Klote hoor Mots.. kan niet anders zeggen..
Is inderdaad even stil geweest
de flow komt vast wel weer terug! Ik kom net terug van een heerlijke vakantie in Portugal. En hebben nog lekker vrij tot dinsdag. Eindelijk van week 10 tot week 21 zwangerschap hoofdpijn en bekkenpijn te hebben gehad voel ik me weer tiptop
vandaag mn kleine meisje 4 jaar geworden.. en o.wat is ze.trots.dat ze straks grote zus is hihi..
Nouja.. tiptop whaha.. maagzuur, niet slapen, verkouden en keel ontsteking.. maar het voelt al 10x beter dan dat t.was
Ben ook.blij met mn nieuwe manager op.werk.. denk dat mn koppijn ook.deels daarvandaan kwam. Scheelt iig een hoop stress voor mijn medewerkers en mij
Thnx voor de vaccinatie verhalen trouwens! En ik bedoelde met mijn onwetendheid dat ik hier sinds dit forum echt niet eerder over na had gedacht.. is wel met meer dingen natuurlijk.. ook met een tweede kan je best onzeker worden van allerlei informatie
blij met andere mede mama's
Deze snotneus gaat proberen te slapen..
Truste!!
Is inderdaad even stil geweest
Nouja.. tiptop whaha.. maagzuur, niet slapen, verkouden en keel ontsteking.. maar het voelt al 10x beter dan dat t.was
Ben ook.blij met mn nieuwe manager op.werk.. denk dat mn koppijn ook.deels daarvandaan kwam. Scheelt iig een hoop stress voor mijn medewerkers en mij
Thnx voor de vaccinatie verhalen trouwens! En ik bedoelde met mijn onwetendheid dat ik hier sinds dit forum echt niet eerder over na had gedacht.. is wel met meer dingen natuurlijk.. ook met een tweede kan je best onzeker worden van allerlei informatie
Deze snotneus gaat proberen te slapen..
Truste!!