Uitgerekend in januari 2018!

Hier begint het ook steeds meer te kriebelen. Nog 10 weekjes. Vanavond worden de meubels gebracht dus dan kan ik daarna alles gaan wassen en inrichten. Zo benieuwd hoe ons mannetje eruit ziet straks. En hoe de bevalling haat etc

Super spannend he, ik kan ook echt niet meer wachten. 
Het word ook steeds meer werkelijkheid nu het zo dichtbij komt. Ik kan echt niet wachten om zo'n klein frummeltje vast te houden. Wat dan van ons is. 
Hier nog 8,5 week, het gaat dus wel opschieten. Nou zal de laatste maand helemaal snel gaan met sinterklaas kerst en oud en nieuw. En al dat voorbereiden. Nou hoop ik stiekem wel dat ik voor oud en nieuw bevallen ben. 3 jan mijn uitgerekende datum. Meer dat ik ook een glaasje champagne kan nemen en gewoon tijdens zo'n mooie avond ons kleintje er dan bij heb. 
Ik zie helemaal niet op tegen de bevalling ext. Het enige waar ik echt wakker van kan liggen is dat mocht het gebeuren ik het huis niet opgeruimd heb die ene keer. En wat zal de kraamzorg dan wel niet denken. Echt zo erg haha. 
Lichamelijk nu ik rust neem niet meer zo heel veel klachten. Alleen nog regelmatig harde buiken en sinds 1,5 indalingsweeen. De verloskundige gaf ook aan dat de baby al een klein beetje ingedaald was. Zo spanneeeeend. Af en toe kan ik mijn enthousiasme ook niet meer bedwingen. Sorry haha

Bericht was nog niet helemaal klaar. Jullie last van lichamelijke klachten? Of angsten voor iets? 
Of die momenten dat je helemaal niet meer wilt wachten?
groetjes

Goedenavond,
voor het eerst dat ik hier een bericht post, al die tijd wel met jullie mee gelezen
wordt ons eerst kindje een jongentje
uitgerekend op 2 januari 
kamertje is bijna klaar kleertjes bijna allemaal gewassen en ligt in de kast Proefdruk geboorte kaartje in huis
op dit moment probeer ik zo veel mogelijk rust te pakken want ik ben veel moe en last van de spieren in me liezen

Jaa word echt spannend nu. Tegen de bevalling zie ik opzich niet heel erg op. Vind t wel spannend omdat t de eerste keer is en ik niet weet wat me allemaal tr wachten staat maar zie t wel. Hij moet er zoiezo uit haha. Verder heb ik nu alleen last van men bekken. Werken doe ik nog 2 dagen per week ipv 4. Nog 3 weken dan verlof :) verder voel ik me goed.

He allemaal!

hier ook nog 10 weken wachten. 
begint echt op te schieten nu! Gelukkig weinig kwaaltjes!
kamertje is hier nog niet helemaal klaar! Maar bedje staat al wel!
leuk jullie verhalen te lezen!
succes nog met de laatste loodjes werken!
ik nog 4 weken!

Net een controle gehad bij mijn verloskundige. En de kleine is vrijwel bijna al ingedaald. En weinig tot geen kans meer dat het nog gaat draaien. Wat natuurlijk helemaal niks zegt. Maar geeft me misschien toch een klein beetje hoop dat ik niet voorbij die 40 weken kom. 
Nu de 34e week in en we zijn hier alles een beetje aan het afronden met dingetjes zodat we de laatste weken in december vollop kunnen genieten. Moet zeggen dat het na die 30 weken toch wel een stukje sneller gaat als daarvoor. Maar goed ook want kan niet meer wachten. 
Hier de laatste 2 weken wel een stuk moeier, en omdraaien in bed is tegenwoordig een volksverhuizing. En bukken kan tegenwoordig niet meer zonder enige gekreun. Dacht altijd wat zeuren die mensen die zwanger zijn nou. Maar heb toch wel respect voor ze gekregen haha. 
Hoe is het met jullie dames? Alles goed? Nog controles of echos bij de vk? 

Hier ligt de kleine man al voor de 30 weken met de hoofd naar beneden ben nu 33+3 hoop idd dat ik niet over de 40 weken ga
schoenen aan trekken en omdraaien in bed is idd best
Wij zijn ook druk bezig om alles af te ronden
kan niet wachten tot we de kleine eindelijk in ons arme ligt

Terug
Bovenaan