Uitgerekend in januari 2018!

Nienke, oooo die dromem komen zo bekend voor. En ook echt de raarste, dingen die helemaal niet mogelijk zijn. En ze voelen zo echt aan

Hallo Allemaal,

Iedereen gefeliciteerd!!

Ik wil me ook graag bij deze groep voegen.

Ik ben in verwachting van ons 2e kindje. Nu rond de 7 weken zwanger, zelf uitgerekend dat ik 18 Januari uitgerekend ben, maar door onregelmatige cyclus ben ik toch benieuwd wat er uit de echo gaat komen.

Over 2 weken de eerste echo, super spannend!

Vooral het voor mij houden van de zwangerschap vind ik echt super moeilijk, wil het t liefste van de daken schreeuwen :)

Ik las iets over een fb groep, daar wil ik me ook wel voor aanmelden, hoe kom ik in deze groep?

Groetjes

Loes

Hallo allemaal

Na 2 rondes had ik op vrijdag 26 mei een positieve test zooooooo blij

Als ik goed heb gerekend ben ik rond 29 januari uitgerekend

Voor mij is het mijn 4e kindje en voor mijn man zijn 2e  ( mijn oudste zijn uit een eerder huwelijk

Ik heb een dochter van 11 een zoon van bijna 8 en een zoon van 21 maanden

Ik voel me prima nog eigenlijk nergens last van .alleen af en toe rommelde buik .

Volgende week naar verloskundige en hoop dat ik dat snel voor een echo mag

Maandag hebben we het de kids verteld . Me zoon erg blij mee dochter moest het eerst even laten bezinken maar daarna erg blij. Aanstaande zaterdag gaan we het de familie vertellen van mijn man ze kant en vrienden omdat me zoontje dan jarig is en veel mensen het kunnen gaan merken omdat ik normaal rook en nu niet meer . Ik vind ook mocht het mis gaan kan je hun steun ook gebruiken.  We weten alleen nog niet zo goed hoe we het gaan vertellen ook omdat me zoon jarig is en het zijn dag is

De week erna is mijn familie want die zijn nu op vakantie

Iemand ideetjes om het te vertellen

Grtjes

Ha dames,

Hier ook erg beroerd met vlagen. Was vorige week nog kerngezond en wilde graag wat voelen. Nou, ik heb het gewéten!

's Ochtends op mijn werk vooral drama, phoe.. hoe doen jullie dat?:) Alsof ik buikgriep heb, maar dan zonder buikpijn. Wel hoofdpijn en misselijk. En als ik thuis kom kan ik slápen!!! ben vandaag precies 6 weken. Voor het eerst zwanger en heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. De afspraken bij de VK staan gepland, afwachten!

Hallo allemaal!
Ik meld me ook maar even op het forum nu. Vorige week lid geworden.
Ik ben momenteel 7 weken zwanger van mn eerste kindje. (rond 22 januari uitgerekend) Erg spannend en zeer welkom. Ik ga dit grote avontuur alleen aan na een periode van bijna 3 jaar proberen. Nu zwanger na de eerste poging IUI met donorzaad! Ik had het graag samen met een homo vriend willen doen (co-ouderschap) maar zijn zaad bleek van zeer slechte kwaliteit te zijn. Daarna kreeg ik last van mijn endometriose en ben ik eind november 2016 geopereerd hier aan.
Voel me momenteel goed. Heb wel last gehad van misselijkheid (vlagen) maar de afgelopen 2-3 dagen niet. Borsten wel erg gevoelig en zijn al aan het groeien. Mijn baarmoeder is soms gevoelig omdat die nu aan het groeien is. 6 juni de eerste officiële echo bij de fertiliteitskliniek en daarna nog 2 gepland staan bij de verloskundige de komende 3 weken.
Ik ben zelf al 39 dus het zijn wel spannende weken.
Gelukkig heb ik een vriendin die verloskundige is en zjj heeft vorige week stiekem even gekeken met haar echo apparaat. Alles zag er toen goed uit. Alleen nog geen kloppend hartje gezien maar daar was het toen ook nog iets te vroeg voor. Hopelijk 6 juni wel te zien11
xx

Hee allemaal,

Gefeliciteerd! En ook een hoop verdrietige verhalen helaas, sterkte!

Wij hebben een iets ander verhaal, zijn in aug 2015 al gestart maar mochten maar niet zwanger worden. Na een jaar in aug 2016 in het zh beland. Uiteindelijk bleek mijn vriend verminderd vruchtbaar en na lang wikken en wegen zijn we het icsi traject ingestapt (ivf, maar dan wordt het zaadje letterlijk in de eicel afgeleverd en weer teruggeplaatst). Eerste poging, zwanger! Kan het wel van de daken schreeuwen! Ben nu 5 weken, 4 dagen. We krijgen 20 juni onze eerste echo in het zh nog, daarna als alles goed is pas naar de vk.

Wij zijn 35. (Helaas elkaar pas laat mogen ontmoeten, maar had met geen andere man een kindje gewild *love*)

Is er een nieuwe facebookgroep? Ik wil liever hier mijn gegevens niet achterlaten, er lezen vriendinnen mee die het nog niet weten ;) Mag ik iemand een pb op facebook sturen om me toe te voegen?
En @ZwangerAlkmaar, wij wonen ook daar in de buurt!

Terug
Bovenaan