Uitgerekend in januari 2018!

Autumn, ja ik ga er wel vanuit. Ze hebben ook niks tegen mij gezegd van lege of volle blaas. Het is dat ik het opgezocht heb op internet dat ik uberhaupt wist dat dat ermee te maken had. Dus ga er maar vanuit dat het inwendig word.

Gebruiker347349 ah hoop het ook voor je. Moet zeggen dat het wel nog een beetje hoopvol klinkt. Als je bij de vorige zwangerschap ook last had van bloed en nu je hcg ook zo hoog. Plus ik lees wel meerdere verhalen dat er met 5 weken in de baarmoeder nog niks te zien was. Ik vind het wel nog hoopvol klinken. Maarja ik ben geen verpleegkundige. Ik hoop op het beste voor je! Wanneer weet je wat meer?

Gefeliciteerd marije ik ben ook echt mega moe. Ik kan eigenlijk smiddags al wel weer een dutje doen. Ik merk echt dat het groeien van het kindje energie vergt.

Meiske1988 ik denk inderdaad dat het met het groeien te maken heeft. Ik ben benieuwd donderdag.

Ik heb morgen om half 10 een echo. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Hopen dat er iets ziet en dat het kindje het goed doet. Volgens mij moeten we dan als het allemaal goed zit ook nog de beslissing maken over welke testen we willen doen. We zitten te twijfelen over de combinatie test, dat is bloedprikken met echo en niet schadelijk voor het kindje. Wel €175 euro even lappen.

We zitten te twijfelen omdat we niet in de risico groep vallen, zijn allebei nog jong 22 en 24. Maar aan de andere kant weten we niet heel goed wat we zouden als het bijvoorbeeld wel down zou zijn. Toch reden voor nadenken voor ons.

Hoe zit het met de fb groep, kunnen wij nog toegevoegd worden? Mijn email staat ietsje naar boven.

Sorry voor het lange berichtje. Moet af en toe toch even mijn ei kwijt hiero:)

Hoi avl,

helaas had ik vanmiddag al duidelijkheid. Alles kwam er namelijk uit :(. Heb t uit de pot gevist en t was wel duidelijk een vruchtzak helaas. Hopelijk nu snel weer de "oude" en een beetje een oké cyclus. Was nml vrij onregelmatig "vroeger" en 2x heel snel na stoppen met pil zwanger. Ik wist voorgaande periode door de bv precies wanneer Mn eisprong was enzo, maar de bv is tijdens Mn prille zwangerschap eigenlijk heel snel afgebouwd. Daar ga ik het dus niet meer uit opmaken. Hopelijk een ander symptoom waardoor het hopelijk weer snel raak is!

<p style="text-align: left;">Gebruiker 347349: wat vervelend zeg! Hopelijk snel weer positief nieuws voor jullie!</p>
<p style="text-align: left;">ik ben idd ook erg moe! Kan smiddags ook goed slapen! Heb ook nergens zin in!</p>
<p style="text-align: left;">hebben jullie ook dat jullie geen zin meer hebben in bepaald eten? Ik at sochtends altijd yoghurt maar moet hier nu absoluut niet aan denken!</p>
<p style="text-align: left;">spannend avl! Ik ben benieuwd! Komt vast goed. Ik denk dat wij wel de combinatie test doen!</p>

Hee Lady91 heb je ook toevallig een mailadres?

Als ik jou toe wilt voegen, vindt hij je niet, maar als ik de link doe,dan wel -_- '

Enne aloha allemaal! (typ ff opnieuw mn verhaaltje)

Facebookgroep is aangemaakt! Mensjes die de mail hier hadden staan kunnen hem dus weer weghalen als ze dat willen :) Super gezellig!

Hebben jullie allemaal de invite ontvangen of heb ik iets verkeerd gedaan?

Er is nog plek zat, dus als je erbij wilt, pleur je mail neer! De groep is Geheim, dus niemand kan zien dat je er in zit!

enneee

- de diarree komt me zwaar bekend voor -zucht-.. ik heb er ook last van helaas. Ben bang dat het een kwaaltje is :)

- gebruiker37... heel erg veel sterkte gewenst voor jou! wat mega naar zeg.. Heel veel knuffels en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn!

- AVL wat spannend zeg morgen een echo! Is dat je eerste? Snap dat je zenuwachtig bent!  Ik wil zelf de NIPT test doen, die is nieuw sinds 1 april in NL en kreeg een mega mail met info van mijn VK, dat ze die adviseert dus prima, dan doen we dat :)

- Qua kwaaltjes... ik ben zelf gewoon vooral héééél erg moe. Misselijkheid heb ik nog niet erg (al borrelt mn buik soms wel en denk ik hmm? Zou ik nu eindelijk misselijk worden? maar dan zet het niet door dus hoop dat ik de dans ontspring!)  en wel pijnlijke borsten en pijn in mijn rug.. Tevens begin ik (nu al) mega rare dromen te krijgen. Ik werd gisternacht huilend wakker (compleet in paniek) en heb nog steeds geen idee waarom :p

Terug
Bovenaan