Haai Ladies Wij zijn momenteel ook bezig aan de 28e week (denk ik). Wij zijn begin oktober geweest voor een 3D-echo, maar toen zat er te weinig vruchtwater tussen het neusje en de wand. We mogen komende maandag opnieuw gaan. Hopelijk ligt ie dan wel goed Wij kijken er ook naar uit. Bij onze vorige zwangerschap hebben we dat ook gedaan (niet gelukt, maar wel bewegende beelden gezien) en ze lijkt zo hard op die beelden. Het is ongelooflijk! Zo'n wonder!
Wij voelen al iets meer dan 10w de schopjes in de buik, en dat maakt het wel heel fijn. Twee weken geleden heb ik een kleine uitschuiver gedaan, en met te willen voorkomen dat ik zou vallen, heb ik een beweging gemaakt die niet zo gezond was. Uiteindelijk blijk ik nu een geknelde zenuw in mijn rechterheup. Heel pijnlijk, maar ik kan er niets aan doen. Ik blijf ook voltijds werken, met een dochtertje van 11 maanden. Hopelijk kan ik het nog een tijdje volhouden...
Veel plezier allemaal, en keep us posted! xxx
Wij voelen al iets meer dan 10w de schopjes in de buik, en dat maakt het wel heel fijn. Twee weken geleden heb ik een kleine uitschuiver gedaan, en met te willen voorkomen dat ik zou vallen, heb ik een beweging gemaakt die niet zo gezond was. Uiteindelijk blijk ik nu een geknelde zenuw in mijn rechterheup. Heel pijnlijk, maar ik kan er niets aan doen. Ik blijf ook voltijds werken, met een dochtertje van 11 maanden. Hopelijk kan ik het nog een tijdje volhouden...
Veel plezier allemaal, en keep us posted! xxx