Uitgerekend in januari

Alleen maar fijn! Bij de mijne willen ze liever niet voor de 7 weken een echo maken omdat het dan nog te pril kan zijn maar gaven ook al aan als het niet stopt de echo naar voren te halen maar met kans dat het hartje nog niet te horen is. Mag sowieso altijd bellen bij twijfel en anders als het woensdag niet volledig gestopt is bellen. Maar hoop dat wel dat het stopt want het is gewoon ongemakkelijk haha. 

@Sab vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk ben je daar snel vanaf! Maar je leest het wel vaker dat het pas vanaf 8 a 10 weken menis wordt qua klachten. Sterkte! 

Goedeavond dames!
Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama's en heel veel sterkte voor de vlindermama's ?
Ondertussen een drukke week gehad, alle naaste familie verteld van de kleine en daarnaast met veel emoties in mn hoofd onregelmatige diensten werken ?
Afgelopen week toch maar weer begonnen met sporten omdat ik me eindelijk niet meer misselijk voelde maar bij de minste inspanning kwam er een vlaag maagzuur omhoog... Iemand hier ook last van ?
En morgen ga ik er toch maar aan geloven om een zwangerschapsbroekje voor onder mn jurkjes te kopen aangezien mijn normale broekjes way to tight zijn..
Oja en 6 juni eindelijk naar de verloskundige ? dan ben ik als goed is 9.5 week.
Liefst?

Hoii! 
Ik heb 8 juni mijn eerste echo, vind het best spannend! 
Mijn uitreken datum is 19 januari.
Ik heb juist best veel last van kwaaltjes, ik ben heel moe last van een opgeblazen buik, hoofdpijn en mijn eten zit "hoog" af en toe zo chagrijnig dat ik niks kan hebben! Hebben jullie dat ook? 
Ik hoop voor iedereen dat het blijft plakken.
En voor de mensen met minder goed nieuws, ik vind het oprecht vervelend!

@ TwoKNineteenBby, sporten moet ik nog even niet aan denken haha. Ik heb soms als ik gewoon loop al last van een vlaag maagzuur. Heb dit ook nog nooit gehad en gebeurd nu niet veel gelukkig maar toch. Dus nee geen ervaring mee met sporten maar wel met de minste inspanning soms haha. En 6 juni de echo, super spannend! 
@ Esann, wat vervelend dat je zoveel last hebt van kwaaltjes! Hopelijk zakt het snel. Vermoeidheid heb ik wel al paar dagen gehad maar gister bijvoorbeeld weer niet. Wel opgeblazen buik en schrok nu al toen ik op de weegschaal ging staan haha. Hoofdpijn is ook wel herkenbaar, maar qua eten nog niet echt last. Heb wel last van lage rugpijn zo nu en dan en mijnt tepels zijn behooorlijk pijnlijn. Borsten al wat voller ook.

Hi Ladies!
Vraagje, slikken jullie naast foliumzuur nog andere pillen? Zoals vitamine pillen? Zo ja welke? 
Mijn gewicht is nog hetzelfde, morgen ben ik als het goed is 7 weken. Dinsdag eindelijk naar de VK voor de eerste echo! Qua misselijkheid, ik heb het niet alleen in de ochtend maar over de gehele dag. Zolang ik maar blijf eten gaat het goed volgens mij :) 

Hoi Steefje,
ik slik zwanger worden van Etos dit slikte ik al om zwanger te worden en de eerste ronde daarvan gelijk zwanger geworden... toeval? Dit mag je tot 3 maanden gebruiken dus maak het gewoon op en ga dan over op zwanger zijn van Etos.
vanmorgen bijna geen klachten begon echt te twijfelen of het nog wel goed was, totdat ik kokhalzend onder de douche stond. Ik ben nog steeds ander halve kilo lichter dan toen ik er achter kwam.
maandag eerste echo begin het nu spannend te vinden... zien we een vruchtje? Klopt het hartje? Hoever ben ik zwanger? Zooo spannend! Leef er zo naar toe. Met in mijn achterhoofd dat het een wonder blijft en hopend dat alles goed mag blijven gaan! 

Is het gevoel dat je ongesteld gaat worden normaal in week 6?
Ik krijg steeds een zeurende pijn/gevoel in mijn onderrug en onderbuik.
bah deze onzekerheid in de eerste weken :(

Terug
Bovenaan