Hallo dames!
Ook ik mag me in deze groep melden, afgelopen maand voor het eerst met ovulatietesten gestart aangezien ik een wisselende cyclus had van gemiddeld 39 dagen. Rond 4 mei had we de eerste flinke piek en konden we dus eindelijk gericht schieten zeg maar XD. Ook had ik extra gevoelige zwangerschapstesten in huis die we al vanaf 6 dagen voor je verwachte ongesteldheid konden doen. Aangezien m'n vriend niet zo lang wilde wachten, maar alvast op moederdag een test gedaan. Ik verwachte er eigenlijk niks van, dacht dat het toch wel weer niks zou zijn, en als er wel wat zou staan, dat het een supervaag streepje zou zijn waardoor je nog denkt van is het nou wel of niet..?
Maar niks van dat, er stond een superdikke 2e streep op de test! Hardstikke positief dus! Ik was echt even in shock, ondanks dat we het al een hele tijd wilde en het dus super gewenst is, is de eerste keer een positieve test toch even schrikken haha. Ik merkte diezelfde dag ookal gelijk de eerste symptomen, dat hele weekend was ik al vrij moe en 's avonds merkte ik ook dat mijn borste en tepels enorm gevoelig waren! Ook wat krampen onderin m'n buik en last in m'n onderrug. En dat terwijl het allemaal nog super pril is, nu eigenlijk pas 3 weken zwanger! Veel mensen weten het dan nog geeneens... Heel bijzonder dus allemaal, heel spannend maar ook superleuk natuurlijk! Vanavond ook de eerste afspraak gepland bij de verloskundige, 5 juni zijn we aan de beurt! Dus nu nog 3 lange weken wachten...