Super spannend he, ik kan ook echt niet meer wachten.
Het word ook steeds meer werkelijkheid nu het zo dichtbij komt. Ik kan echt niet wachten om zo'n klein frummeltje vast te houden. Wat dan van ons is.
Hier nog 8,5 week, het gaat dus wel opschieten. Nou zal de laatste maand helemaal snel gaan met sinterklaas kerst en oud en nieuw. En al dat voorbereiden. Nou hoop ik stiekem wel dat ik voor oud en nieuw bevallen ben. 3 jan mijn uitgerekende datum. Meer dat ik ook een glaasje champagne kan nemen en gewoon tijdens zo'n mooie avond ons kleintje er dan bij heb.
Ik zie helemaal niet op tegen de bevalling ext. Het enige waar ik echt wakker van kan liggen is dat mocht het gebeuren ik het huis niet opgeruimd heb die ene keer. En wat zal de kraamzorg dan wel niet denken. Echt zo erg haha.
Lichamelijk nu ik rust neem niet meer zo heel veel klachten. Alleen nog regelmatig harde buiken en sinds 1,5 indalingsweeen. De verloskundige gaf ook aan dat de baby al een klein beetje ingedaald was. Zo spanneeeeend. Af en toe kan ik mijn enthousiasme ook niet meer bedwingen. Sorry haha