Uitgerekend in januari 2018!

@Frum ik ben 25 (zaterdag 26), mijn vriend is 27 en dit is ook ons 1e kindje.

Sorry de helft van mijn bericht viel weg...

@Frum ik ben 34 en mijn man is 33:)

@Susan4 ja het was echt vreselijk stressvol en pijnlijk. Was 9 weken zwanger toen ik met spoed geopereerd ben. Gelukkig waren ze op tijd, maar ben helaas wel 1 eileider kwijt. Dat maakte het extra heftig na die tijd, omdat ik heel erg bang was dat ik geen kinderen kon krijgen of heel moeilijk vruchtbaar zou zijn. Des te leuker dat het nu gelukt is!! Morgen krijg ik nog geen echo waarschijnlijk, maar zullen we snel een afspraak maken voor in het ziekenhuis. Ik zal jullie laten weten of alles goed is natuurlijk:D

Fijn om de verschillende verhalen te delen met elkaar:)

Ja 2weken is nu heel lang! En wat een keuzes komen er al op je af... Allemaal folder toegestuurd gekregen van de verloskundige over testen etc pff

Hoi dames

Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan en ben ongeveer 4 a 5 weken zwanger de datum zal 5 januari 2018 zijn.

Het is voor ons de eerste keer dus ontzettend spannend allemaal. Hopelijk vind ik hier nog wat tips.

Julie allemaal heel veel geluk allemaal

Hallo allemaal!

Leuk en zeer herkenbaar om jullie eerste ervaringen te lezen. In de ochtend van koningsdag had ik een positieve test en dat betekent dat ik ben uitgerekend op 4 januari 2018.

Ik wist het gewoon al zeker dat ik zwanger was, ondanks dat ik die maandag nog geen positieve uitslag had.

Alle kwaaltjes die jullie omschrijven voel ik allemaal in volle glorie: pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, een druk op mijn baarmoeder, mijn broek die nu al te strak zit en rare emotionele schommelingen. Ik neem het maar voor lief, en vindt elke dag weer een ontdekking hoe ik me nu weer ga voelen.

Zelf ben ik 29 jaar en mijn man is 32, dit is ons eerste kindje.

Hoi,

ik voeg me ook bij jullie toe. Ben als het goed is 11 januari 2018 uitgerekend. Had een hele late eisprong en vroeg positief getest, hopelijk blijft het plakken :)

Het is mijn eerste kindje en ben 23 man is 28

Gefeliciteerd allemaal! Leuk om alles te lezen.

Ik ben tot nu toe denk ik de jongste hier. Dit is ons eerste kindje. Ik ben 22 en mijn vriend 24.

Volgende week komt moeders voor moeders langs. Ik ben dan 5 weken en 3 dagen en mag al gelijk beginnen. Vind het leuk dat ik wat kan doen voor de mensen waarbij het niet zo makkelijk gaat.

Terug
Bovenaan