Uitgerekend in januari 2018!

@zwanger1986: Wij hebben een brief gekregen met de resultaten, en als ik inlogde op de website die erop stond, konden we het geslacht zien... :) Willen jullie het geslacht weten? 
Wij hebben intussen opnieuw een echo gehad, alweer alles in orde. Het lijkt erop dat we alweer een flinke brok zullen krijgen. Grote zus was 52 cm bij de geboorte en woog 3kg810. De placenta ligt achteraan, dus de kans zit er ook dik in dat we hem/haar snel zullen voelen.
xxx

Hoi!
Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik sluit me ook aan hier.
Ik ben nu 18 weken en 3 dagen in verwachting van ons eerste kindje.
Ik ben uitgerekend op 12 januari ?
Het is voor mij ook de aller eerste keer zwanger en moet zeggen t voelde heel lang als niet echt.  Komt ook omdat ik eigenlijk geen symptomen had.. Behalve heel erg moe
Heb inmiddels twee echo's gehad en vanmiddag de vierde keer naar de verloskundige. Tot nu toe gaat alles goed.

Hi allemaal,
Allereerst van harte met jullie zwangerschap ! Ik ben uitgerekend 29januari 2018 en nu dus 16 weken zwanger. Het is mijn eerste zwangerschap en tot nu toe ervaar ik het als een best pittig avontuur. De eerste weken ontzettend ziek geweest en meerdere keren opgenomen in het Z-H ivm uitdroging. Ook de nodige medicijnen voorgeschreven gekregen waardoor ik nu eindelijk iets heb gevonden wat het makkelijker maakt en ik lekker kan eten en drinken. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van die heftige periode en ik begin me tegelijkertijd steeds meer te realiseren dat dit wellicht een voorproefje was op wat nog kan en gaat komen. Ondertussen is ook bekend dat wij een kleine jongen verwachten. Onzettend blij mee en ondanks het heel persoonlijk is om het wel of niet te weten maakt het voor mij alles net wat makkelijker door er gerichter op de kunnen dagdromen. Ik ben ook veel bezig om verhalen te lezen en informatie op te zoeken en ik kijk ontzettend uit naar het moment dat ik mijn zoontje in mijn armen mag sluiten. 

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschappen.
Morgen alweer 19 weken zwanger. 11 januari 2018 uitgerekend. 
Sinds een weekje voel ik de kleine man vaak kriebelen. Erg genieten. 
Over 1.5 week de 20 weken echo. Gisteren nog controle gehad bij de VK en zag er allemaal prima uit.

Wij schrokken ons een hoedje afgelopen woensdag. We gingen zwemmen, en ineens verloor ik wat vocht. Ik in paniek 's anderendaags (zwemmen was 's avonds laat) naar gyn gebeld. Die stelde mij gerust: omdat ik pas in november bevallen ben en wrs nog niet alles volledig hersteld was, zou het gaan om gewoon water uit het zwembad dat ik had 'opgeslorpt' langs onder en dat er uiteraard weer uit moest.
Wij vinden het wel stom dat we nog steeds niet weten hoe ver we nu juist zijn :( naar eigen rekenen zou ik iets minder dan 21w zijn. Gisteren heeft de papa de baby voor het eerst voelen bewegen, op zijn vraag dan nog :-D Hij vroeg aan het kleintje om zich te laten voelen, en die luisterde :) Papa zo fier als een gieter!

Terug
Bovenaan