Na 3 weken vakantie.. inmiddels weer 2 weken aan het werk dacht ik, ik kijk weer eens op het forum..
Watn verhalen allemaal weer! Over de kinkhoest vaccin, mijn VK heeft het er nog niet over gehad maar ik ga hem wel halen. Het heeft vorig jaar hier op het dorp geheerst dus wil het risico niet nemen.
Ik ben nog steeds niet aangekomen maar gelukkig ook niet meer afgevallen, volgens de VK groeit de kleine goed maar heb toch een extra echo om te kijken of hij echt geen achterstand heeft.
Verder beweegt de kleine erg goed en kan je het goed voelen en zien!
Helaas heb ik bekkeninstabiliteit en soms zo erg dat ik niet normaal kan lopen. Ik voel het nu met de week erger worden en door mijn scheve ruggenwervel en de hele fibromyalgie toch even de twijfel of het de goede keuze is om normaal te bevallen. Volgens de VK kan mijn lichaam het aan het maar ze snapt mijn twijfel heel goed en raade mij hypnobirthing aan, deze cursus gaan mijn man ik iig volgen. Verder kwam mijn bekkenfysio met het idee om er zwangerschapsyoga bij te doen, het is alleen 's avonds en ik ben erg blij als ik thuis ben.. dus daar twijfel ik nog even over..
Tijdens onze vakantie heb ik veel last van mijn buik gehad soms zo erg dat ik een keer met tranen heb gestaan omdat ik zown pijn had. Gelukkig is dit niet meer voorgekomen. We zijn hierdoor ook wel eerder naar huis gekomen.
Het kamertje is bij ons bijna af, nog wat kleine dingetjes zoals dingen aan de muur hangen moeten we nog doen. Verder ben ik lekker veel aan het naaien wat verrassend leuk uitpakt ☺
Aankomende zaterdag hadden we ook nog een pretecho gepland staan voor de toekomstige opaas dus we mogen deze week 2x naar ons ventje kijken ?
Ik ga maar wat doen aan het eten, ben lekker verkouden en heb flink keelpijn.. soepje maar?