Iedereen hier trouwens gefeliciteerd, was ik net helemaal vergeten te zeggen. Ik ken nog niet van iedereen het verhaal, maar dat zal met meer van jullie zo zijn. Wat ik heel erg mooi vond om te lezen is dat er hier meerdere dames zijn die zich aangemeld hebben voor moeders voor moeders. Zonder moeders voor moeders was ik nu niet zwanger geweest nl. Een dikke pluim voor jullie allemaal. Vanzelfsprekend ga ik zelf ook meedoen. Hebben jullie je zelf aangemeld of via vk ?
ik wil eerst mijn echo afwachten, en dan zal ik kijken hoe ik het moet regelen. Ook kan ik niet wachten om het mijn ouders en schoonouders te vertellen. Die hebben er geen weet van dat we er mee bezig waren om zwanger te worden dus zal grote verassing zijn. ( gezien onze leeftijd word het niet meer verwacht ws)
ik wil eerst mijn echo afwachten, en dan zal ik kijken hoe ik het moet regelen. Ook kan ik niet wachten om het mijn ouders en schoonouders te vertellen. Die hebben er geen weet van dat we er mee bezig waren om zwanger te worden dus zal grote verassing zijn. ( gezien onze leeftijd word het niet meer verwacht ws)