Uitgerekend in januari 2018!

Haai Ladies :) Wij zijn momenteel ook bezig aan de 28e week (denk ik). Wij zijn begin oktober geweest voor een 3D-echo, maar toen zat er te weinig vruchtwater tussen het neusje en de wand. We mogen komende maandag opnieuw gaan. Hopelijk ligt ie dan wel goed :) Wij kijken er ook naar uit. Bij onze vorige zwangerschap hebben we dat ook gedaan (niet gelukt, maar wel bewegende beelden gezien) en ze lijkt zo hard op die beelden. Het is ongelooflijk! Zo'n wonder!
Wij voelen al iets meer dan 10w de schopjes in de buik, en dat maakt het wel heel fijn. Twee weken geleden heb ik een kleine uitschuiver gedaan, en met te willen voorkomen dat ik zou vallen, heb ik een beweging gemaakt die niet zo gezond was. Uiteindelijk blijk ik nu een geknelde zenuw in mijn rechterheup. Heel pijnlijk, maar ik kan er niets aan doen. Ik blijf ook voltijds werken, met een dochtertje van 11 maanden. Hopelijk kan ik het nog een tijdje volhouden... 
Veel plezier allemaal, en keep us posted! xxx

Hoi meiden, meiske1988 vervelend bekkenachten, snap dat je daardoor minder bent gaan werken. Leuk zeg een pretecho, denk dat je wel veel moet kunnen zien met 28 weken dan! Leuk. 
Mirandaas ook vervelend voor jou zeg bekkeninstabiliteit. De schopjes zin. Bijzonder he. Uiteindelijk is het allemaal waard als je bedenkt wat we dalijk in onze armen hebben. En veel plezier met je 4d echo

Heftig caro, maar snap dat je jezelf wilde opvangen. Zou je het dan toch maar niet een beetje rustiger aan gaan
doen? Wel leuk die 3d echo.

Ik heb over 2 weken de 32 weken echo. Dat is volgens mij een groeiecho en gaan ze kijken of het kindje goed op gewicht en lengte is. Heb gehoord dat je dan ook wel heel veel zie van het kindje dus ben beniwud. Je zag met 20 weken al dat het zo veel op haar of zijn vader leek. Had ik toch niet de dominante gen haha. 
Ik vind het wel steeds moeilijker en spannender om niet te weten wat het word. Alles is af de babykamer kleertje zijn ingekocht wn kinderwagen is binnen. Dus alles wel afgestemd op unisex. Maar toch omdat het wat dichterbij komt word het allemaal wat echter ofzo. 
Hoe is het met jullie?

@AT22: wij wisten bij de vorige ook niet wat het was. Mijn man wist het wel, maar ik wilde het niet weten :) Uiteindelijk heb ik pas gezien dat het een meisje was op het moment dat we bevallen zijn... Het is eventjes moeilijk geweest om het niet te weten, maar het ging wel. Binnen twee weken wordt ze al een jaar :) 
Nu daarentegen, bij deze zwangerschap, weten we wel beiden het geslacht. Gewoon om de geboortelijst te kunnen opstellen (dus uit praktische overwegingen). Als het opnieuw een meisje wordt, zetten we er andere dingen op als wanneer het een jongetje zal zijn. 
Anders zou ik opnieuw het geslacht niet willen weten. Dan blijft alles unisex, en dat maakt het wel leuk :) Helaas weten we nu, met de NIPT te laten doen, wel al een tijdje wat het gaat worden. 

Vandaag alweer 29 weken. Wat gaat de tijd snel. De kleine man is lekker veel aan het bewegen. Heerlijk gevoel haha. Vanmiddag hebben we een groeiecho. Ben benieuwd.

22-1 uitgerekend van ons eerste kindje, een zoon!

vandaag weer bij de vk geweest en meneer groeit goed en is erg druk en aanwezig, de dopler is hij absoluut geen fan van die schoot hij elke afspraak weer weg.

mag morgen dagcurve suiker prikken en resus c bleghh.

wel ontzettend genieten van die harde trappen die we krijgen heerlijk.

27.3 vandaag?

Wat gaat de tijd toch snel hè!? En ik ben dan zelfs nog eind januari uitgerekend.
Aankomende woensdag hebben wij onze 4d echo, ik kan echt niet wachten!

Caro89 ik ben echt te nieuwsgierig, ik zou er echt niet tegen kunnen om het geslacht niet te weten! Knap hoor dat je dat de hele zwangerschap hebt volgehouden, en ook knap van je man dat die zijn mond niet voorbij heeft gepraan,  lijkt mij ook erg lastig.
Is iedereen al klaar met de kinderkamer? Wij zijn bezig met inrichten, zo leuk om te doen!! De laatjes zijn al 2 keer opnieuw ingedeeld haha.
Geniet nog van de zwangerschap!

Leuk om allemaal te lezen, 
hier is het kamertje al een aantal weken klaar, de box staat in de kamer en de kinderwagen in de gang.
Volgende week komt de kraamzorg langs om alles te bespreken en te bekijken dus ben benieuwd of we alles hebben.
de kast hangt vol met leuke lieve kleertjes en de pampertjes liggen klaar.
wachten wachten wachten tot het januari is :)

Het wachten duurt hier ook lang... Nog 10 weken te gaan. Hoewel er nog veel te doen is :) Ik moet de doopsuikerdoosjes nog vullen, de kleertjes nog sorteren en alles beginnen wassen :) Maar eerst een weekje welverdiend verlof om de eerste verjaardag van onze dochter te vieren :) Hopelijk komen jullie de dagen door zonder kwaaltjes. xxx

Terug
Bovenaan