Uitgerekend in januari

Hallo mensen!
Ook ik heb gisteren een positieve test in handen gekregen!!
ik weet alleen dus echt niet hoelang ik zwanger ben..... ik ben gestopt met de pil, 2 maanden niet ongesteld geworden. Ook wel ns getest maar was Negatief. 
We zouden ”wachten” totdat ik ongesteld zou worden, maar het was gelijk al raak dus. 

Ik heb dus in de tussentijd veel koffie gegad, gerookt, redbull... en ik voel me echt schuldig Hierover. 

Ik heb veel last van misselijkheid, duiziligheid en vermoeidheid trouwens!

nou damesss veel succes!!

xMila gefeliciteerd! 
BlauweVlinder, die opgeblazen buik herken ik heel erg. ‘S avonds is het wel erger maar eigenlijk heb ik het de hele dag. Ik heb er nu al moeite mee om de knoop van m’n spijkerbroek dicht te hebben als ik zit. Die druk op m’n toch al opgeblazen buik kan ik dan niet verdragen.

Gefeliciteerd xMila, fortybutfabolous en waitingfornrtwo, en wie ik zo snel even vergeet ;) !De opgeblazen buik herken ik ook, gelukkig alleen in de avond, maar wel de hele dag door veel lucht en ook echt andere ontlasting, niet echt diarree..maar wel dunner. Dat las ik van iemand anders hier ook al.Ergens toch fijn om in elk geval iets van een kwaaltje te hebben... en dan mag van mij dit het wel zijn! Hopelijk blijven de misselijkheid en verlammende vermoeidheid dit keer weg. Maar het kan nog allemaal komen natuurlijk. Ik ga eens even kijken of dit forum een handige mogelijkheid heeft om een lijstje te maken van de dames in dit topic, met zw duur/uitgerekende datum en bijzonderheden ofzo. Iets van een sticky message die je steeds kan aanpassen, zouden ze dat hier hebben? Ik ga op zoek.

Hallo allemaal,

allereerst iedereen natuurlijk gefeliciteerd! Ik ben zoals het nu lijkt 4-1 uitgerekend. 
Las hierboven dat er veel zijn zonder klachten. Ik heb vorige week en de week ervoor een mega opgeblazen gevoel gehad. Inmiddels passen m’n spijkerbroeken weer en heb ik behalve grotere borsten nergens last van ☺️

Wow, we zijn al met een heleboel, al is niet iedereen tot nu toe echt actief in het topic, maar wie weet komt dat nog. Ik heb een overzichtje gemaakt:
Naam                      1e, 2e, 3e, etc  bijzonderheden                           uitgerekend
Superjuffie                        2e kindje              5 juni eerste echo          
mamavantweetieners  3e kindje             
Waitingfornrtwo             2de kindje           
FleurtjeRoos                                                    6 juni eerste echo
D e                                                                                                        8 of 9 januari
Gebruiker10076037
Jenniey                                               3de kindje                                  11 jan
Sassooo
Mots                                                                29 mei echo                       8 jan
AfutureMommy                                             28 mei echo                       4 jan
BlauweVlinder                                                 2 juni echo                        
Mickie                                                                 22 mei echo                       2 jan
Dutchgirlinsweden         1ste kindje                                                          5 jan
Petrair                                 1ste kindje           8 juni echo                         5 jan
Lotjeoudersvannu                                         2de week juni echo        
Eerstekindjeopkomst   1ste kindje
Steefje                                                                                                              12 jan
Gebruiker549517                                                                                           24 jan
Rozenblaadje                   1ste kindje
GiuliJay                                               3de kindje
Naik
Poortje                                               1ste kindje                                                          15 januari
Mlien                                   1ste kindje
CurvyGirl                                                                                                       25 jan
BijnaamSab                                                       5 juni echo
Momami                             4de kindje                                                           23 jan
Tinatjuh                              2de kindje                                                           19 jan
Fortybutfabulous            4de kindje                                                           23 jan
Sannavanlaar                    3de kindje                                                           10 jan
x-marina                                                            25 mei echo
Groenegeitensok           3de kindje                                                            20 jan
Gebruiker10076907                                                                                     2 jan
xMila
Gebruiker10076200                                                                                     4 jan 

@ Momami tof dat je even een overzichtje hebt gemaakt! ter aanvulling: Ik heb 29 mei de eerste echo en ben 10 januari uitgerekend denk ik.
Ik ben wel 'blij' dat er zoveel dames zijn zonder echt veel ernstige kwaaaltjes tot nu toe. Ik had vanmorgen wel dat ik voor ik ontbeten had twee keer moest kokhalzen (sorry voor de details). Zo begon bij mijn vorige zwangerschap de misselijkheid. Zo dom die misselijkheid was verschrikkelijk en wens je niemand toe maar ergens zou het ook de zwangerschap bevestigen ofzo..
Ik heb overigens gisteren wel iemand bij de bibliotheek een uitbrander gegeven...Helemaal niet mijn stijl, hormomen?!? Heeft er nog iemand last van mood swings? Ik ga morgen voor een week naar Italie met mijn schoonfamilie dus hopelijk heb ik er dan geen last van ;-)

Terug
Bovenaan