste echo ben echt zo nerveus en hoop dat alles goed gaat.

Tot nu toe 4.5 week zwanger en voornamelijk last van hoofdpijn opgeblazen buik en krampen. Ben benieuwd Hoe laat het verder gaat zo..

Net echt voor het eerst echt misselijk geworden van eten. Was een van mijn lievelings maaltjes aan het koken en voelde al beetje de misselijk heid opkomen.. toch gaan eten. Helaas alles er weer uit gespuugd. Echt bizar dat je dat hebt tijdens je zwangerschap.

Hallo allemaal,

ik heb afgelopen week wat mee gelezen, en wil me hier ook bij aansluiten. Voor mij geld alleen even een heel ander verhaal als voor de meeste van jullie. Zal proberen kort even in te leiden. Mijn partner en ik zijn al meer dan 4 jaar bezig om zwanger te worden. Inmiddels lopen we 2 jaar in het ziekenhuis. Nu na 3 mislukte pogingen en nog wat andere behandelingen is het na behandeling 4 gewoon keihard raak! Bij mij zijn eicellen weggehaald en bevrucht, daarna na goede bevruchting 2 embryo's teruggeplaatst. Dit was 26 april. Op 7 mei 1e positieve test. Wij zijn lang niet meer zo blij geweest. Volgens eigen berekening 14 jan. uitgerekend. Nu 6 week en 5 dagen. 31 mei eerste echo en dan horen we denk ik voorlopige termijn. zo spannend allemaal.

Gefeliciteerd allemaal! Wow Rebbel, dat is dan wel erg spannend ja! Komt vast goed!

Ik ben nu 7 weken en volgens onze berekening rond 11 januari uitgerekend. Ik heb werkelijk overal last van.. ik kan eindelijk nog weinig genieten van mijn zwangerschap door alle klachten.. Ik lijk het ook nog niet echt te geloven. Afwachten op de 1e echo. Deze is 7 juni. Spannend!!

Good luck allemaal!

Terug
Bovenaan