Uitgerekend in januari

@Gebruiker, wat vreselijk jammer zeg! Heel veel sterkte en hoop op meer geluk in de toekomst!@Rozenblaadje, ik heb vanmorgen ook de eerste ochtend dat ik met misselijkheid en vooral heel erg draaierig ben blijven liggen in bed. M’n vriend heeft me wat eten en drinken gebracht, hoop dat ik me daardoor zo wat beter voel...

He wat naar voor je gebruiker10076200. Sterkte met het verwerken ervan!
@Curvygirl, nou dan zitten we in hetzelfde schuitje. Ik hoop dat het bij jou ook snel zal zakken, bij mij is het nu ook gezakt gelukkig :)  Heel grappig om te merken dat het inderdaad met de ochtend te maken heeft! Ik heb sinds woensdag last van echte misselijkheid, maar zo erg als vanochtend was het nog niet geweest. Bah, hoop dat het met gisteravond te maken heeft, toen had ik een feestje en heb ik veel gegeten. Als ik me zo ga blijven voelen in de ochtend weet ik niet hoe ik ooit op mijn werk moet komen :S 

Ik was vanmorgen ook zo misselijk!
werk in de zorg en ben vandaag aan het werk! heb een poos boven de wc pot gehangen... bleeeeh er is niks gekomen, even plak koek gegeten en toen ging het weer. En kon ik weer mensjes gaan wassen haha! 
Gebruiker wat erg zeg! Heel veel sterkte! En hoop dat je in de toekomst weer zwanger mag worden! 

Gebruiker wat vreselijk! Wens jullie veel sterkte toe! 
Ik ben vandaag ook de hele dag al misselijk. En een hoofdpijn! Het is net of heb ik een kater en dat heb ik toch zeker niet. Mijn bloeden stopt trouwens geloof ik. Het is nu nog heeeeel licht in de afscheiding. Dus ik geloof dat het goed gaat. Fingers crossed.
Superjuffie dat dwars zijn herken ik ontzettend haha. Ik ben ook boos om niks en idd veel ruzie met vriendlief. Oeps.  

Owjeetje wat een vreselijk naar nieuws @gebruiker. Vanmorgen toen ik mijn berichtje schreef stond jouw nare bericht er nog niet. Heel veel sterkte ?

@gebruiker :( triest zeg.. veel sterkte ❤
Voor het eerst echt een hele dag dat ik me naar voel, onwijs moe en zwakjes zeg maar..
Verder heb ik bijna geen krul meer in mijn haar en het valt echt heel veel uit.. ??
Ik heb niet echt dat ik dwars ben maar dat ik af en toe wel een beetje naar uit de hoek kan komen.?

Terug
Bovenaan