Uitgerekend in januari

Dankjulliewel allemaal! Ik moet nu 'gewoon' wachten tot de echo die gepland stond, 29 mei dus. Dat duurt nu nog langer! Ik weet niet hoewel ik eerst gemixte gevoelens had ben ik nu echt heel beschermend en wil ik t heel graag houden. Klein propje.. 
@NinaatjeL wat vreselijk!! En nu dan? Ga je nu meer op controle? Sterkte!! 

NinaaatjeL, wat een naar bericht zeg! Ik hoop echt dat ze verkeerd gemeten hebben ofzo en dat het allemaal blijkt mee te vallen en toch nog goed komt! Maar hier wordt je zeker niet gerust van... :(

@Mots, wat een rotopmerking van je huisarts zeg! Is wel heel erg kort door de bocht! Gelukkig zag de VK nog wel tekenen van zwangerschap, dus hopelijk valt het allemaal mee en blijft je kindje lekker zitten! 

@Curvy Girl idd wat een sukkel he. Ik had het gelijk al door want de assistent belde met hem en toen betrok haar gezicht en zei ze "moet ik haar dat nu gaan vertellen?" En ze haalde er gelijk een ander bij. Ik hoop dat mn kindje blijft zitten en dat ik dan naar de huisarts kan gaan. Ze wensten me daar zelfs al sterkte!!! Ben echt pissig op hun.. heel intermet staat vol met dat bloedingen vaker voorkomen. En idd de vk was wel positiever maar zei ook ik kan je niks garanderen maar dat kan niemand de eerste 12 weken. Dat is natuurlijk ook zo. Ik wilde dat het eerste trimester gauw voorbij was! 

Wat verschrikkelijk spannend moet dit voor jullie zijn NinaaatjeL en Mots. Ik leef met jullie mee. Hopelijk komt t goed voor jullie, dan zijn de dagen naar zo'n echo helemaal zenuwslopend 

Hai Allemaal!
Allereerst gefeliciteerd allemaal!!
Ook ik had op 8 mei een positive test na 3 maanden proberen? ben nu 6 weken en 1 dag. Ik heb de eerste echo pas 13 juni met 10 weken. Had gehoopt eerder maar dat doen ze niet hier. 
Ik heb vooral onwijs pijnlijke borsten en een opgeblazen gevoel, af en toe een vlaagje misselijk maar stond vandaag toch echt te kokhalzen(sorry.) in de supermarkt, was gelukkig niemand in de buurt..? 
Ik ben uitgerekend op 13 januari en vind het allemaal onwijs spannend. Ik slik op het moment davitamon mama (compleet). 
Vind het wel lastig om mijn mond te houden hoor ben al zo'n open boek..???‍♀️ dus hier maar even een extra uitlaadklep..? meiden ik ben zwanger!!! ? 
Die whatsappgroep lijkt mij ook wel leuk..? 
Ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan Nina en Mots ??♡ 

Hoi meiden,
Ten eerste wil ik iedereen feliciteren met hun zwangerschap. Wat spannend! Alle berichten die ik las over onzekere tijden: voor die dames heel veel kracht en sterkte toegewenst. Hopen op een goede uitkomst!
Ik ben helemaal niet zo van de fora, maar ik vind de sfeer hier zo positief overkomen dat ik me toch maar heb aangemeld.
Volgens de offfiele telling ben ik nu bijna 5 weken van de eerste. Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Ben wel regelmatig ongesteld (soms 1 dagje verschil). Heb op dus Moederdag 2 testen gedaan die duidelijk positief waren. 
Ik moet zeggen.. ik vind het doodeng! Het is zeker gewenst en we waren bewust aan het proberen (pas sinds een maand), maar nu het zover is vind ik het heel spannend. Ik ben vooral in de ochtend -daarom nu al wakker- misselijk. Het is een soort mega zenuwachtig gevoel. Daarnaast ook erg moe.
Ik heb ervaring met chronische  hyperventilatie en angst en merk dat dat op momenten nu weer terug komt. Denk door alle spanning, het geheim houden, het ‘liegen’. Ik ben nu zelf in het buitenland en mijn vriend ook. We hebben er 1 dag samen van genoten en daarna elkaar niet meer gezien. Dat maakt het niet makkelijker. Ik tel af naar maandag.
Kortom: deze eerst week (dat ik het weet) is niet heel makkelijk voor me. Ondanks dat ben ik natuurlijk echt heel blij en hoop ik dat alles goed zal gaan. Ook voor jullie!

Meiden! Ook ik heb bloedverlies... je schrikt hier echt van, hoor!
eerst had ik bruinachtig afscheiding, daarna 2 druppels helderrood bloed. 
Gisteren, en vandaag heb ik roze afscheiding. 
Ik maak me heel erg zorgen....☹️
ik hoop dat het allemaal heel goed mag gaan bij iedereen!!!
??

Kirsten en gebruiker10077314 (je kan onder je account een nickname instellen ?) welkom en gefeliciteerd! 
Wat een onzekerheid toch allemaal. Ik hou me maar vast aan wat kwaaltjes die de kop op beginnen te zetten, zere borsten en erg goed ruiken  (euh.. alles stinkt ?).. dan zal het hcg nog wel toenemen, ondanks het bloedverlies. 
Dit weekend is een uitdaging, we zitten met een heel stel vrienden het hele weekend in een vakantiehuis. Ik hoop dat niemand het door zal hebben! 

Terug
Bovenaan