Uitgerekend in januari

Hey ladies,
Zo dat was me een weekje wel. Wij hebben het donderdag aan mijn ouders en zusje verteld en gisteren aan mn schoonouders, zwager en schoonzus. Die zagen deze echt niet aankomen. Maar ze waren echt MEGA blij voor ons. Nu maar hopen dat het blijft plakken. De rest van de omgeving weet nog van niets hoor, behalve mn werkgever, gezien ik met röntgenstraling werk en dus een meldplicht heb, ook voor de veiligheid van mijn kindje.
Als alles zo is als ik zou hebben uitgerekend, dan ben ik 20 januari uitgerekend. Echter, het kindje zal dan de 1e of uiterlijk begin 2e week van januari komen, gezien ik voor een geplande keizersnee zal gaan. Bij de geboorte van Niek werd het een spoedkeizersnee en dar wil ik niet nog een keer meemaken. Nu zal het een gentle sectio worden en kan ik het kindje dus geboren zien worden en bij me houden. Hiermee wordt het kindje niet met 5 minuten weggehaald bij mij.
Ik voel me zo vreemd... Ik ben misselijk, maar moet niet spugen, heb vanmiddag gewoon een uur liggen slapen met mn telefoon nog in mn hand. Heb af en toe steekjes in mn buik en lies. Weet dat dit erbij hoort, maar toch. Ik zit onder de pukkels en mn haar is zo dun en droog als stro. Gaat allemaal voor mijn gevoel ineens in een sneltreinvaart. 

Nu maar weer naar bed. Morgen staat er weer een kleuter vroeg aan mn bed te schudden ;-)

Liefs, Maaike

Hallo, 
Ik had vandaag ook een positieve test na 6 dagen over tijd te zijn.
Vind het erg spannend aangezien dit de eerste keer is. Ik dacht eerst dat mijn menstruatie niet wou doorzetten vanwege alle krampjes en steekjes. Daarom een testje gedaan zodat de menstruatie zou doorkomen, En daar waren de 2 streepjes.
Ben nu ongeveer 5 weken, dinsdag meteen bellen naar de dokter? Of moet je zelf een verloskundige zoeken?

Hallo,  Ik had vandaag ook een positieve test na 6 dagen over tijd te zijn. Vind het erg spannend aangezien dit de eerste keer is. Ik dacht eerst dat mijn menstruatie niet wou doorzetten vanwege alle krampjes en steekjes. Daarom een testje gedaan zodat de menstruatie zou doorkomen, En daar waren de 2 streepjes. Ben nu ongeveer 5 weken, dinsdag meteen bellen naar de dokter? Of moet je zelf een verloskundige zoeken?

Hoi hoi, 
Wat fijn dat ik hier gewoon vrijuit kan spreken over mijn zwangerschap ?
Het is mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal erg spannend. Ik heb op dit moment erg last van een droge mond, van me onderrug en me hartslag is gestegen. 
Herkennen jullie dit? Ik ben trouwens rond 23 januari uitgerekend en heb 12 juni me eerste afspraak en echo bij de verloskundige. 
Spannend allemaal .. moeder natuur is toch een beetje vreemd ?

Gefeliciteerd voor de nieuwkomers! :) 
Getsie wat voel ik me beroerd vandaag. Heerlijk dat ik daar even over kan zeuren hier. Ik werd wakker en was meteen al misselijk. Ik eet dan altijd een biscuitje voor ik opsta, dat hielp wel even maar nadat ik m'n schaaltje yoghurt op had overviel me meteen weer een vlaag van misselijkheid. Die gaat nu niet meer weg, dus lig al de hele ochtend in bed. Bah, kan geen eten zien, ruiken of proeven.

Hallo allemaal,

gefeliciteerd nieuw geteste ☺️

ik meld me weer af, heb vannacht een miskraam gekregen. Vruchtje helaas ook gezien. Verloskundige is net langs geweest en woensdag een echo om te kijken of alles weer schoon is. 

Wat een hoop nieuwkomers, gefeliciteerd allemaal!! Zo leuk en fijn om verhalen te lezen. Veel herkenning!
Ik heb gisteren mn eerste zwangerschapsbroek gekocht, mn buik is na t eten zo opgezet en kan er echt niets op hebben. Het lijkt net een gewone jeans en zit heerlijk. Durf het nog niet naar mn werk, maar thuis bevalt het me uitetekend!

Terug
Bovenaan