Uitgerekend in januari 2018!

Hoi!
Hebben jullie enig idee om mij eventueel verder te helpen? Wij hebben een geboortekaartje in thema 'gevangenis' gekozen en zouden daar nu ook graag doopsuikertjes bij hebben in dat thema.
Weten jullie waar we dat zouden kunnen krijgen? 
xxx

Wij hebben straks opnieuw een echo :) wel superspannend allemaal. Hopelijk komen we nu de juiste termijn te weten, zodat we een afspraak voor een 3D-echo kunnen vastleggen :) xxx

Hallo iedereen,
Ik sluit me ook graag aan bij de groep.
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, en ben uitgerekend op 30 januari.
Verder lijkt mijn verhaal sprekend op die van Nadine. Namelijk weinig kwaaltjes gehad uiteraard wel de extreme moeheid in de eerste 12 weken. Verder af en toe wat rugpijn maar dan heb ik gewoon weer te veel gevraagt van mijn lichaam. 
Ik heb een buikwandbreuk, hiervoor heb ik al contact opgenomen met de ha, en a.s. maandag heb ik een gesprek met een chirurg hierover, dus dat is nog wel even spannend. Is er hier nog iemand die dit heeft? 
Verder hebben wij hebben gekozen voor de NIPT test, hierbij waren er geen afwijkingen te zien en ook bij de 20 weken echo zag alles er goed uit.
Ondertussen weten wij ook al dat we een jongetje krijgen.
Ik hoor graag al jullie ervaringen, vragen en tips.

Hallo mama's (to be)!

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding communicatie. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig ;)
Zouden jullie zo lief willen zijn deze enquête in te vullen?

https://www.survio.com/survey/d/A4U7O3P9D5A3X6W3F

Ik zou jullie heel dankbaar zijn! Er wordt ook een leuk prijspakket verloot op maandag 9 oktober onder de respondenten!

Hoi allemaal. Weet niet of jullie hier nog op kijken. Vroeg me af hoe het allemaal met jullie ging?
tijd niet op het forum gezeten omdat anders de tijd zo langzaam ging. Maar nu in de 29e zwangerschapsweek word het toch allemaal ietsje zwaarder en doe ik wat minder. Dus wel weer de behoefte om te kletsen. 
Ik vind het zo spannend allemaal bijna bij de 30 weken en kan niet wachten om vanaf dan af te tellen en met jullie de laatste weken door te brengen. 
Ook al vind ik het mega bijzonder om de kleine te voelen schoppen. Toch heb ik maar besloten dat zwangerschap niks voor mij is. Al die onzekerheden en absoluut geen geduld hierzo. Wat zegmaar wel op de proef word gesteld tijdens een zwangerschap. Hoe dan ook heb ik het er dubbel en dwars voor over om zo die kleine in onze armen te hebben.
we weten nog steeds het geslacht niet en moet wel zeggen dat dat steeds ietsje moeilijker word om ook niet de beslissing te maken om het als nog te weten. Maar we houden het vol. Tot overmaaf van ramp komt er nu elke dag een beetje vocht uit de tepels. Ik schrok me rot haha. Maar blijkt normaal te zijn haha. Heel vreemd. 

Nipt test, 20 weken echo en alles tot nu toe goed. Van de week een suikertest gedaan ivm te hoge bmi en deze was ook goed. Morgen weer een afspraak bij de verloskundige. En bij ons staat 14 nov een rondleiding in het ziekenhuis gepland. 

Hoe gaat het met jullie allemaal? En de kwaaltjes? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen zo ver en zoals ik al zei de laatste weken een beetje weg te typen.  

Ik vandaag 27 weken zwanger. Geniet elke dag van de schopjes in mijn buik. Ook hier word het wel wat zwaarder. Ben sinds deze week minder gaan werken ivm bekkenklachten. Meer rust is nu even belangrijk voor mij en de kleine.. volgende week een pretecho als verassing voor mijn vriend geregeld. Ben zo benieuwd.

Ik vandaag 27 weken zwanger. Geniet elke dag van de schopjes in mijn buik. Ook hier word het wel wat zwaarder. Ben sinds deze week minder gaan werken ivm bekkenklachten. Meer rust is nu even belangrijk voor mij en de kleine.. volgende week een pretecho als verassing voor mijn vriend geregeld. Ben zo benieuwd.

Ik ben vandaag 25 weken zwanger.
Sinds gisteren ben ik halve dagen gaan werken ivm bekkenklachten. 
Hiervoor ben ik vandaag ook naar de fysiotherapeut geweest en het blijkt dus bekkeninstabiliteit te zijn, flinke domper dus!
Maar de schopje die ik dan weer voel maken alles goed en laat mij weer beseffen waar ik het allemaal voor doe.
Volgende week gaan wij een 4d echo laten maken, kan niet wachten om hem weer te zien!

Terug
Bovenaan