Hoi meiden,
Ten eerste wil ik iedereen feliciteren met hun zwangerschap. Wat spannend! Alle berichten die ik las over onzekere tijden: voor die dames heel veel kracht en sterkte toegewenst. Hopen op een goede uitkomst!
Ik ben helemaal niet zo van de fora, maar ik vind de sfeer hier zo positief overkomen dat ik me toch maar heb aangemeld.
Volgens de offfiele telling ben ik nu bijna 5 weken van de eerste. Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Ben wel regelmatig ongesteld (soms 1 dagje verschil). Heb op dus Moederdag 2 testen gedaan die duidelijk positief waren.
Ik moet zeggen.. ik vind het doodeng! Het is zeker gewenst en we waren bewust aan het proberen (pas sinds een maand), maar nu het zover is vind ik het heel spannend. Ik ben vooral in de ochtend -daarom nu al wakker- misselijk. Het is een soort mega zenuwachtig gevoel. Daarnaast ook erg moe.
Ik heb ervaring met chronische hyperventilatie en angst en merk dat dat op momenten nu weer terug komt. Denk door alle spanning, het geheim houden, het ‘liegen’. Ik ben nu zelf in het buitenland en mijn vriend ook. We hebben er 1 dag samen van genoten en daarna elkaar niet meer gezien. Dat maakt het niet makkelijker. Ik tel af naar maandag.
Kortom: deze eerst week (dat ik het weet) is niet heel makkelijk voor me. Ondanks dat ben ik natuurlijk echt heel blij en hoop ik dat alles goed zal gaan. Ook voor jullie!