Uitgerekend in januari 2018!

Nienke ik heb nog geen uitnodiging gehad?

Sharon.kuit@live.nl

Ik heb geen last van diaree maar wel verstopping grrr en last van gevoeligr tepels. Tevens ben ik ook de hele dag doodmoe en hele borrelige buik met soms een vlaag misselijkheid. Die duurt 1 minuut en is dan weer weg. Denk dat het aan het opbouwen is haha Alhoewel ik hoop dat ik een van die weinige ben die geen last heeft van misselijkheid hhaha.

Mijn vriend wilt ook de nipt test doen maar ik weet het niet. Weet niet wat ik er voor een voordeel uit zou halen om het te weten?

Heee wat gek zeg! Dan probeer ik het nog een keer!

Komt het anders in de spam terecht? Of werkt die emailtoevoegfunctie gewoon helemaal niet? Anders moet ik jullie maar ff gaan zoeken op Facebook ofzo :p

Ahh ik hoop ook heel hard dat ik niet misselijk wordt, ben nu in mijn zesde weer dus 5 week 2 dagen nu. Heb idd alleen soms zo'n vlaag maar trekt inderdaad snel weer weg.

Hoi allemaal,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben nu ruim 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Vorige week hebben we de eerste echo gehad en was er een kloppend hartje te zien! Over 2,5 week de termijn echo, toch nog best spannend! Voor nu ben ik op 6 januari 2018 uitgerekend.
Het lijkt mij heel leuk om aan de FB groep toegevoegd te worden. Nienke ik heb je een prive berichtje gestuurd!

groetjes Loes

Hallo allemaal ik wil ook graag in de facebookgroep kijk ik toch wat vaker op dan hier ontschiet het me soms omdat ik geen melding krijg. Maar is de facebook wel geheim? Want willen t nog verder aan niemand vertellen behalve onze ouders die al op de hoogte zijn. Ik gebruik een oude email voor facebook moet ik die dan sturen of kan ik jullie ook opzoeken om lid te worden?

Terug
Bovenaan