Uitgerekend in januari

Hoi Nina, Mots en Mila. Sterkte met de onzekerheid voor jullie. Ik wil zelfs al bevestiging, dus moet je nagaan als je echt symptomen hebt die verontrustend zijn. 
Ik ben op dit moment aan antibiotica voor blaasontsteking. Of ik reageer daar niet goed op of ik ben toevallig sinds een paar dagen de hele dag kotsmisselijk. Lig alleen maar in bed of op de bank en eet om de 2 uur weer iets. Hopelijk duurt dit niet nog 4 a 5 weken. Niet te doen nu. 
Voor het lijstje: ik ben waarschijnlijk 1 januari uitgerekend en het wordt mijn eerste kindje. 
Groetjes!

Sassooo; ik hoop dat het inderdaad zo is ik pas 6 weken zwanger ben, maar het formaat van de vruchtzak komt miet overeen met 6 weken... Bovendien ziet mijn baarmoeder eruit als een hoofdletter T en niet als een rondje (of ovaaltje). Hopelijk is dat gewoon de vorm van mijn baarmoeder en komt alles goed. 30 mei heb ik pas weer een echo om te kijken of het gegroeid is en of het hartje nog steeds klopt... duurt veel te lang.
Verder wens ik iedereen veel sterkte en succes met de zwangerschap!

He wat vervelend allemaal zeg! Onwijs schrikken voor jullie. Je wilt gewoon heel graag dat alles goed gaat, daar zijn we allemaal mee bezig en je maakt je al zorgen zonder dit soort dingen, laat staan met. Ik vind het ook echt een moeilijke periode, het wachten op meer zekerheid.
@Mots, heb je ook het gevoel dat je zwangerschapssymptomen afnemen? Volgens mij komt een bloeding echt best wel vaak voor, dat komt gewoon door alle kleine bloedvaatjes die nu kwetsbaar zijn. Zo lang het bloeden niet doorzet hoeft dat totaal niet verontrustend te zijn volgens mij. Ik heb me ook laten vertellen dat je bij een miskraam ook aan je lichaam voelt dat er iets mis is. Dat je je ineens helemaal niet zo zwanger meer voelt. Zolang je dat gevoel niet hebt, zou ik er gewoon vanuit blijven gaan dat het goed komt! :) 
Sterkte allemaal, we leven allemaal met elkaar mee

Gefeliciteerd! 
Mila, vreselijk he.. bij mij begon het andersom. Eerst roze afscheiding/bloed daarna bruin. Dat is nu nog steeds zo. Alleen bij afvegen gelukkig. Ik hoop maar dat t goed komt.. 
Rozenblaadje, eigenlijk heb ik niet echt symptomen waarvan ik denk ja definitief zwanger. Af en toe es misselijk, moe. En pijnlijke borsten maar ook dat heb ik vaker. Ik weet ook niet goed hoe zwanger zijn voelt, dit is de eerste keer. Ik moet maar gewoon afwachten tot 29 mei en hopen dan iets meer als een wit vlekje te zien. En een hartslag natuurlijk! En idd, de buikpijn zou ook best van de spanning kunnen komen. We wachten af. 

Hoi Meiden,
ook ik had vandaag een positieve test in handen dus meld ik me maar hier :)
had absoluut niet verwacht dat het deze maand raak zou zijn, omdat we weinig geklust hebben vanwege galsteen aanvallen bij mezelf.. ben echt super blij maar ook ongerust aangezien ik afgelopen week bij de chirurg ben geweest en de operatie om de galblaas te verwijderen op 30 mei gepland staat..
Op dat moment had ik nog geen rekening gehouden met een zwangerschap.. hebben jullie hier ervaring mee? Ik wil sowieso dinsdag even contact met het ziekenhuis opnemen.

Gefeliciteerd allemaal met jullie Januari baby's.
Ook hier een januari baby, 13 januari uitgerekend! Nu 5week5dagen, ik ben zo benieuwd of alles goed gaat! Helaas nog 2.5 week wachten tot ik bij de verloskundige terecht kan.
Heb bijna tot geen last van kwaaltjes, af en toe beetje moe en last van obstipatie en maagzuur maar verder niks..                              
Succes allemaal met wachten tot de eerste echo, voor mij duurt het allemaal te lang.
Liefs.

Hi!! 
Heel fijn zo achter de schermen te kunnen kletsen :) 
Ik heb gister positief getest :) heb een dochtertje van 3.5 maar vind t weer echt super spannend! Leuk en fijn zo al jullie belevingen en kwaaltjes te lezen! Ik ben 23 januari uitgerekend. 
Ik ben vooral in de ochtend met vlagen misselijk, en heb steekjes en krampen. Ik kijk uit naar onze eerste vitale echo op 8 weken.. en daarna naar de 12 weken. 
Groetjes! 
Joyce 

Terug
Bovenaan