Uitgerekend in januari

Gefeliciteerd voor de nieuwkomers! :) 
@Ellajan, haha dat herken ik erg. Ik voel me behoorlijk beroerd nu al een week, de hele dag eigenlijk misselijk. Maar ik blijf het fijn vinden, gewoon omdat ik me daardoor zwanger voel en dat me een blij gevoel geeft.

Hoi allemaal, 
Momami en anderen die slecht nieuws verwerken, ik wens jullie heel veel sterkte!
Zelf lees ik inmiddels al ruim een week met dit forum mee. Het voelde allemaal nog te onwerkelijk maar vandaag durf ik eindelijk een berichtje te plaatsen. 
Sinds begin vorig jaar proberen wij zwanger te raken. I.v.m. vruchtbaarheidsproblemen zijn wij al ruim een half jaar onder behandeling. Dit met wisselend succes. Deze cyclus verliep erg raar en ik verwachtte eigenlijk al niet meer dat het deze ronde zou lukken. Maar mijn menstruatie bleef uit een twee weken geleden had ik toch opeens twee positieve testen in mijn handen. De afgelopen tijd ben ik erg onzeker geweest omdat ik eigenlijk niets van zwangerschapssymptomen voel. Vandaag had een nieuwe clear blue test echter 3+ weken aan dus blijkbaar zijn de hormonen nog goed aanwezig. Ik hoop het zo want wij willen dit erg graag. Ik blijf het ook wel spannend vinden, mede omdat ik weet dat ik een verhoogde kans op een miskraam heb. Gelukkig mag ik de 30e al voor een echo. Als het goed is ben ik dan 7 weken zwanger. Ik hoop natuurlijk erg op een kloppend hartje.
Leuk om ook jullie verhalen te lezen en ervaringen uit te kunnen wisselen. Ik duim mee voor vele gezonde baby's en gelukkige ouders in januari :)
Groetjes, M

Hallo allemaal!
ik meld me ook graag op het forum. Op moederdag positief getest en ik denk dat ik rond 19 januari ben uitgerekend. Ik had het deze maand niet verwacht omdat ik geen positieve ovulatietest had gekregen en we rond die tijd gewoon maar wat geprobeerd hebben. ‘Op goed geluk’. En gelukt ?
woensdag 6 juni eerste echo, ik denk dat ik dan 7,5 week ben. We waren net het medische traject in gegaan dus ik mag op vroege echo in het ziekenhuis. Als dit goed is, gewoon door bij de verloskundige.
Weinig klachten, alleen wat moeier dan normaal. Ben blij dat dat ik dit vaker lees in de groep, want het maakt me heel onzeker. 

Hallo 
Vandaag zijn wij als goed is 6.4 weken zwanger. We hebben al 2 dochters van bijna 6 en 3. Voor deze zwangerschap heb ik 3 vroege miskramen gehad. Dat was erg zwaar. Nu ben ik al weer verder dan wanneer de vorige miskramen begonnen. Over een week hebben we de 1e echo. Mag eerder op controle i.v.m de eerdere miskramen. Ik juich dan ook nog niet te vroeg en vind het nog best spannend. 
Kwaaltjes zijn er wel. Vermoeidheid, brandende tepels en later op de dag komt de misselijkheid. 
Gefeliciteerd iedereen waarbij het goed gaat.
En sterkte voor de dames waar het niet goed is gegaan. Dikke knuffel!
Liefs M

Hi 
@momami veel sterkte.. ?
En voor de laatst aangemelde.. gefeliciteerd. Wat een verschil in verhalen.. Wouw..  
Toch een hoop wat je hier met elkaar kunt delen en van je af kan schrijven :);) 

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Hier op 11 mei een positieve test, nu dus 6 weken. Heb zo nu en dan last van bloedverlies. Heel weinig en geen buikpijn, maar het maakt me super onzeker. 
Donderdag 1e echo, ivm bloedverlies en eerdere partiële mola zwangerschap. Heb ergens het gevoel dat het vandaag of morgen mis gaat..  
Heb wel al een dochtertje van 11 maanden en deze zwangerschap was niet helemaal gepland, maar het zou toch verdruverd zijn als het niet goed gaat.. 

Hallo!
ik ga morgen naar de verloskundige ivm met bloedverlies. Ik ben zo zenuwachtig, bang emotioneel en noem maar op. 
Ik weet niet hoe een miskraam op gang gaat maar dit lijkt niet edht op een miskraam, of ik houd me zelf voor de gek natuurlijk.
sinds 4 dagen heb ik bloedverlies. Maar niet zo heel veel. Alleen met afvegen. Ene keer rose, andere keer bruin andere keer weer rood....

gaat een miskraam ook zo? Natuurlijk gaat her altijd anders maar alsnog. 

Ben 6weken nu btw

liefs?

Terug
Bovenaan