Uitgerekend in januari

Hoi Mama”s to be,

bedankt voor jullie info / ideenen over de nipt / combinatie test.
wij denken er over om de Nipt te laten doen, wat we zouden doen met een afwijkende uitslag zijn we nog niet over uit.
wat duurt het lang he de tijd naar de eerste echo toe. Ik moet wel zeggen dat ik mij goed voel, alleen gevoelige borsten en minder trek en af en toe misselijk! Hoop dat het daar bij blijft? ik ben ook alleen nog maar afgevallen.. andere halve kilo sinds ik het weet,, jullie? Scheeld waar straks bij al die zwangerschapkilo”s!!! ?

@x-marina ik snap je gevoel wel. Ik heb ook niet zoveel last van kwaaltjes en maak me ook wel druk. Pff dat wchten duurt lang he! Probeer er maar niet teveel aan te denken. Wie weet kom je over een week niet meer bij de wc vandaan ;-)

@x-marina,
Ik heb ook geen klachten hoor. Aan mn lijf merk ik nagenoeg niet dat ik zwanger ben. Alleen af en toe last van mijn onderrug, net als @lotjeoudersvannu. Hier had ik mijn vorige zwangerschap volgens mij geen last van.
Wordt hier wel een beetje onzeker van...Wat als dit een voorbode is van een miskraam..:(

Goedemiddag allemaal! 
Ik ben als het goed is 8 januari uitgerekend. En 5,6 weken zwanger nu. 
Wel heb ik sinds gisteren ontzettend veel last aan de linkerkant van m’n lies een soort zeurderige spierpijn. Kent iemand dit? Of iemand ook last van toevallig? Gisteren was het erger en nu wat minder. Ook heb ik rugpijn... ik ben natuurlijk weer bang dat het iets ergs is.. jullie enig idee? Of iemand dus die hetzelfde heeft? 
Met de been optrekken voel ik het en met trap lopen..... 
Liefs Demi

@sassoo Ik heb ook helemaal nergens meer trek in terwijl ik normaal echt een chocofreak ben en ben ook al 1 kilo kwijt
@x-marina Het kan echt dat je niets voelt of misselijk bent. In mijn 3 eerste zwangerschappen had ik behalve van vermoeidheid de eerste drie maanden nergens last van. 
Ik probeer gewoon maar zoveel mogelijk te genieten en niet te denken aan wat als...

Hi meiden!
Lotje, ik heb ook wel wat last van me onderrug. Maar ik denk ook dat ik nu overal meer op let, je bent er toch continu mee bezig en denkt dat alles (tenminste dat doe ik) te maken heeft met de zwangerschap.
Marina, ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken maar anders Kun je altijd de VK bellen! 
Positief blijven meiden en echt genieten! 

Wat leuk dat er steeds meer dames aansluiten! 
Op dit belachelijke tijdstip ben ik klaar wakker.. weet niet hoe te liggen (zere borsten) en ga malen. Vorige zwangerschap ging het nu ongeveer mis, maar dat wist ik pas in week 10. Nu nog 2,5 wk geduld voor ik weet of het nu wel goed is. Ik verander er niets aan maar pffff wat duurt het lang. Ben zó nieuwsgierig en hoop een levend kindje te zien!
Ik lees dat jullie kwaaltjes ook nog aardig meevallen. Hier ook. Behalve gevoelige, grotere (+1cup!) borsten, sinds paar dagen alleen amper eetlust en vooral zin in patat. Haha en dat heb ik juist nooit... Gister ochtend zelfs moeite met het innemen van mn vitamine pillen, bijna kocken, terwijl ik normaal zo met gemak vijf pillen tegelijk doorslik. 
Zijn er meer dames die (met name ‘s avonds) een bolle buik hebben? De patatjes heb ik laten staan.. dus daar kan het niet aan liggen ;-)

Terug
Bovenaan