Uitgerekend in januari 2018!

Iedereen hier trouwens gefeliciteerd, was ik net helemaal vergeten te zeggen. Ik ken nog niet van iedereen het verhaal, maar dat zal met meer van jullie zo zijn. Wat ik heel erg mooi vond om te lezen is dat er hier meerdere dames zijn die zich aangemeld hebben voor moeders voor moeders. Zonder moeders voor moeders was ik nu niet zwanger geweest nl. Een dikke pluim voor jullie allemaal. Vanzelfsprekend ga ik zelf ook meedoen. Hebben jullie je zelf aangemeld of via vk ?

ik wil eerst mijn echo afwachten, en dan zal ik kijken hoe ik het moet regelen. Ook kan ik niet wachten om het mijn ouders en schoonouders te vertellen. Die hebben er geen weet van dat we er mee bezig waren om zwanger te worden dus zal grote verassing zijn. ( gezien onze leeftijd word het niet meer verwacht ws)

Inderdaad alle dames nog gefeliciteerd met de mooie wonders die groeien in onze buik.

Ik heb me inderdaad gelijk aangemeld voor moeder voor moeders leek me een mooi initiatief. Super om te lezen dat jij rebbel er zoveel profijt van hebt Gehad!

Ik heb op de dag dat ik erachter kwam dat we zwanger waren meteen de huisarts gebeld. Die gaf mij aan dat ik zelf naar de VK mocht bellen waar ik me prettig bij voelde. Die dus maar gelijk gebeld voor een afspraak. Je kan inderdaad ook wachten tot de 7e week voor een afspraak te maken.

Zijn er ook dames die nu in de vroege weken nog nergens last van hebben?

Dag Allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik ben zwanger, nu 6 weken en uitgerekend op 18 januari.

Moet nog wachten tot 14 juni voor de 1e echo en vindt het zo spannend!
<p style="text-align: center;">Zijn jullie ook zo moe?</p>

Hallo dames,

ik doe mee aan moeders voor moeders, laat ik zeggen deed mee. Ik heb het 3 weken gedaan maar ik moet elke keer als ik die blauwe potten open doe, overgeven.

Dus ik ga het denk ik vandaag of morgen op zeggen. Als ik steeds lege potten mee geef hebben ze ook niets aan. Heb het wel echt geprobeerd maar als ik zo'n pot open doe ben ik er een halve dag misselijk van.

Ik heb woensdag mijn echo, dan ben ik 8,5 week. Nooit gedacht 4 weken geleden dat de tijd zo snel voorbij ging. Ik vind het sowieso echt snel gaan.

Ik vind het zo spannend. Ik hoop dat alles goed zit. Ik voel me in ieder geval wel nog zwanger. Maar mijn baarmoeder ofzo had ik wel al een stukje dikker verwacht bij week 8. We zullen zien. Heb nu al de zenuwen. Ook het feit dat de eerste echo waarschijnlijk in de vagina word gedaan, is niet mijn favo idee.

Verder nog mensen die binnekort een echo hebben?

@Avl

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Tot Nu toe gaat het goed maar heb inderdaad ook wel eens een heel misselijk gevoel als ik de blauwe fles open doe... Ben benieuwd hoelang ik het vol hou.. Ben er nu 2 weken mee bezig.

Ik heb a.s donderdag 1 juni de eerste echo. Ben dan 8 weken + 1 dag. Kijk er erg naar huis. Ook wel spannend.

@Avl

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Tot Nu toe gaat het goed maar heb inderdaad ook wel eens een heel misselijk gevoel als ik de blauwe fles open doe... Ben benieuwd hoelang ik het vol hou.. Ben er nu 2 weken mee bezig.

Ik heb a.s donderdag 1 juni de eerste echo. Ben dan 8 weken + 1 dag. Kijk er erg naar uit. Ook wel spannend.

Meiske ik wil je even zeggen een inwendige echo stelt echt niks voor! Ik zag daar ook tegen op.

Maar toen op de buik echo niks te zien was en de vraag voor inwendig kwam kon het me niets meer schelen haha ik wou gewoon alles zien! En ze zijn heel voorzichtig en aardig hoor

@avl

de inwendige echo stelt idd niet zo veel voor hoor, maar snap wel dat je het spannend vind. Ik heb inmiddels al zo veel inwendige echo's gehad dat ik er al aan gewend ben. Geef het gewoon aan bij de verloskundige dat je het spannend vind dan kan ze er rekening mee houden. Wij hebben aankomende woensdag ons eerste echo, ik ben dan ongeveer 7+3. Zal waarschijnlijk dus ook inwendige echo worden. Dat jullie allemaal zo misselijk worden van die flessen van moeders voor moeders, ik ga al bijna twijfelen of ik we wel aan moet beginnnen. Jeetje... nou ja ik waag het er wel op. Ben heel erg benieuwd naar verhalen van mensen die hun eerste echo al hebben gehad en of het er goed uit ziet.

Terug
Bovenaan