Uitgerekend in januari

Hallo allemaal,Hoe gaat het met jullie? Ik heb vrijdagavond even een nieuw lijstje gemaakt van iedereen die op het moment nog actief is op het forum, misschien wel zo overzichtelijk en leuk nu Januari steeds dichter bij komt... Sta je er niet meer in en wil je weer terug op de lijst geef het dan even door:7. Abena H(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)8. Mots(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)10. Gebruiker10077600(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)11. KirstenTT(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)13. NiRoFlo(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)13. Sassooo(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)14. Papaatje(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)17. Superjuffie(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)20. Wereldwondertje(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)25. Tinatjuh(In verwachting van haar tweede kindje)26. xenaORthor(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)27. Naatjuhh(In verwachting van haar derde kindje, meisje)  

Goede middag dames, Ik heb lang niks van me laten horen maar hier gaat alles naar omstandigheden redelijk.Gister avond in het ziekenhuis gezeten i.v.m beginnende weeën mocht gelukkig weer naar huis maar moet het wel rustig aan doen en verplicht rust nemen.Daarbij denken ze dat ik eerder als de 38 weken ga bevallen.Hoop dat deze kleine man blijft zitten tot de 37 weken aangezien ik nu 35+3 ben en de kleine man aan de kleine kant is.Voor iedereen hele fijne dagen en alvast een voorspoedig 2019 en een goede bevalling. 

Hoi lieve dames allemaal!!Fijne kerstdagen allereerst! ?Vanochtend om 8 uur zijn mijn vliezen gebroken.. 5 weekjes te vroeg.. ben uitgerekend op 27 januari 2019.. Het wordt dus een december baby, 2018 ?Vanochtend via de verloskundige naar t ziekenhuis gegaan. Uurtje aan de CTG gelegen.. heb helaas nog geen weeën dus kon na 2 uurtjes weer naar huis. Voor morgenochtend 8 uur weer een afspraak om terug te komen tenzij er daarvoor wat gebeurd natuurlijk. Rustig aan nu thuis bij mn schoonouders nu voor t kerstdiner! :) Wel vervelend het vruchwater blijft druppelen.. maargoed. We zullen het zien, ze komt wanneer t komt?❤Liefs Stéphanie 

Hoi lieve dames allemaal!!Fijne kerstdagen allereerst! ?Vanochtend om 8 uur zijn mijn vliezen gebroken.. 5 weekjes te vroeg.. ben uitgerekend op 27 januari 2019.. Het wordt dus een december baby, 2018 ?Vanochtend via de verloskundige naar t ziekenhuis gegaan. Uurtje aan de CTG gelegen.. heb helaas nog geen weeën dus kon na 2 uurtjes weer naar huis. Voor morgenochtend 8 uur weer een afspraak om terug te komen tenzij er daarvoor wat gebeurd natuurlijk. Rustig aan nu thuis bij mn schoonouders nu voor t kerstdiner! :) Wel vervelend het vruchwater blijft druppelen.. maargoed. We zullen het zien, ze komt wanneer t komt?❤Liefs Stéphanie 

@NiRoFlo: ik moet zeggen dat t idee om verlof te hebben nu toch wel erg fijn is. Deze week is mijn man ook nog vrij, dus dat is wel gezellig. Vindt t fijn dat de kleine is gedraaid, maar hoef er niet voor om te schakelen hoor. Ik neem t allemaal maar zoals het komt. Ik hou ook maar in mijn achterhoofd dat t toch nog een kz kan worden, mocht t niet lukken. Zo kom ik niet voor verrassingen te staan? Fijn dat alles toch goed was met jullie kleine meid!!Nachtje weg was héérlijk. Even geen 'mama' en even niets moet. Voor herhaling vatbaar!@Stéphanie: wat spannend joh!! Heel veel succes met de bevalling!Vandaag hebben we kerst bij ons thuis gevierd met de familie. Morgen naar de schoonfamilie. Zo hoeven we maar 1x de deur uit en hebben we ook maar 1x de rommel. En ik hoefde (lees: mocht)niet op te ruimen, dus lekker met de beentjes omhoog!?Fijne kerstdagen allemaal!!? 

Oei bevalling nu al van start Stephanie? Succes! Ik vandaag rustig dagje gehad met man. Ff van rust genieten. Lekker geen familiebezoekjes dit jaar! Gisteravond in zkh gezeten want voeld de kleine al 2 dagen amper. Alles was gelukkig goed!Vanavond heeftie het gebrek aan beweging ingehaald. Hij hield maar niet op met schoppen en bewegen. Is toch stuk fijner. Scces Allen en fijne kerst! 

7. Abena H(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)8. Mots(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)10. Gebruiker10077600(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)11. KirstenTT(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)13. NiRoFlo(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)13. Sassooo(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)14. Papaatje(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)17. Superjuffie(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)20. Wereldwondertje(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)24. melissa-manoes(In verwachting van haar ? kindje, jongen)25. Tinatjuh(In verwachting van haar tweede kindje)26. xenaORthor(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)27. Naatjuhh(In verwachting van haar derde kindje, meisje)27. Stéphanie (Gebruiker10081556)(In verwachting van haar ? kindje, meisje)@melissa-manoes spannend dat ze verwachten dat je voor de 38 weken gaat bevallen! Hopelijk kan je een beetje je rust pakken en kan de kleine man nog een beetje groeien in je buik! Heel veel succes in ieder geval!@Stéphanie spannend! Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie! Ik wens jullie in ieder geval ontzettend veel succes!@Tinatjuh geniet van je verlof en van het even niks hoeven/mogen doen! Hier willen ze ook niet dat ik veel doe, maar ik kan niet zo goed stil zitten en het allemaal loslaten hahaha.@xenaORthor wat een opluchting dat alles goed is met jullie kleine mannetje! Geniet maar lekker van al zijn bewegingen hahaha.

Terug
Bovenaan