Uitgerekend in januari

@poortje @steefje wat grappig haha, hebben we alle 4 op dezelfde dag de echo! Hopelijk voor ons allen goed nieuws!! En hopelijk vliegen die 2 weken om.. 
Ik moet sinds 2 dagen ontzettend vaak plassen, meer mensen die hier last van hebben? 
Haha @poortje is dat echt zo dat mannen dat voelen? Ik werk met genoeg mannen en nog niemand die me iets gevraagd heeft dus maak je maar geen zorgen :p 

@poortje @steefje wat grappig haha, hebben we alle 4 op dezelfde dag de echo! Hopelijk voor ons allen goed nieuws!! En hopelijk vliegen die 2 weken om.. 
Ik moet sinds 2 dagen ontzettend vaak plassen, meer mensen die hier last van hebben? 
Haha @poortje is dat echt zo dat mannen dat voelen? Ik werk met genoeg mannen en nog niemand die me iets gevraagd heeft dus maak je maar geen zorgen :p 

Even een vraagje,,,
iemand al nagedacht over de combinatie / nipt test? 
Ben nieuwschierig hoe jullie hier over denken.

Hoi Sassooo
Wij doen allebei de testen niet. Met ons eerste kindje ook niet gedaam
Onze reden? De uitkomst van nipt/combi zou voor ons geen reden zijn om de zwangerschap af te breken. En hoef het dus ook niet te weten... Vandaar...

Ik ook in januari! 
Woensdag 5 weken (als ik mn app moet geloven ?) 
Het is mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal super spannend.. 
Nog amper klachten/kwalen. Wat me ook enigszins verontrust.. 
Aan alle dames: (voorzichtig) gefeliciteerd! 

Hallo dames!
Ook ik mag me in deze groep melden, afgelopen maand voor het eerst met ovulatietesten gestart aangezien ik een wisselende cyclus had van gemiddeld 39 dagen. Rond 4 mei had we de eerste flinke piek en konden we dus eindelijk gericht schieten zeg maar XD. Ook had ik extra gevoelige zwangerschapstesten in huis die we al vanaf 6 dagen voor je verwachte ongesteldheid konden doen. Aangezien m'n vriend niet zo lang wilde wachten, maar alvast op moederdag een test gedaan. Ik verwachte er eigenlijk niks van, dacht dat het toch wel weer niks zou zijn, en als er wel wat zou staan, dat het een supervaag streepje zou zijn waardoor je nog denkt van is het nou wel of niet..?
Maar niks van dat, er stond een superdikke 2e streep op de test! Hardstikke positief dus! Ik was echt even in shock, ondanks dat we het al een hele tijd wilde en het dus super gewenst is, is de eerste keer een positieve test toch even schrikken haha. Ik merkte diezelfde dag ookal gelijk de eerste symptomen, dat hele weekend was ik al vrij moe en 's avonds merkte ik ook dat mijn borste en tepels enorm gevoelig waren! Ook wat krampen onderin m'n buik en last in m'n onderrug. En dat terwijl het allemaal nog super pril is, nu eigenlijk pas 3 weken zwanger! Veel mensen weten het dan nog geeneens... Heel bijzonder dus allemaal, heel spannend maar ook superleuk natuurlijk! Vanavond ook de eerste afspraak gepland bij de verloskundige, 5 juni zijn we aan de beurt! Dus nu nog 3 lange weken wachten...

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zit waarschijnlijk nu op 6 weken en 6 dagen. 
Lees bij veel meiden al een echo met 8 weken en nog één met 12 weken. Is dat gebruikelijk? Ik heb er eentje bij 10 weken op 5 juni. 
Ik kan helaas niet echt genieten nog. Naast de gebruikelijke kwaaltjes heb ik al twee weken hevige stekende buikpijn en pijn in zij. Verloskundige zegt dat het niets met zwangerschap te maken heeft. Huisarts dacht misschien aan blaasontsteking maar is het niet. Nu denkt huisarts dat het mijn baarmoeder is die uitzet. Maar ik hoor niemand zo vroeg met deze klachten, dus ik vertrouw het niet echt en ondertussen veel pijn. Ben blij als ik echo krijg over 3 weken. 

Terug
Bovenaan