Uitgerekend in januari

Gefeliciteerd aan de nieuwe dames.
En heel veel sterkte gewenst aan degene waarbij het is misgegaan!!

@xMila en MarBosch:
Toen ik een miskraam heb gehad, verloor ik al vrij snel veel bloed en verdwenen al snel mijn zwangerschapssymptomen. Bij de zwangerschap van onze dochter, was ik eigenlijk zwanger van een tweeling. Ik begon toen rond 7/8 weken bloed te verliezen, waarbij ik gelijk in paniek raakte. Later op de echo zag de vk een leeg vruchtzakje, wat waarschijnlijk de reden is geweest van de bloeding. Hier heeft ook een vruchtje gezeten, wat al vroeg in de zwangerschap is afgestoten.
Onze dochter wordt over 2 weken 1 jaar, dus het kan gelukkig meevallen!!
Hopelijk hebben jullie hier wat aan...sterkte in ieder geval en probeer je niet gek te maken!!

Hoi dames, 
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Kleine verrassing voor ons.
Achtergekomen doordat ik vorige week naar de huisarts ging omdat ik dacht dat mijn darmen flink opspeelden. Naar huis gestuurd met een blaasontsteking en de vraag of ik misschien zwanger kon zijn. Voor de zekerheid test gedaan en een overduidelijke positieve test. 
Doordat het een verrassing was, heb ik me niet bepaald aan de regels kunnen houden, waardoor ik best onzeker ben.. 28 juni echo. Enorm spannend.. 

Spannend zeg. Bloeden hoeft uiteraard niet altijd slecht te zijn. Maar we hebben natuurlijk liever allemaal geen bloed tijdens de zwangerschap. 
@xMila, heb je ook buikkrampen of rugkrampen erbij? Moet je een maandverbandje voor?
Ik heb intotaal 4x een miskraam gehad in 7 jaar. De 1e miskraam geen bloedverlies en geen loslating. Curretage gehad. De vorige 3 had ik eerst minimaal bloed verlies. En het werd daarna alleen maar erger. Krampen, stolses en moest echt wel een verbandje voor.  Ik was toen ook rond de 5 a 6 weken.
Zit nu dus ook telkens te checken of ik niet bloed. 
Hopelijk heb je morgen goed bericht. En is het misschien een innestelingsbloeding of gesprongen vaatje. (Alles wordt weker en gevoeliger in je lichaam).
Liefs M

@marielle
nee! Geen maandverband nodig. 
Het is echt 1 keer per dag met afvegen beetje rood, en daarnaast soms beetje roze of bruin afscheiding. 
Ik heb geen krampen nee!
ik mag vanmiddag al langs de verloskundige!
even kijken wat ze gaat zeggen..... zo spannend........
Ik had wel vocht in mn baarmoeder vorig week met echo. Ik weet niet wat dat inhoud? Ervaring mee??

liefs?

Gefeliciteerd voor de mensen die er nieuw bij zijn gekomen. 
@momami wat vreselijk zeg, heel veel sterkte.
@poortje hoe reageerde je man? Ik heb mn vriend op de app geattendeerd en hij heeft hem nu net gedownload haha, ik ben benieuwd. 
@xMila wat vervelend en spannend zal dit voor je zijn. Bij mij was op de echo weinig te zien waardoor ze me niet heel erg kon gerust stellen. Maar ik kreeg een uitwendige. Nog precies een week dan mag ik weer. Ik heb trouwens 4 dagen licht bloedverlies gehad (ook bij afvegen) en nu is het over. Ik ga er van uit dat het goed is. 
Ik moet vandaag de nachtdienst in, ugh. Ben hartstikke moe, wordt vannacht weer een drama om de ogen open te houden. 
Nog een week en dan de echo, kijk er echt naar uit. Op een of andere manier kan het voor mijn idee niet mis gaan en is alles goed. Kunnen ze trouwens bij die echo ook zien hoe ver je precies bent? Of is dat bij 11/12 weken pas?  

Gefeliciteeerd dames met jullie zwangerschap!!! 

Ook ik ben rond de 5 weken en in januari uitgerekend. 
Ik ga het aanstaande zaterdag aan onze ouders vertellen. 3 julii pas de eerste afspraak met verloskundige. erg laat, maar ik wilde geen inwendige echo :)
Dit is ons eerste kindje. Dus de spanning is erg hoog en toch ook wel een beetje angstig . 
Ik moet zeggen dat ik wel erg last heb van vermoeidheid, pijnlijke borsten en ontstopping. 
Succes allemaal! 

Terug
Bovenaan