Uitgerekend in januari

Hallo allemaal,
Ik had vrijdag een positieve test in handen, morgen is pas mijn NOD. Dus, ik durf nog niet echt blij te zijn, is allemaal nog veel te onzeker voor mijn gevoel, na 1 jaar en 9 maanden bezig zijn. Maar, mocht alles goed gaan, zou ik dus eind januari uitgeteld zijn! 

@blauwevlinder,
Ik heb dat ook, meestal rond een uurtje of 4 begint mn buik met opzetten, alle broeken knellen nu af. Ik heb gister juist een broek in een maat groter gekocht omdat ik veel avonddiensten werk durf ik nog geen zwangerschapsbroek aan te doen. De clienten met wie ik werk hebben zoiets snel door.

Ben blij om te lezen dat ik ook niet de enige 'heks' ben haha. Ben zo nu en dan erg kribbig en reageer het dan ook af op mn partner. 
Liefs

Gezellig dat we allemaal zo'n ziekdag hebben gehad, haha XD Geeft wel echt een gevoel alsof ik er niet alleen in ben ofzo. 
Mijn buik is echt enorm nu. Ik zei net tegen mijn vriend "kijk zo zie ik er straks uit, als ik 5 maanden ofzo ben". Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik het prikkelbare darm syndroom heb, dus een opgezette buik ben ik wel aan gewend. Maar mijn darmen zijn nu wel echt volkomen van slag.
Ohh ik ben ook echt constant op mensen aan het zeuren. Alles ergert me en kan het op de 1 of andere manier niet inhouden. Vervolgens lig ik weer een kwartier op z'n schouder te huilen omdat ik me schuldig voel en hij het niet verdient ("boehoeehoee"). Ik vertel mijn vriend gewoon om alles wat ik zeg met een korrel zout te nemen en vooral niet persoonlijk op te vatten XD

@gebruiker wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte
ik heb ook last van hormonen en dan met name in de emotionele zin, ik was een tijdschrift aan t lezen met een stukje over arme kinderen en ik begon gewoon te huilen haha.. geprikkeld ben ik ook wel maar ik probeer met mijn vriend gewoon alle discussies uit de weg te gaan.

Hey. 
Die hormonen hebben bij mij ervoor gezorgd dat ik zat te huilen bij de bruiloft van Harry en Meghan ??. Hoe verzin je het ?.
Anyway, vandaag echt een weeïg gevoel. Continue het gevoel heb ik nou honger of ben ik misselijk?! Heel naar.
En erg moe. Ga ik naar bed, lig ik naar het plafond te staren :-S
Nou ja, Het hoort er allemaal bij. Iemand nog meedoen aam moeders voor moeders? Ik heb me per direct opgegeven. Mocht je er aan mee willen doen, dan een tipje van mij: laat de flessen een nachtje of 2 overdekt open staan. Als je de flessen opent, komt daar een chemische lucht uit, waardoor ik het de vorige keer niet volhield om af te maken. Nu hebben we gelukkig een tuin en een schuur, dus nieuwe rondes, nieuwe kansen. En je krijgt er nog een mooi cadeautje voor ook ;-)
Liefs Maaike 

Hi Maaike, 
ook ik heb lekker zitten snikken bij de bruiloft haha. Huil normaal niet zo snel dus ik gaf de hormonen ook de schuld!
ik doe ook mee met moeders voor moeders, ik begin over 2 weken. 
Is er nog iemand die last heeft van migraine toevallig? Ik sinds woensdag, het gaat maar niet weg!

Hi allemaal 
@gebruiker.. wat verdrietig.. veel sterkte 
En de rest.. ben ook een heks dit keer ;-)
Moeders voor moeders deed ik de vorige keer wel. Dit keer gekozen niet te doen ivm misselijkheid. Ook wanneer ik de fles open zou zetten ;) 
Migraine niet.. wel lichte zeurende aanhoudende hoofdpijn.. en gapen :) heel veel gapen haha!! 
Ben wel echt zenuwachtig of alles goed gaat.. voor ik mijn dochtertje kreeg eerder een MK gehad. Ging niet vanzelf was pas te zien op de echo 11.5 week.. 
Fijne 2e pinksterdag allemaal :)

Ik heb sinds woensdag ook heel erge hoofdpijn! Gister werd ik ook mega misselijk bij het ruiken van een frikandel! 
Ik wil me ook aanmelden bij moeders voor moeders. Aangezien ik zelf moest injecteren, weet ik hoe belangrijk het is! 

Terug
Bovenaan