Uitgerekend in januari

@xMila heel veel succes vanmiddag ben benieuwd! Geen idee wat vocht in de baarmoeder in houdt trouwens.
@stephenie ja nog wel. Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen omdat ik het nog niet wil vertellen. Dus ik probeer het gewoon zo lang mogelijk vol te houden. Volgens mij is het ook niet schadelijk voor de baby dus het kan geen kwaad denk ik.. 

Hee, wij hadden vanochtend onze eerste echo.. hebben we ons 11 dagen op verheugd. Ik zou nu 7 weken en 4 dagen moeten zijn maar ben waarschijnlijk een week minder ver en er was dus weinig te zien. Wel een vruchtzakje op de juiste plaats maar nog erg klein. Maandag moeten we weer. Was echt wel even een teleurstelling, maar de gynaecoloog bekijkt het positief dus daar hou ik me aan vast. Nog even geduld hebben en hopelijk vanaf maandag wat meer zekerheid. Vind het leuk om over iedereen te lezen; Tis echt anders bij iedereen. Ik hoop dat het voor jullie allemaal goed blijft gaan en dat de kwaaltjes meevallen?

@xmila succes vanmiddag. Hopelijk stelt het je gerust.
@kakiwink was er ook nog geen hartaktie? Wel fijn dat er iets zit. En dat de gyn het positief inziet.

Daar ben ik weer!
gelukkig geen slecht nieuws.
alles was oke, het was nog wel te vroeg om naar t hartje te luisteren. 
Dus dames, bloeding betekent niet direct een miskraam... 

liefss?

Voor de meiden die in onzekerheid zitten i.v.m. bloedingen enzo, ik duim voor jullie! 
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen en ik heb het idee dat ik een buikje begin te krijgen, zo’n gekke gewaarwording! Als ik bijv. met mijn buik tegen het aanrecht sta dan merk ik dat nu ineens op. Mijn buik voelt dan echt harder, en hij staat wat boller. Natuurlijk zullen dat eerder darmen zijn (denk ik?) die naar voren worden gedrukt maar toch voelt het alsof het al wat is. Zijn er meer die dit zo ervaren?

@mar-ielle nee denk niet dat er verder iets te zien/ horen was want dan had de gyn het wel aangegeven. Moeten gewoon afwachten tot maandag.. 
@xMILA wat fijn! Heb je een nieuwe afspraak gemaakt? Geduld geduld hihi, het wordt aardig op de proef gesteld zo?

@Mots. Ik heb hem erop aan gesproken. Dit ging vrij goed alleen savonds toch nog een ruzietje over gehad. Staat er vandaag toevallig in de app een berichtje over moodswings, gelijk even door gestuurd naar hem haha

@kakiwink geduld..... daar moet ik nog mee leren leven?
over twee weekjes pas weer. Als het goed is hoor ik t hartje dan ook. 
Het is een leuke, onzekere, spannende, emotionele en leerzame tijd dames!

Terug
Bovenaan