Uitgerekend in januari

Hallo dames, gister was ik jarig en 3 dagen voor NOD... ik dacht ik test toch. En ja hoor, ik ben zwanger!
in februari een miskraam gehad bij 8,5/9 weken helaas. Hierna een erg rottige periode gehad. Ik kan het daarom haast niet geloven ?. Ik ben 1 van de laatste die zich aansluit, want Mn uitgerekende datum is 30 of 31 januari ?

Ik heb ook hoofdpijn, vreselijk. En dat weeige gevoel herken ik ook. Dat ik me afvraag heb ik honger of ben ik misselijk.. volgens mij is het het laatste want het gaat niet over na wat eten. Ik heb nog steeds een beetje bloedverlies.. ik wilde dat het ophield dan maakte ik me niet meer zon zorgen. Hoewel, dan waarschijnlijk ook wel maar hopelijk wat minder. 
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders! Ben afgelopen donderdag begonnen. Die flessen stinken idd wel ontzettend maar het is voor een goed doel. En idd krijg je ook nog een mooi kadootje, fantastisch toch! 
Bilu, gefeliciteerd! Hopelijk gaat dit keer alles goed! 

Dat weeige gevoel wat jullie omschrijven heb ik dus inderdaad ook al de hele week! Ben d’r onderhand aardig zat van. Weet niet of ik moet eten of ga kotsen... Maar vriendin heeft geadviseerd om maar goed te eten, anders wordt het erger, dus dat doe ik dan maar. Gister ook het eerste eten gevonden wat ik niet lekker meer vind, snack a jack’s caramel! Smaakte heel erg verbrand en chemisch, bah! Heb hem na 1 hap weggegooid... 

@Bilu, gefeliciteerd! Mooi verjaardagskadotje!

Hi allemaal!
Ook ik heb last van dat gevoel: honger of misselijk. Super irritant. De ene dag meer dan de andere dag. 
Nog steeds ben ik ontzettend moe. Maar verder valt het allemaal mee. Nog 1 week en dan eindelijk de echo. Kijken we zo na uit! 
Ben alles al aan het voorbereiden hoe we het onze ouders en me zussen gaan vertellen. Ik wil er iets speciaals van maken, hele dagen Pinterest afstruinen, herkennen jullie dat? 
Fijne dag vandaag allemaal! 

@Steefje, ja ik heb inderdaad ookal pinterest afgestruind voor ideeën. Wij gaan zo naar de kwantum om letter mokken te halen met de letters B A B Y voor de schoonfamilie. Ook ben ik van plan om romper koekjes te maken en dan met glazuur de toekomstige titel van de betreffende persoon erop te schrijven, dus oma, oom, tante, dat soort dingen :D Alleen nog 2 weken wachten tot de echo en daarna gaan we het echt bekend maken! 

Wat vervelend om te horen dat jullie zoveel ‘kwaaltjes’ hebben. Ik heb alleen last van zere borsten. Begin te twijfelen of het bij mij dan allemaal wel goed gaat.
Morgen ben ik 6 weken. Mijn man was dit weekend weg op de motor met vrienden. Vindt het erg lastig en neem het hem bijna kwalijk dat hij niet eens vraagt wat ik allemaal aan het doen ben en hoe ik me voel, of ik lekker geslapen heb enzo. Zijn dit hormonen? Hij komt vanmiddag thuis maar ben hierover toch een beetje teleurgesteld. Ik draag toch zijn kindje. 
Graag hoor ik jullie mening 

Hee meiden,
vandaag zit ik in de 6e week en ik heb afgezien van lichtgevoelige borsten totaal nergens last van. Ik maak me daar dan toch wel weer zorgen over, zal het dan uberhaupt wel goed zitten.
Los daarvan ben ik daar wel dankbaar voor hoor, ik ben energiek en niet misselijk en ik hoop ook dat het zo blijft. Maar ergens voelt het niet lekker, waarom heeft iedereen symptonen en ik niet..
3 weken tot die eerste echo duren nu toch nog wel erg lang.

Hee Poortje, ik denk dat je hormonen het overdrijven maar ik herken het zeker wel. Mijn vriend is vandaag de hele dag weg op de motor en vraagt ook niks. Mannen denken daar niet zo bij na denk ik dan maar. De mijne houdt zich sowieso weinig bezig met de baby nog. Totaal het tegenovergestelde van mij dus. Ik wind me daar ook af en toe over op maar goed het heeft weinig zin. Zou er niet te veel woorden aan vuil maken of van te voren waarschuwen dat je hormonen praten haha. Succes! 

Terug
Bovenaan