Uitgerekend in januari

Rechts bovenin op de drie streepjes klikken, dan op je naam, dan op"mijn ouders van nu"
Heb zelf ook een tijdje zitten zoeken 

Dag lieve dames! 
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ik lees stiekem al mee sinds ik 4,5 zwanger ben en zit nu op 7,5 week. Vrijdag de eerste echo ben zo benieuwd!!  
Als de berekening klopt ben ik uitgerekend rond 6 januari! Spannend allemaal! 
Zeg een gekke vraag aan jullie he, maar ik heb het idee dat mijn buik al lichtelijk aan het groeien is, kan dit al? 

Hallo allen, ik heb vorige week zaterdag een test gedaan en die was positief, jeej! Ik ben pas deze week een week over tijd, dus ga nog wel voor de zekerheid nog een test doen denk ik... 
Volgens de berekening van mijn laatste ongesteldheid zou ik 25 januari uitgerekend moeten zijn. 
Het is mn 2e zwangerschap trouwens en vind het lastig het niet over de daken te schreeuwen :)
Succes met al jullie zwangerschappen!

Hoe gaat het nu met iedereen?
Sommige van jullie hebben morgen of volgende week al echo's lees ik.. Spannend he? Ik duim mee dat ieder een gezond vruchtje ziet!
Met mij gaat het wel oké. Ik ben wel erg onzeker. Eergisteren voelde ik mij wel zwanger (misselijk, moe, hoofdpijn) maar sinds dien niet meer. Mijn verstand zegt wel dat ik dit los moet laten maar dat lukt niet zo goed. Door mijn pcos weet ik ook dat ik een verhoogde kans op een miskraam heb en dat is nu eenmaal spannend. Alleen mijn vriend weer er van af dus ik kan er helaas ook nog niet echt over praten. Herkent iemand dit?
Woensdag heb ik een echo. Hopelijk brengt dat mij goed nieuws en wat geruststelling.. 
Groetjes, M

Hej meiden !
Leuk om alle nieuwe verhalen weer te lezen. Ik heb het vandaag op mn werk tegen een collega gezegd, omdat ik me ziek gemeld heb. 
Ik voel me eigenlijk een beetje beroerd. Misselijk, maar heb ook geen zin in eten. En als ik iets eet zit ik ook weer propvol. Zie er al weer tegenop om straks avond te eten. Kan me draai niet vinden, het liefst lig ik de hele dag. Maar echt goed slapen wil ook niet.
Zijn er mensen die dat herkennen? 

Hej meiden !
Leuk om alle nieuwe verhalen weer te lezen. Ik heb het vandaag op mn werk tegen een collega gezegd, omdat ik me ziek gemeld heb. 
Ik voel me eigenlijk een beetje beroerd. Misselijk, maar heb ook geen zin in eten. En als ik iets eet zit ik ook weer propvol. Zie er al weer tegenop om straks avond te eten. Kan me draai niet vinden, het liefst lig ik de hele dag. Maar echt goed slapen wil ook niet.

Hej meiden !

Jaa dat herken ik zeker @dutchgirlinsweden
Vandaag heb ik ook echt een mega baaldag. Gisteren een heftige gebeurtenis waardoor ik even compleet over stuur was. Dat werd opgevolgd door knallende koppijn en daardoor een slapeloze nacht.  Wilde geen paracetamol nemen, maar slapen ging echt niet door mn hoofdpijn. Uiteindelijk zelfs voor het eerst dat ik me kan heugen overgegeven. (Alleen als kind, maar daarna nooit meer zover ik me kan herinneren). Denk dus echt dat het overgeven met mn zwangerschap te maken heeft.
Al met al vanmorgen zo zwak en ellendig dat ik echt met geen mogelijkheid naar mn werk kon. Dus ziek gemeld.. met een mega schuldgevoel tot gevolg. Dus ontspannen en slapen zit er niet in ?

Terug
Bovenaan