Uitgerekend in januari

Vreselijk he die onzekerheid!?!
Vanochtend bijna overgegeven van de misselijkheid, maar tegelijkertijd ook weer een beetje bloed verlies. Zo frustrerend, en dan duurt wachten lang... 
Nu iig allemaal lekker genieten van het weer dit weekend! Even de zinnen verzetten

@Mots Ja zo herkenbaar... Ik heb ook een tic te voelen aan mn borsten of ze nog wel gevoelig zijn... mensen op straat zullen wel denken ?
De tijd naar de echo tikt langzaam voorbij.. laat iedereen de uitslag hier weten? Ik moet nog meer dan twee weken wachten 

Hahaha dat borstenverhaal is zo herkenbaar? Ik voel ook af en toe of ze nog gevoelig zijn, maar als ik mn BH savonds uittrek merk ik dat ik dat echt oncomfortabel begin te vinden. Ze voelen dan zo pijnlijk.
Ik ben vandaag ook 5 weken 5 dagen, ik heb 11 juni de echo en ben zo benieuwd. Ergens kan de tijd van mij niet snel genoeg gaan, anderzijds vind ik dit nog wel heel lekker.. Ik voel me (nog) oke en het is allemaal nog zo lekker relaxt, nog geen geregel van praktische zaken waar ik tegenop zie enzo.

@lisamartine
rose, helderrood en soms bruin. Dus van alles wel. Maar wel alleen met afvegen. 
Volgens de verloskundige was mijn vorige echo van 5 weken gewoon goed. ze kon niet verklaren waarom ik bloed had. Dus ik happy. 
Mja elke keer wanneer ik weer bloed krijg word ik onzeker.... zowat elke dag wel 1/2 keer met afwegen. 
Ik hoop dat het goed mag komen met elke zwangerschap ?

Hoi meiden,
ik heb vandaag de eerste echo gehad en alles was helemaal in orde. Zo leuk om het hartje te zien kloppen en het eindelijk allemaal te kunnen zien! Over 2 weken krijg ik nog een termijnecho, nu al zin in!
Hoop dat jullie dit allemaal snel mee mogen maken! Succes allemaal!

Wat leuk, onze echo data komen steeds dichterbij meiden! :) 
Hahaha dat van die borsten heb ik ook, dacht echt dat ik gestoord was maar dat doen er dus meer xD
Ik heb ondertussen zoveel last van misselijkheid en pijnlijke borsten dat ik gelukkig niet meer twijfel of ik wel symptomen heb xD Het werkt voor mij wel heel geruststellend :) Maar leuk is echt anders, ben letterlijk dag en nacht kotsmisselijk :( 
Ik heb trouwens vandaag bij de prenatal hele fijne beha's gevonden :) echt een aanrader voor iedereen die net zulke pijnlijke borsten heeft als ik, ik kan er letterlijk niet van slapen soms! Alles aan de beha's is even zacht en rekbaar (dus ruimte voor groei), maar toch heel erg stevig. Ze zitten heel lekker en het helpt voor mij echt met de pijn. Officieel zijn het zelfs voedingbeha's, dus ze komen zelfs straks ook nog van pas :) Ze waren 19,95 en 2 + 1 gratis! 

Haha ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die te pas en te onpas naar haar borsten graait. Heel onopvallend natuurlijk haha. Top dat de echo goed was MikB! En wat leuk dat je het hartje zag kloppen. 
Rozenblaadje, thanks voor de tip! Ik heb dat trouwens nog niet echt dat ze zo vreselijk zeer doen. Eigenlijk alleen als ik er op lig of er aan zit. Nouja, zal wel goed zijn. 

Hoi dames!
ik ben 7 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje! Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, alles zag er goed uit en het hartje klopt! Vond het heel spannend 19 juni mag ik weer terug komen voor de 2e echo. Zoals het er nu uitziet ben ik 7 januari uitgerekend. 
Ik heb alleen een vraag mijn buik zet nu al enorm uit. Ik had geen platte buik altijd een vetrolletje gehad, maar nu zie ik eruit alsof ik al 5 maanden ben. Kan hem ook bijna niet inhouden maar wil het wel graag nog verbergen tot de 19e. Mijn borsten zijn ook al erg gegroeid. Iemand hier ook ervaring mee?

Terug
Bovenaan