@marbosch. Ik heb van 31 december tm 9 febr. Iedere keer als ik naar het toilet ging helder bloed gehad bij het afvegen. Ik heb het “geluk” dat mijn zus verloskundige is. Zij heeft toen bij mij een inwendige echo gedaan. Er bleek een cyste in mijn baarmoeder te zitten van 2cmx2cm. Ze vertelde dat heel veel vrouwen dit hebben zonder dat ze het weten. Misschien heb je hier ook wel mee te maken.
Mijn zus weet overigens nog niet dat ik zwanger ben. Wil haar verrassen dus laat bij een andere praktijk een eerste echo doen. Ik ben ook op haar verjaardag uitgerekend grappig hè!
Zelf heb ik vandaag het gevoel dat er niks in mij zit en dat mijn borsten minder gezwollen zijn. Net bij een collega van mijn zus na gevraagd. Ze gaf aan dat mijn lichaam me probeert te foppen (door de hormonen).
Ik kan niet wachten tot volgende week. Duurt veeeel te lang
Mijn zus weet overigens nog niet dat ik zwanger ben. Wil haar verrassen dus laat bij een andere praktijk een eerste echo doen. Ik ben ook op haar verjaardag uitgerekend grappig hè!
Zelf heb ik vandaag het gevoel dat er niks in mij zit en dat mijn borsten minder gezwollen zijn. Net bij een collega van mijn zus na gevraagd. Ze gaf aan dat mijn lichaam me probeert te foppen (door de hormonen).
Ik kan niet wachten tot volgende week. Duurt veeeel te lang