Uitgerekend in januari

Ik heb vandaag ook een huilbui gehad op het werk! Pfffff! Heb het er maar uitgegooid dat ik zwanger ben tegen 2 collega”s dat luchtte op.
Verder voel ik mij eigenlijks wel goed. Alleen erg emo en af toe een HEKS?
Maandag is het eindelijk zover de eerste echo! Ben benieuwd hoelang we zwanger zijn!
voor alle nieuwe zwangeren welkom em gefeliciteerd! 

Zo hoop gemist in paar dagem maar ik bem weer bijgelezen!
Hier gaat ook alles goed. Ik ben vooral moe em hele zere borsten nog steeds. En lekker hekserig zo af en toe ?
Ik heb het 1 vriendin em mijn werkgever al verteld. Mijn werkgever omdat ik al onder werktijd regelmaltig maar ziekenhuis moet ivm het slikken van antidepressiva. Vond het niet nodig om voor mijn werkgever een smoes te bedenken. Heb een goede bamd met haar. 
Ouders willen we met vaderdag  em daarna mag de rest het ook weten. 

Mijn bericht is niet geplaatst, dus nog maar een keertje proberen...
Hier voor nu goed nieuws. Vruchtzakje is aanwezig en gevuld. Wel minder ver dan gedacht, maar kan ivm onregelmatige cyclus. Geen hartactie nog te zien, dus volgende week weer een echo. Fijn hoor zoveel echo's :) 
Bloedverlies zou dus nog van een innesteling kunnen zijn, daar gaan we dan maar van uit. So far so good, maar toch pas helemaal gerust als we een hartje hebben gezien. 

Hier voor nu goed nieuws. Vruchtzakje is aanwezig en gevuld. Wel minder ver dan gedacht, maar kan ivm onregelmatige cyclus. Geen hartactie nog te zien, dus volgende week weer een echo. Fijn hoor zoveel echo's :) 
Bloedverlies zou dus nog van een innesteling kunnen zijn, daar gaan we dan maar van uit. So far so good, maar toch pas helemaal gerust als we een hartje hebben gezien. 

Hey MarBosch, jeetje spannend. Hier ook af en aan oud-bruin-bloedverlies. Dus we kunnen elkaar de hand schudden. Zeker als ik voor de grote boodschap ga komt er soms iets mee. Verder amper iets in mijn maandverbandje die ik voor de zekerheid draag. Puur alleen met vegen soms oud bruinigbloed. Wel al af en aan 2 weken last van (ook voor ik wist dat ik zwanger ben) Maar wat maakt dat je onzeker. Ik ben als het goed is 4 weken en 4 dagen zwanger. Afgelopen zaterdag helemaal verbaasd na 2 positieve testen. Zondag een clearblue gedaan en vandaag door de onzekerheid nog een test en allemaal een knal streep. Op de clearblue na die 2-3 aangaf. Als het goed is 28 januari uitgerekend en heb 12 juni de eerste echo. Vind het zooooo spannend. 
Fijn dat jij alvast een eerste goede echo gehad hebt. Hopelijk ook de n mooie hartslag bij de volgende echo. Maar al heel fijn dat het er goed uitziet. Geeft mij stiekem ook hoop hihi. 

Echt super spannend LisaMartine. Het is zo kwetsbaar! 
Maar de echopraktijk waar ik zit doet gelukkig niet moeilijk over een medische echo meer of minder. 
Hopelijk bij jou ook alles goed!! Even afwachten nog 

Zo, ik heb even wat gemist de afgelopen dagen. Treurig nieuws helaas ook tegengekomen bij sommigen, echt heel veel sterkte. 
Ik leefde zelf met Pinksteren in mijn bed en op de bank door extreme misselijkheid. Waren uiteindelijk bijwerkingen van antibiotica voor blaasontsteking. 
Lees dat aardig wat mensen nog niet zoveel klachten hebben. Geen idee hoe ver je in zwangerschap bent, maar ik had eerst ook alleen beetje klachten. Nu met 8 weken zijn die wel erger. 
Weet niet meer wie het vroeg (tik nl op telefoon) over pijn hoger in buik en zij. Ik had dat ook en ging naar huisarts. Was dus uiteindelijk de blaasontsteking. Had het zelf niet eens door omdat ik geen pijn met plassen had. 
Merk nu ook door de darmen dat mijn buik een bolletje krijgt. Draag nu lekker jurkjes ipv strakke broeken. 
Spreek jullie later weer!

Terug
Bovenaan