Uitgerekend in januari

Hoi! 
Pff even gal spugen hoor. Ben sinds gistermiddag zo misselijk. Zulks mooi weer en ik lig binnen, vreselijk. Vannacht nachtdienst gedraaid, hartstikke beroerd. Toen ik wakker werd ging het eerst wel maar dat duurde maar even en daar kwam de golf misswlijkheid weer. Het is niet zo erg dat ik echt moet kotsen maar zo voelt het wel steeds. Ook nog hoofdpijn erbij, het is net of heb ik een kater. Terwijl ik al een redelijke tijd geen alcohol heb gedronken :( . Bah wat vind ik dit irritant! Meer mensen die zo misselijk zijn dat ze liever de hele dag in een hoekje gaan zitten medelijden met hunzelf hebben? Haha. 

Hoi dames! Even bijgelezen vanuit Italië. Voor de nieuw ontdekte Zwangerschappen gefeliciteerd! Wat een onzekere en spannende periode he.
bij mij beginnen langzaam de eerste kwaaltjes te komen. Vanmorgen misselijk en gisteren en vandaag de hele dag een knoop in Mn maag. Kon gisteravond het vlees op mijn bord niet opeten, de lucht en aanblik was voldoende om er klaar mee te zijn?
nog 6 nachtjes slapen tot onze eerste echo. 
Hoe is het met de rest? Kwaaltjes ? En kunnen jullie het een beetje geheim houden?

Als ik het zo lees vallen de kwaaltjes bij mij nog mee, heb wel vaak een gevoel van misselijkheid maar mijn eetlust is er niet minder om. Ben wel moe, ga iedere avond rond 21 uur al naar bed en slaap tot de wekker gaat. Ik heb mijn zusje meteen na de test gebeld, 2 dagen later -met moederdag- hebben we het mijn ouders, schoonmoeder, broer en zwager verreld. Na de echo van dinsdag heb ik het mijn directe collega's ook verteld. Zij leven al zo lang met ons mee dat het fijn is om het te delen. Toen het vorig jaar mis ging vond ik het ook fijn dat mensen die dichtbij ons staan het wisten. Al ben ik wel bang dat het misgaat doordat ik het vertel aan mensen, onzin natuurlijk, maar dat is een gevoel.. Zaterdag ga ik het mijn beste vriendinnen vertellen want ik wil niet liegen en we gaan naar de Toppers waar ik normaal gewoon gezellig zou drinken. Ik vind het vooral fijn om af en toe even mijn hart te luchten?

Lijstje is weer bijgewerkt!
Mickie 22 Mei 2 Janurai
w_p 22 Mei 8 Januari
x-Marina 25 Mei 
MikB 1ste 25 Mei 2 januari       
Sassooo 28 Mei
AfutureMommy 28 Mei 4 Januari           
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei 10 Januari
Mots 1ste 29 Mei 8 Janurai 
Steefje 29 Mei 12 Januari  
Poortje 29 Mei 15 Januari 
Naik 30 Mei
Gebruiker10077600 30 Mei
NiRoFlo 2de 31 Mei 16 Januari
BlauweVlinder 2 Juni 8 Januari
Hanneke Nooijen 4 Juni 11 Januari     
Superjuffie 2de 5 Juni   
Rozenblaadje 5 Juni 13 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 25 Januari                                                     
BijnaamSab 1ste 5 Juni 1 Januari
Mlien 5 Juni 16 Januari
FleurtjeRoos 6 Juni 
Langemeid 6 Juni 19 januari
gebruiker259106 2de 6 Juni 20 Janurai
Petrair 1ste 8 Juni 5 Januari
KirstenTT 13 Juni 13 Januari
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
Stephenie 1ste 28 Juni 
SerenD 1ste 3 Juli     

D e 8 Januari                                                                                 
Gebruiker10076037
Jenniey 3de 11 Januari                           
Dutchgirlinsweden 5 Januari
Lotjeoudersvannu         
Eerstekindjeopkomst
Gebruiker549517 24 Januari                                                           
GiuliJay 3de
Mlien 1ste 
Tinatjuh 2de 19 Januari                                                           
Sannavanlaar 3de 10 Januari
Groenegeitensok 3de 20 Januari
Gebruiker10076907 2 Januari                                                         
xMILA
Gebruiker10077314
Sanniee
TwoKNineteenBby 13 Janurai
Joycejehaas 2de 23 Januari
Esann 1ste
Bilu 30/31 Januari
Ctl 2de 20 Januari
Mar-ielle 3de
LisaMartine 1ste
KakiWink 1ste 4 Januari

@Waitingfornrtwo wat leuk om een bericht van je te lezen! Fijn om te lezen dat je nu wel kwaaltjes hebt. Het is niet fijn om ze te hebben, maar geeft goede hoop toch?

@niroflo wat een werk!
Maar wat super om te zien hoeveel er zijn aangemeld voor deze groep. Hopen dat we allemaal goede echo.s hebben! Ik heb vandaag mijn oude praktijk opgebeld en ondanks dat we naar de andere kant van de stad verhuisd zijn kunnen we er terecht :) bleek ook 15 min. Van een praktijk af te zitten! Zo blij! 
Echo's op 18 juni  (8weken) en op 5 juli de 11/12 weken. 30 juni afspraak verloskundige.. 
Hier krampjes verspreid over de hele dag en steken hoger in mijn buik en zij vooral einde van de dag. Die laatste maken mij wel onzeker.. het is afwachten he... wachten wachten ;) 

Hoi allemaal, 
Ik lees al even mee en nu toch besloten mee te doen aan het gesprek. ik ben zwanger van mijn 2e kindje. Heb 5 juni de vitaliteitsecho en ben 14 januari uitgerekend. Ik heb al een dochtertje van 3,5 en mijn vriend een zoon van 6. 
Ik ben erg blij en ontspannen. Vooral last van een opgeblazen gevoel en extreme vermoeidheid die in de avond afneemt. Mijn eerste zwangerschap was ik erg gestresst en maakte me veel zorgen en durfde het niet uit te spreken. nu voel ik mij echter veel zekerder en ontspannen. 
Wij willen het pas vertellen rond de 10 weken maar moet me nu al heel erg inhouden. Iedereen succes met alle misselijkheid en gefeliciteerd!

Hi allemaal!
hier gaat het goed, wel misselijk maar niet overgeven. Overigens die misselijkheid is verspreid over de hele dag bij mij. 
Maar me borsten, daar heb ik wel last van. Volgens mij zijn ze zelfs al gegroeid! 
Krampen ook wel maar daar maak ik me niet zo zorgen over. Gebeurd zoveel in je lichaam dus hoort er vast allemaal bij. 

Terug
Bovenaan