Uitgerekend in januari

Lieve dames, ik ben vanochtend bevallen van ons 1e kindje, een meisje, om 02.52uur 2e kerstdag??Helaas spontane gebroken vliezen op 1e kerstdag?ging erg snel uiteindelijk binnen 3 uur dat we aankwamen in t ziekenhuis is ze geboren!???Nu rustig aan doen, moeten waarschijnlijk een weekje blijven.Dames veel succes in januari! Jullie kunnen het!??? Liefs Stéphanie 

27 jan. Stéphanie (Gebruiker10081556)(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)Bevallen op 26 dec 7. Abena H(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)8. Mots(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)10. Gebruiker10077600(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)11. KirstenTT(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)13. NiRoFlo(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)13. Sassooo(In verwachting van haar eerste kindje, meisje)14. Papaatje(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)17. Superjuffie(In verwachting van haar tweede kindje, meisje)20. Wereldwondertje(In verwachting van haar tweede kindje, jongen)24. melissa-manoes(In verwachting van haar ? kindje, jongen)25. Tinatjuh(In verwachting van haar tweede kindje)26. xenaORthor(In verwachting van haar eerste kindje, jongen)27. Naatjuhh(In verwachting van haar derde kindje, meisje) @Stéphanie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie en mogen jullie snel lekker naar huis als gezinnetje! Welke naam heeft ze gekregen als ik vragen mag? Geniet er van meid!

Hoe is het met iedereen? Ik ben vandaag 37,5 week en alles zag er nog netjes uit, maar ze mag van de gyn wel een deze dagen geboren gaan worden aangezien de tegendruk van de bloedtoevoer aan de hoge kant is. Voor nu zijn er nog geen problemen, maar als ik volgende week tegen de grens zit of er over heen willen ze haar gaan halen en inleiden doen ze liever niet ivm de verhoogde kans op het scheuren van het litteken van de keizersnee van onze eerste dochter, dus het wordt spannend...

Spannend NiRoFlo! Ben je er zelf ook al klaar voor? Vandaag ben ik 36 weken, maar stiekem moet ik er nog even niet aan denken om nu al te bevallen. Laat nog maar even zitten? verder gaat t hier zo zn gangetje. Rustig aan een beetje rommelen. 

Terug
Bovenaan