Uitgerekend in januari 2018!

Ik heb sinds vandaag last van men buikspieren. Nja zo voelt het.... hebben meer meiden dit ? En af en toe een krampje. Geen bloed verlies ofzo. Dit is nieuw voor mij dus denk vraag het even..

Dankje dames voor de gerust stelling. Fijn om te horen dat het niet veel voorstelt. Het is meer denk ik dat ik ook hoop dat het een beetje een aardge verloskundige is die je om je gemak stel. Dat van dat diaree kan ik mij ook in vinden. Op internet staat dat je last kan hebben van verstoppingen maar totaal geen last van. Ik krijg dan kramp in mijn onderbuik en dan weet ik dat ik moet opschieten. Ik heb verder niet heel veel kwaaltjes, ik voel dat er wat bezig is in mijn baarmoeder af en toe steken en nog steeds dat menstruatie gevoel. En ik word zooooo misselijk bij het idee van vlees/bbq. En verslaafd aan waterijsjes haha. Verder eigenlijk nou niet echt typische kwaaltjes. Niet heel erg te klagen dus. Meiske, dat gevoel van spierpijn komt me niet bekend voor. Hoe veel weken ben je? Ik wil ook in de geheime groep. Zolang die 

Heb gebeld. Donderdag even afwachten. Kan het uitrekken van de baarmoeder zijn of de banden. Als ik geen bloedverlies heb is het even afwachten..

@avl gaan ze sowieso een inwendige echo maken? Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en die kon gewoon uitwendig, moest wel met een volle blaas komen.

@ilona, ik hoop dat je vriend inmiddels wel blij kan zijn. Had hij het niet verwacht?

Wij hebben gisteren een mooi hartje mogen zien en de kleine bewoog zelfs even. Zo bijzonder om te zien. Ik heb ook geen klachten en heb dat gisteren ook besproken. De verloskundige had een troost wat nog niet is, kan nog komen.... Met de kleine is alles goed dus dat is het belangrijkste!

Hoi dames.

ik hoop dat ik me hier alsnog kan aansluiten, maar ik vrees t ergste. Op Moederdag positieve testen gehad. Licht positief, maar zeer zeker positief. Ook clearblue zei (smiddags zelfs) 1-2 weken zwanger. Zo"n week later gaf deze aan 2-3. Ik kon het niet geloven, ik vertrouwde het ergens toch niet. Toch was het echt zo! Ik was weer zwanger. Afgelopen weekend alleen bloedverlies en menstruatiekrampen. Hoeft niets te zijn, had ik bij Mn eerste ook. Sterker nog, bij Mn eerste heb ik haast alleen maar gebloed (slijmdraden). Toch vk gebeld en gister inwendige echo gehad. Een totaal lege baarmoeder. Huh? En al Mn kwaaltjes dan? Wss al een miskraam gehad zei de vk. Op hcg laten prikken, deze was dan weer dubieus en 712. Vergelijkbaar met 5 weken zwangerschap. Of mijn hcg was nog Ah dalen of dit kleintje is eigenwijs en heeft een late innesteling, en trage start gehad. Morgen opnieuw bloedprikken, maar ik ben bang dat ik t diep van binnen al weet. Na de echo ook ineens veel meer bloedverlies (voornamelijk bloederige slijmdraden bij t plassen) maar ergens zit er nog in Mn hoofd dat dit ook door de inwendige echo kan komen. Heel Mn baarmoeder is afgezocht nml. Momenteel mezelf dus continu gek Ah maken. Miskraam of toch een laat wonder?! Verdriet of toch hoop?!

Hij  vond het erg spannend had het in zijn hoofd anders gepland maar zoiets plan je niet we zijn erdoor verrast.

Kan iemand mij toevoegen in de fb groep? H.t.arts@gmail.com

Ha dames!

gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik zelf ben nu 6,5 week en uitgerekend op 18 januari 2018..

Ik ben heel misselijk en moe! Jullie ook last van kwaaltjes? Vanmorgen pilletjes bij de huisarts gekregen voor de misselijkheid!

ik las iets over een fb pagina? Kan ik mij daar aanmelden?

liefs

Terug
Bovenaan