Uitgerekend in januari

@lotjeoudersvannu ik herken dat. Mijn buik is ook opgeblazen. Alles zal nu wel een nieuwe plek in het lichaam moeten krijgen. Heb ook het idee dat iedereen het aan mij zou kunnen zien ofzo ?

xMILA gelukkig is tot nu toe alles goed! Nu weer 2 weken wachten dus, spannend! Ben je nu een beetje gerutsgesteld?
Poortje, ik heb het even bekeken die app haha. Er staan wel grappige tips in. Maar wel respecterend naar de vrouw. 

Wat een onzekerheden allemaal hè, echt wel een moeilijke paar weken eigenlijk. Ik had nooit gedacht dat het allemaal zoveel spanning mee zou brengen. Maarja, het gaat toch om een leven, zo voelt het ook al gewoon. Iedereen succes met het wachten!
Ik was vandaag weer voor het eerst sinds vrijdag aan het werk (pinksterweekend), en man wat viel dat tegen! Hebben meerdere meiden hier last van? Ik was zoooooooooooooo misselijk. Helaas blijft het voor mij ook niet bij de ochtend :( Braken lukte niet, bleef bij kokhalzen, daardoor raakte ik het gevoel ook niet kwijt. Heeft denk ik te maken met het feit dat het een toilet is op mijn werk en er zo iemand binnen kan lopen in de wc ruimte die vervolgens mee kan genieten van vieze geluiden.... help help hoe moet ik ooit nog weken zo door komen?! :(
Hoe doen jullie dat allemaal? Ik probeer al kleine maaltijden en tussendoor biscuitjes naar binnen te werken (met veel tegenzin), maar het wil allemaal niet helpen.

Gelukkig xMILA, daar hou ik me dan ook maar een beetje aan vast.
Kan niet wachten tot donderdag... Ben nog niet heel ver dus hoop dat ze wel wat kunnen zien... Maar ik hoop vooral dat ik vanaf nu geen bloedverlies meer op, man wat maakt je dat onzeker zeg! 

Vandaag de 5e. Verspreid over de twee weken dat ik het nu weet. Dus valt mee denk ik? Eerste was een contactbloeding na het vrijen, tweede en derde  met ontlasting en gisteren en vandaag wel "spontaan" maar ontdekt met het afvegen na het plassen. Zet steeds niet door en maar twee kleine prutjes (niet echt stolsels te noemen) .
Onzekerheid komt vooral door mijn eerste zwangerschap. Toen had ik ook nooedverlieb, maar wel met weefsels in mnm urine. Dit bleek een partiele mola zwangerschap te zijn. Dit was nogal heftig, vandaar dat ik er nu wat panisch op reageer denk ik.

@marlbosch 
ik wens t beste voor je en zal voor je duimen!
nog even afwachten tot je volgende afspraak, dan heb je meer zekerheid
succes??

@momami heel veel sterkte!
Wat mij zo onzeker maakt is dat ik behalve erg gespannen borsten en een beetje vermoeid nergens last van heb... en dan denk ik.. zal t dan wel goed gaan daarbinnen? Ook Google ik elk krampje en pijntje dat ik voel.. Wat ik natuurlijk helemaal niet moet doen! Herkent iemand Dit?

Terug
Bovenaan