Uitgerekend in januari

@ Sassoooo, spannend he! Maar komt vast goed! Super leuk dat je maandag je echo hebt.
@xMILA, Hm, ik ben weliswaar iets korter zwanger dan jij, maar heb toevallig min of meer over dat onderwerp de verloskundige gesproken. Een zeurend gevoel is normaal in je onderbuik en/of onderrug, je baarmoeder groeit en er gebeurd veel. Ik heb daar gelukkig geen last van, althans wel af en toe lage rugpijn, maar kwam hierop omdat ik dus af en toe oud bloed verlies, voornamelijk met vegen als ik naar het toilet ben geweest. En af en toe een 'veegje' in mijn maandverbandje. Toen gaf ze aan dat dat z'n zeurende pijn ook erbij kan komen/voor kan komen door alle activiteit in je baarmoeder. Die onzekerheid is inderdaad behoorlijk lastig, maar we slaan ons er wel doorheen! Mijn verloskundige gaf aan dat zolang het geen (ergere) pijn gaat doen zoals je gewend bent bij je menstrautie en/of helderroodbloed gaat verliezen is er bij hen nog geen reden tot paniek. Hopelijk heb je hier iets aan :) 

@liamartine 
hmm jaa. ik heb vorige week bijna elke dag een klein beetje bloed verloren. heb daarna een echo gehad, alles zag er prima uit, vruzchtzak,  vruchtje, dooierzak alles was op de juiste plek.
Ik was heel erg opgelucht. Maar nu met elke pijn begint de schrik weer...
Pas over 1,5 week weer een echo. wachten duur lang........

@liamartine 
hmm jaa. ik heb vorige week bijna elke dag een klein beetje bloed verloren. heb daarna een echo gehad, alles zag er prima uit, vruzchtzak,  vruchtje, dooierzak alles was op de juiste plek.
Ik was heel erg opgelucht. Maar nu met elke pijn begint de schrik weer...
Pas over 1,5 week weer een echo. wachten duur lang........

Die onzekerheid, zo herkenbaar!! Bij alles wat ik voel denk ik o jee... maar als ik dan niks voel en veen sympomen heb denk ik ook o jee...
ik hoop zo dat het allemaal goed zit! We zijn vandaag op vakantie gegaan en als we terugkomen hebben we een dag later de eerste echo. Ik kan niet wachten!
op vakantie merk ik we dat ik het eten lastig vind. Wat mag je wel, wat mag je niet. Je mag veel meer niet dan dat ik vooraf dacht voor ik me erin verdiept. Maja alles voor het goede doel!

@xMILA ja ik ga maanden ook bellen om te kijken of de echo eerder kan want ik heb het dus ook helaas. Soms uren niks maar elke dag komt er wel iets. Had je helderbloed of oud/bruin/donker? Fijn dat bij jou alles gewoon goed is so far. Denk dat dat al heel fijn is, al snap ik dat het spannend blijft op deze manier. 

Hoi ,
Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger heel pril dus maar heb sins gister bruin bloed/afscheiding
De ene keer is het donkerder en dan weer lichter en de hoeveelheid verschild ook steeds telkens als ik denk het stopt of minder wordt is het een paar uur later weer meer 
Herkend iemand dit ?Ik maak me best wel zorgen ...mijn vorige zwangerschap is ook een miskraam geworden maar had toen direct helder bloed

Ohh wat herkenbaar allemaal! Bij elk krampje of steekje denk ik ojee dit is vast niet goed. En als ik niks voel ga ik aan mn borsten voelen of ze nog wel pijnlijk genoeg zijn, haha vreselijk toch! Aankomende dinsdag de echo, kan niet wachten. 
xmila, ik heb af en toe ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik zit nu in week 8 volgens mij. Geen idee of het normaal is maar je bent dus niet de enige! 
Dit weekend mn verjaardag vieren, hopelijk is het snel dinsdag en zie ik een babytje en een kloppend hartje! Fijn weekend dames!

Terug
Bovenaan