Hoi dames.
ik hoop dat ik me hier alsnog kan aansluiten, maar ik vrees t ergste. Op Moederdag positieve testen gehad. Licht positief, maar zeer zeker positief. Ook clearblue zei (smiddags zelfs) 1-2 weken zwanger. Zo"n week later gaf deze aan 2-3. Ik kon het niet geloven, ik vertrouwde het ergens toch niet. Toch was het echt zo! Ik was weer zwanger. Afgelopen weekend alleen bloedverlies en menstruatiekrampen. Hoeft niets te zijn, had ik bij Mn eerste ook. Sterker nog, bij Mn eerste heb ik haast alleen maar gebloed (slijmdraden). Toch vk gebeld en gister inwendige echo gehad. Een totaal lege baarmoeder. Huh? En al Mn kwaaltjes dan? Wss al een miskraam gehad zei de vk. Op hcg laten prikken, deze was dan weer dubieus en 712. Vergelijkbaar met 5 weken zwangerschap. Of mijn hcg was nog Ah dalen of dit kleintje is eigenwijs en heeft een late innesteling, en trage start gehad. Morgen opnieuw bloedprikken, maar ik ben bang dat ik t diep van binnen al weet. Na de echo ook ineens veel meer bloedverlies (voornamelijk bloederige slijmdraden bij t plassen) maar ergens zit er nog in Mn hoofd dat dit ook door de inwendige echo kan komen. Heel Mn baarmoeder is afgezocht nml. Momenteel mezelf dus continu gek Ah maken. Miskraam of toch een laat wonder?! Verdriet of toch hoop?!