Uitgerekend in januari

Gefeliciteerd dames!
Vanmorgen had ik een positieve test in mijn handen. Moet nog wel wennen aan het idee. Het heeft bij onze dochter 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was en nu na 3 keer raak!! En zij is nu bijna een jaar oud, maar ging er stiekem van uit dat het weer even zou duren...
Dit betekend dat ik rond 19 januari ben uitgerekend als alles goed gaat.
Het moet nog even landen; vanavond maar eerst eens mijn man verrassen!!

De echo rond de 8 weken is een vitaliteitsecho en schijnt tegenwoordig vergoed te worden door de zorgverzekeraar, het is fijn dat dat kan zodat de eerste onzekerheid weggehaald kan worden. 
Wij hebben besloten om de NIPT test te gaan doen, maar weten ook nog niet wat we met een eventuele mindere uitslag zouden doen.. Komt dan wel.. 

Gefeliciteerd alle zwangere meiden die er de afgelopen dagen bij zijn gekomen! Hoe voelen jullie je?Sinds vandaag, 5e week, voel ik mij écht zwanger. Ik ben moe, m'n borsten zijn gevoelig, m'n buik voelt opgeblazen al 2 dagen en ik heb een dichtgeknepen keel gevoel. Ik heb net 1,5 uur zitten huilen over hoe mijn leven anders gaat worden en of ik mijn oude zelf(+ leven) niet kwijt ga raken, en een poosje later zit ik stiekem alweer te googlen naar ideeën voor de babykamer. Ik voel hormonen!2e week juni is mijn eerste echo bij 8 weken. Vind ik echt nog lang duren.. Maar als ik me tot die tijd goed blijf voelen dan ben ik daar heel happy mee!

Gefeliciteerd allemaal!
ik ben nu 4 weken zwanger en rond 23 januari uitgerekend, dit wordt mijn 4de kindje en 5e zwangerschap want de vorige eindigde in een missed abortion helaas. Wel heel erg blij maar ik durf er nog niet van te genieten. Vorige keer was t zo een klap in mijn gezicht en was ik er echt kapot van, ook al heb ik al 3 gezonde jongens.
@Sassoo Nipt test ga ik wel doen want ben dit jaar 40 geworden,maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zou doen als de uitkomst daarvan negatief is.
de echo heb ik 12 juni en t wachten daarop duurt me nu al te lang!

Hi
Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben en volgens een berekening op internet zou ik 10 januari zijn uitgerekend het is me 3e maar vind het nog steeds heel spannend kan niet wachten op de eerste echo ?

Ik heb op 25 mei mijn eerste echo en ben nu 6 weken obv mijn positieve ovulatietest 4 weken geleden. Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes buiten dat ik moe ben en stoms wat steekjes heb laag in mn buik bij mijn lies. Niet misselijkheid, alleen wat minder eetlust. Geen pijnlijke of grotere borsten alleen een paar keer per dag een steekje. Maak me hier best wel zorgen om, is het wel goed als je zo weinig klachten hebt :(

Hoi Marina,
Nee, geen zorgen om maken! Bij sommigen komen de symptonen later, en bij sommigen blijven de symptonen helemaal uit!
Ik zit nu in mijn 5e week en merk sinds gisteravond echt een zeurderig onderrug gevoel, herkennen meer meiden dit? Ik denk dat gelijk, ojee, als ik maar niet zoals mijn moeder vroeger bekkeninstabiliteit ga krijgen. Maargoed, komt vast goed.

Hoi meiden! Ik wil me hier ook melden. Op moederdag heb ik positief getest, super cadeau ;-) 
Wij hebben al een zoon en dochter, dus dit wordt nummer 3. Al zou het me ook niet verbazen als het er twee zijn. De vorige zwangerschap had ik namelijk een vanishing twin.
Ik vind het begin altijd zo lang duren.. Een eeuwigheid lijkt het wel tot de eerste echo
Volgens mijn berekening, zou ik ergens de 20e uitgerekend zijn

Terug
Bovenaan