Uitgerekend in januari 2018!

Ik wil ook graag meedoen met Moeders voor Moeders. Ik woon alleen net 500 meter over de grens in Duitsland dus weet niet of dat wel kan... Ik denk dat ik er morgen maar eens even naar toe bel :)

Vind het iig een heel mooi initiatief!

Enneee ik wilde vanaaf de tweede geheime Facebook groep aanmaken voor wie mee wilt doen!

Alleen heb ik hiervoor of de link van je Facebook nodig, of je emailadres :)

Zodra je dan bent toegevoegd, geef ik een gil dan kan je hem weer van het forum verwijderen!

Ik heb de 16 e ook een inwendige echo!

Wil ook graag lid worden van de fb groep, mijn email is: Lieke.manders@live.nl ☺️

Hoi allemaal,

Ik sluit ook graag aan. Gefeliciteerd allereerst! Na 8 maanden met veel lange onregelmatige cyclussen zou ik volgende week weer een afspraak met de gynaecologe hebben waar we zouden kijken of er een behandeling gestart kon worden. Maaar, ik had zo een voorgevoel en heb vanmorgen positief getest! Ik denk dus dat ik voor eind januari, begin februari ben (weet het niet zeker want deze cyclus heeft dus 70dagen geduurd). Zijn zo blij! Heb wel een vraagje aan jullie, hebben jullie ook zoveel last van diarree en wat kun je hieraan doen?

Gefeliciteerd Billy25! Ik had ook last van erg onregelmatige cyclussen! Nu lekker genieten!

ik heb de afgelopen dagen erge last gehad van buikpijn in vlagen en merk dat mijn ontlasting ook wat dunner is, geen idee eigenlijk wat je er aan kan doen!

Hoi!

Ik kan amper wachten :( ik voel zo goed als geen symptomen, en moest het niet zijn voor de reactie van mevrouw de secretaresse, zou ik mij zo geen zorgen maken...

Maar nu, pfff,... Nog 14 dagen wachten eer we een echo krijgen :'( ik weet zelfs niet hoe ver we dan gaan zijn :(

Gefeliciteerd allemaal,

Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Helaas was mijn vriend niet gelijk blij maar vanaf vandaag kan zijn geluk ook niet meer kapot.

Op dit moment ben ik 5 weken en 5 dagen, morgen heb ik een afspraak bij de huisarts die wilde mij ook nog even zien.

Ik las iets over een geheime Facebook pagina als niemand van mijn vrienden op Facebook dit kan zien zou ik graag lid willen worden.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan