Uitgerekend in januari 2018!

<p>Hoi meiden, misschien de raarste vraag die je tot nu toe heb gelezen. </p><p>Ik hou mijn baarmoeder best wel in de gaten hoe het groeit. Ik vind het fijn om te voelen dat het groeit en gewoon het feit dat daar ons kleintje in zit. </p><p>Ik heb hem elke keer onder aan gevoeld een toch wel al grote harde bal. </p><p>Nu sinds een dag, ben ik hem gewoon kwijt. Nu in de 14e week. </p><p>Ik ben niet heel slank heb vest wel een vetje bij mijn onderbuik. Dus ik twijfel of hij niet al een stukje omhoog is gegaan. Nu ongeveer dus 3 vingers boven bet schaambot. </p><p>Mijn vraag of iemand het hier ook heb dat de baarmoeder al een stuk omhoog is gegaan. </p><p>Nou ben ik er niet ongerust op, maar vind het niet fijn dat ik hem niet meer voel, en het is ook vooral interesse. Daarbij zijn ook nog is mijn kwaaltjes helemaal weg. </p><p>Dus rare vraag ik weet het. Maar ik zou het toch wel fijn vinden mocht er hier nog iemand zijn. </p>

<p>Hi dames, </p><p> </p><p>Wendy, dit had ik ook hoor! Met 9 weken had ik ook mijn eerste positiebroek aan. Had het misschien nog wel een week of 2 kunnen redden met mijn gewone broeken (met een elastiek om de knoop heen) maar een positiebroek zit zoveel fijner dan zo'n broek die strak om je buik knelt. Is bij iedereen anders, een vriendin van mij hoefde pas positiekleding te dragen vanaf 16 weken.. </p><p>Zwanger1986, ik was ook verschrikkelijk onzeker. Mijn vriend was continu zo zeker dat alles in order zijn en het leek wel of ik daardoor nog onzekerder werd. Maar dit wordt ietsje minder (iig bij mij) na de 12 weken echo en goede uitslag van de NIPT test. Heb nu pas het gevoel dat ik kan genieten.. En dat doe ik ook met volle teugen (ondanks de nog steeds heersende vlagen misselijkheid en moeheid). <br /><br /></p><p>Carin Admiraal, ik wou laatst een stukje hardlopen. Ik heb mezelf nog nooit zo hard uitgelachen. Ik was na nog geen 200 meter aan het hijgen als een gek.. Blijkbaar hoort het erbij. Daarbij voelt het soms alsof je ledematen 3x zo zwaar zijn als normaal. </p><p>Ik hoop echt dat de uitslag van de NIPT goed is! Heel spannend!! </p><p>Groetjes, N B </p><p> </p>

<p>Hoi hoi </p><p>Wat leuk deze topic, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik ben nu ook in verwachting van ons eerste kindje samen. Heb al een dochter van 8 van een vorige relatie en een stiefdochter van 7 jaar. </p><p> </p><p>Vind het reuze spannend, ben uitgerekend op 18 januari 2018.</p><p>Liefs </p>

<p>Hoi hoi dames,</p><p>Ik ben nieuw hier.</p><p>Wel al 10 weken zwanger, maar we weten het pas sinds 3 weken.</p><p>Wij hebben het onze ouders wel al verteld.</p><p>Op dit moment hele dagen misselijk en veel moe. </p><p>Ik ben eind januari uitgerekend.</p>

<p>Hai ladies :)</p><p>Wij hebben gisteren onze termijnecho gehad :) We zitten blijkbaar toch iets verder dan verwacht. De vermoedelijke bevallingsdatum is van 23-01 verschoven naar 16-01 :)</p><p>Voor de rest doet onze Ukie het goed. Ze hebben de nekplooimeting gedaan, en bloed afgenomen voor de NIPT (omdat ie nu wel wordt terugbetaald). Binnen 3 weken weten we met zekerheid welk geslacht ons volgende kleintje zal hebben! Gisteren kon de gynaecoloog het nog niet heel duidelijk zien.</p><p>@zwanger1986: we blijven precies wel op dezelfde lengte zowat zitten...</p><p>xxx</p><p> </p>

<p>@ Caro wat leuk! Fijn dat alles goed gaat! Wij zijn</p><p>idd ook een stuk verder als we dachten! Scheelt dan</p><p>nu 2 dagen met jullie! Wordt de nipt wel terugbetaald ja? Ik dacht van niet, maar als dit wel zo is, zou dat fijn zijn! Jullie over 3 weken alweer een echo? Wij pas bij 19 weken weer.</p>

<p>Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap </p><p>Ik ben nu 13+3 weken in blije verwachting </p><p>Ons kindje word verwacht op 08-01-2018</p><p>Ik zelf heb al 3 kinderen van </p><p>1: 11jaar dochter</p><p>2: 9jaar dochter </p><p>3:6 bijna 7jaar zoontje</p><p> </p><p>En mijn "vriend" dochter van 4 jaar</p><p> </p><p>Kan haast niet wachten tot het zo ver is </p><p>Over 2, 5 week hebben we de 16 weken echo </p><p>Hopelijk krijgen we dan te horen of we een dochtertje of zoontje krijgen spannend!! </p><p> </p><p>Iedereen een hele mooie en fijne zwangerschap ❤                    </p>

Terug
Bovenaan