Uitgerekend in januari 2018!

<p>@zwanger1986: hier in België wordt de NIPT vanaf 01-07 volledig terugbetaald... De echo's liggen hier ook om de 4 weken, op het einde om de 2 weken. Vandaar dat wij begin augustus opnieuw mogen gaan :) Daar ben ik wel blij om. </p><p>Ik hoop dat bij iedereen de zwangerschappen een beetje vlot verlopen!</p><p>Met die NIPT gaan wij binnen 3 weken het geslacht al zeker weten, omdat het DNA-profiel wordt meegedeeld op de brief. Onze gynaecoloog denkt dat het een meisje zal worden, maar hij durfde het nog niet met 100% zekerheid zeggen :)</p><p>xxx</p>

<p>Oh dat is wel fijn Caro! Ik denk dat ik dan ook maar naar België verhuis Haha! Ik heb afgelopen dinsdag bloed geprikt voor de nipt! Fijne zwangerschap allemaal ?.         N</p>

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben nieuw op het forum. Ik heb afgelopen donderdag mijn tweede echo gehad met elf weken en vijf dagen. De uitgerekende datum is nu 20-01-2018. Het is voor mij de eerste zwangerschap en lijkt me leuk te kletsen met andere zwangere. </p>

Hi!
Ik klets graag met jullie mee, 11+5 nu en uitgerekend op 30 januari, dus of het echt een januari kindje wordt is even afwachten!

Gefeliciteerd iedereen voor wie het ook goed gaat! En de anderen heel veel sterkte...
Het wordt ons eerste kindje, dus vol op ontdekkingsreis in een wereld waar bijna alles mogelijk is (de keuze is gewoon nog ruimer dan bij het trouwen!)
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven; wij wonen nu in een maisonnette en verwachten binnen 1-2 jaar naar een groter huis te verhuizen. Vanwege ruirmtegebrek denken wij geen box te willen...dat is wel te doen toch? Een baby zonder box?

Hi ladies :) Wij hebben gisteren de uitslag van de NIPT gekregen: alles perfect! We weten hierdoor ook het geslacht van onze kleine Ukie :) Papa uiteraard enorm blij hiermee... Nu begin ik wel te twijfelen aan de naam die al zoiets van een 6 jaar vastligt :( heb het gevoel dat de naam niet echt bij Ukie zal passen. 
@Geertje: een box is toch wel handig hoor, als je zelf even iets moet doen of eens naar toilet wil gaan. Onze oudste (nu 8 mnd) wil niet in haar box, en da's best wel lastig als je snel haar patatjes ofzo wil klaarmaken.
xxx

Super fijn caro89! Wij ook de uitslag van de nipt binnen! Ook alles goed! Alleen zeiden Ze bij ons niks over het geslacht! Dus even afwachten nog!
Geniet ervan allemaal! 

Terug
Bovenaan