Uitgerekend in januari

@Lotje, Dan kunnen wij elkaar de handen schudden! Gelukkig zijn we nu dus niet de enige!@Mots, ik denk dat ik dat zeker even aan moet gaan geven, anders ben ik weer negatief etc. etc.Mijn verloskundige gaf aan een leuke app te hebben voor de mannen, het heet ''Tuurlijk schatje'' Iedere dag een stukje tekst grappig omschreven. Ik mag het van mijn man niet lezen, zoals hij het zegt is dat iets voor hem haha.

Hoi allemaal, gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn! Ook ik ben begin januari uitgeteld. Heb morgen de echo bij de gynaecoloog en vind het heel spannend. Vorig jaar juli was ik, na jaren geduld, eindelijk zwanger maar ging het in de 6e week helaas mis. Weg roze wolk.. We zijn nu ook een stuk voorzichtiger en kan niet wachten om morgen hopelijk wat meer zekerheid te krijgen. Voel me in ieder geval heel anders dan toen.. Ben wel misselijk maar het valt mee, en heb ontzettende pijnlijke borsten, zijn er meer die dit al hebben? Vind het leuk om mee te lezen met anderen op dit forum.. mijn zusje heeft een leuke app groep er aan over gehouden die al ruim 5 jaar alles met elkaar delen. X 

Dat verhaal van die mannen herken ik wel haha! Hij heeft nog niet een keer gevraagd hoe ik mij voel. Ergens ben ik er heel relaxt onder, hij moet vast ook nog even aan het idee wennen. Ik gooi wel een sarcastische opmerking op binnenkort; ''ja met mij gaat het prima hoor'' ;) Stom he @poortje? Ik werk 5 dagen en ben super blij (nog) nergens last van te hebben maar ergens maakt het me ook enorm onzeker. Zeker nu we het onze ouders en 4 beste vrienden hebben verteld.. Ergens ben ik ook bang dat ik alsnog enorm misselijk ga worden bijvoorbeeld, lijkt me toch zo naar met werken..Wachten wachten wachten, meer kunnen we niet doen ;)

Hoi dames, helaas zal ook ik niet langer hier meeschrijven ?. 
Vanaf vrijdag had ik ietsje bloedverlies, had ik al geschreven. Maar zondagmorgen toen ik opstond bloedde ik echt fors en nu nog. Bij thuiskomst van het vriendenweekend vandaag een test gedaan hardstikke negatief (terwijl hij vrijdagmiddag nog knalpositief was). 
Weer een vmk dus, de 2de op rij nu, dat maakt wel heel onzeker.
Maar we zullen de knop omzetten en er weer voor gaan de volgende ronde. 

Jullie allemaal hopelijk een probleemloze zwangerschap! Ik hoop dat de kwaaltjes allemaal snel weer zullen afnemen!

Hoi allemaal,

Vandaag 5 weken zwanger van tweede kind.
Heb al een zoontje van 8.
@Bilu ik ben rond 20 januari uitgerekend dus zitten in de buurt.
Gefeliciteerd allemaal!

Wij hebben ook super goed nieuws! 
We kwamen er van de week achter als grote verassing dat ik 5 weken zwanger  ben. Echt zo super!
Nu hopen dat alles goed is. Ik heb iedere middag maagpijn en daar ben ik dan zelfs blij mee zodat ik weet dat mijn lijf nog steeds druk in de weer is.

Terug
Bovenaan