Uitgerekend in januari

@marbosch. Ik heb van 31 december tm 9 febr. Iedere keer als ik naar het toilet ging helder bloed gehad bij het afvegen. Ik heb het “geluk” dat mijn zus verloskundige is. Zij heeft toen bij mij een inwendige echo gedaan. Er bleek een cyste in mijn baarmoeder te zitten van 2cmx2cm. Ze vertelde dat heel veel vrouwen dit hebben zonder dat ze het weten. Misschien heb je hier ook wel mee te maken. 
Mijn zus weet overigens nog niet dat ik zwanger ben. Wil haar verrassen dus laat bij een andere praktijk een eerste echo doen. Ik ben ook op haar verjaardag uitgerekend grappig hè! 
Zelf heb ik vandaag het gevoel dat er niks in mij zit en dat mijn borsten minder gezwollen zijn. Net bij een collega van mijn zus na gevraagd. Ze gaf aan dat mijn lichaam me probeert te foppen (door de hormonen). 
Ik kan niet wachten tot volgende week. Duurt veeeel te lang

Hoi dames. Voorzichtig aan kan ik me ik jullie aansluiten. Zaterdag 2 positieve testen gehad en gisteren voor de zekerheid een cleanblue test gedaan en die was ook positief en gaf 2-3 aan. Eerste kindje dus superrrr spannend. Ik ben “blij” te lezen dat sommige ook last hebben van bloedverlies. Ik kwakkel al best een poosje met afscheiding en soms wat oud bloedverlies (klop het af eigenlijk geen helder rood). Voor ik wist dat ik zwanger was had ik dit al af en aan. Soms uren en een dag niet en dan ineens wel. Heb voor de zekerheid wel maandverbandje in maar komt soms maar beetje afscheiding om 2 druppels donkerrood. Vooral bij vegen zit er wat op het papiertje. Morgen mag ik de afspraak maken voor de eerste echo. Zooo spannend en zooo onzeker. Wel onwijs misselijk soms, maagzuur, zere tepels, gezwollen borsten en gezwollen buik. Hopelijk is alles goed. 

@fortybutfabulous. 
Ik herken dat wel. Ik heb ook alleen pijnlijke borsten en ook een beetje vemoeid. 
Dit zegt niet direct dat er wat mis is. 
Iedereen ervaart de zwangerschap anders. Misschien heb je zelfs geluk dat je niet misselijk bent, niet duizilig bent noem maar op. Je moet het niet direct negatief opvatten. Ik deed dat zelf ook en hiel mezelf voor de gek. Misschien zijn is we juist een van de weinigen die (totnutoe) geluk hebben?

geen stress?

Hey meiden. 
Hier is alles rustig. Gelukkig. Ik hoop echt dat het bij iedereen blijft plakken.
Hier nogsteeds een beetje weeïg en moe. Sinds gisteren ook erg duizelig. Hoop dat dat niet de hele zwangerschap zo blijft. Ik heb wel alweer een pak crackers in mn nachtkastje liggen. De beste manier om ochtendmisselijkheid te voorkomen, is namelijk zo min mogelijk te bewegen voor je eet. Het is dus wakker worden hand in de la en eten. Het helpt wel. Dus dat is mijn tip van de dag ;-)
6 juni 1e echo bij het AMC. Heel erg spannend...
Succes meiden!
Liefs Maaike 

Dames, ik heb de lijst weer even aangepast! Als iemand zichzelf nog mist of info aan wil vullen geef dit dan even door alsjeblieft. Ik zie overigens dat de eerste in de rij haar echo al gehad heeft, hoe is het gegaan?
Mickie 22 Mei 2 Janurai
x-Marina 25 Mei 
MikB 1ste 25 Mei 2 januari       
Sassooo 28 Mei
AfutureMommy 28 Mei 4 Januari           
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei 10 Januari
Mots 1ste 29 Mei 8 Janurai 
Steefje 29 Mei 12 Januari  
Poortje 29 Mei 15 Januari 
Naik 30 Mei
Gebruiker10077600 30 Mei
NiRoFlo 2de 31 Mei 16 Januari
BlauweVlinder 2 Juni 8 Januari     
Superjuffie 2de 5 Juni   
Rozenblaadje 5 Juni 13 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 25 Januari                                                     
BijnaamSab 1ste 5 Juni 1 Januari
FleurtjeRoos 6 Juni 
Langemeid 6 Juni 19 januari
gebruiker259106 2de 6 Juni 20 Janurai
Petrair 1ste 8 Juni 5 Januari
KirstenTT 13 Juni 13 Januari
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
Stephenie 1ste 28 Juni 
SerenD 1ste 3 Juli     

D e 8 Januari                                                                                 
Gebruiker10076037
Jenniey 3de 11 Januari                           
Dutchgirlinsweden 5 Januari
Lotjeoudersvannu         
Eerstekindjeopkomst
Gebruiker549517 24 Januari                                                           
GiuliJay 3de
Mlien 1ste 
Tinatjuh 2de 19 Januari                                                           
Sannavanlaar 3de 10 Januari
Groenegeitensok 3de 20 Januari
Gebruiker10076907 2 Januari                                                         
xMILA
Gebruiker10077314
Sanniee
TwoKNineteenBby 13 Janurai
Joycejehaas 2de 23 Januari
Esann 1ste
Bilu 30/31 Januari
Ctl 2de 20 Januari
Mar-ielle 3de
LisaMartine 1ste 
Voor alle vrouwen die er nieuw bij zijn gekomen proficiat!!! Voor alle vrouwen met slecht nieuws, heel veel sterkte! Hopelijk mogen jullie snel weer een positieve test in handen hebben! Ik merk sowieso dat veel vrouwen last hebben van bloedverlies en ik begrijp dat dat heel onzeker maakt, dus hopelijk hebben we allemaal snel een mooie echo!
@XMILA Ik lees dat je over twee weken weer een afspraak hebt en dat je hoopt dat je dan het hartje ook kan horen, dat hoop ik natuurlijk ook voor je, want er is niks mooiers. Nu weet ik niet hoe ver je precies bent, maar hou er rekening mee dat het kan zijn dat je het dan ook nog niet hoort, het hartje van ons dochtertje was namelijk pas te horen bij 14 weken. Dus ik hoop het ook voor je, maar mocht dat niet het geval zijn wil ik graag je zorgen weg nemen!

Hallo allemaal,
ik had in het andere januari topic gereageerd, maar bij deze hier nogmaals. Voor mij de 4e zwangerschap, gister eindelijk voor het eerst een kloppend hartje gezien bij nu 7 weken. Uitgerekend rond 8 jan. 
Hopelijk blijft deze zitten *fingers crossed*
ook voor alle anderen succes!

@NiRoFlo ik mis mezelf ook? Uitgerekende datum is even de vraag, volgens de standaard telling is dit 4 januari.. Maar gister bij de echo bleek het waarschijnlijk wat later te zijn. Hopelijk weten we maandag meer. Het is ons 1e kindje en sinds 11 mei weten we dat we zwanger zijn.
Mijn man heeft trouwens de app ook bekeken en vind het erg leuk haha, thanks voor de tip!

Terug
Bovenaan