Uitgerekend in januari

Ooooh ik voel ook te onpas aan mijn borsten hahaha!!

oooooh ik ben vanavond zo dom geweest,, was aan het werk en een bewoner was jarig en trakteerde op gebak nu heb ik advocaat vlaai gegeten denk 4 happen met advocaat en toen dacht ik eens HELP dit mag ik niet. Zou dit erg zijn? Zo dom van mij!!!!! 
Graag hoor ik van jullie!!!

Fijn Mikb dat het allemaal gaat!

Rozenblaadje: toptip! Gelijk kijken want ik heb echt last van me borsten. 
Sassoo, ik denk niet dat het erg is. Ik had van de week een bonbon, zat ook drank in. Helemaal vergeten. 
Qua bloed enzo heb ik totaal geen last van. Helemaal niks, aan de ene kant fijn aan dr andere kant ga je daar weer over nadenken, ben blij als het dinsdag is en we de echo hebben!
Fijn weekend allemaal! 

Goedemorgen allemaal, 
Het is 7 uur in de ochtend en al een uur klaarwakker.. dit is de laatste weken mn nieuwe ritme.. nog niet echt een voordeel moet ik zeggen ;) 
Ben mezelf een beetje gek aan het maken.. ik heb tot nu toe weinig klachten, en ook nog eens met vlagen.. dagenlang hondsmoe en zere tieten en ook zo een aantal dagen "niets".. mn brein draait overuren en bij elk lichamelijk ding twijfel ik of het wel echt is of dat ik mezelf voor de gek houdt.. pffff.. vind mezelf iig wel doodvermoeiend.. hahha..
Nog iets meer dan een week wachten, hoop dat ik tegen die tijd niet helemaal hondsdol ben geworden! 
Fijn weekend allemaal! 

Goedemorgen allemaal, 
Het is 7 uur in de ochtend en al een uur klaarwakker.. dit is de laatste weken mn nieuwe ritme.. nog niet echt een voordeel moet ik zeggen ;) 
Ben mezelf een beetje gek aan het maken.. ik heb tot nu toe weinig klachten, en ook nog eens met vlagen.. dagenlang hondsmoe en zere tieten en ook zo een aantal dagen "niets".. mn brein draait overuren en bij elk lichamelijk ding twijfel ik of het wel echt is of dat ik mezelf voor de gek houdt.. pffff.. vind mezelf iig wel doodvermoeiend.. hahha..
Nog iets meer dan een week wachten, hoop dat ik tegen die tijd niet helemaal hondsdol ben geworden! 
Fijn weekend allemaal! 

Lijstje weer bijgewerkt! De genen die een echo gehad hebben, maar nog niks hebben laten weten heb ik even verwijderd, dit omdat het anders zo'n lange lijst wordt met onactieve leden. Dus mis je jezelf of wil je terug in de lijst laat het even weten.
Sassooo 28 Mei
AfutureMommy 28 Mei 4 Januari           
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei 10 Januari
Mots 1ste 29 Mei 8 Janurai 
Steefje 29 Mei 12 Januari  
Poortje 29 Mei 15 Januari 
Naik 30 Mei
Gebruiker10077600 30 Mei
NiRoFlo 2de 31 Mei 16 Januari
BlauweVlinder 2 Juni 8 Januari
Hanneke Nooijen 4 Juni 11 Januari     
Superjuffie 2de 5 Juni   
Rozenblaadje 5 Juni 13 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 25 Januari                                                     
BijnaamSab 1ste 5 Juni 1 Januari
Mlien 5 Juni 16 Januari
MCCK 2de 5 Juni 14 Januari
FleurtjeRoos 6 Juni 
Langemeid 6 Juni 19 januari
gebruiker259106 2de 6 Juni 20 Janurai
TwoKNineteenBby 6 Juni 13 Janurai
Petrair 1ste 8 Juni 5 Januari
Esann 1ste 8 Juni 19 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni   
KirstenTT 13 Juni 13 Januari
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
LisaMartine 1ste 12 Juni 28 Januari
Joycejehaas 2de 18 Juni 23 Januari
MxP 1ste 24 Mei (hartje klopt) 19 Juni (tweede echo) 7 Januari
Stephenie 1ste 28 Juni 
SerenD 1ste 3 Juli

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari     

D e 8 Januari                                                                                 
Gebruiker10076037
Jenniey 3de 11 Januari                           
Dutchgirlinsweden 5 Januari
Eerstekindjeopkomst
Gebruiker549517 24 Januari                                                           
GiuliJay 3de
Mlien 1ste 
Tinatjuh 2de 19 Januari                                                           
Sannavanlaar 3de 10 Januari
Groenegeitensok 3de 20 Januari
Gebruiker10076907 2 Januari                                                         
xMILA
Gebruiker10077314
Sanniee
Bilu 30/31 Januari
Ctl 2de 20 Januari
Mar-ielle 3de
KakiWink 1ste 4 Januari
Ellen Reef 2de 25 Januari

Voor de genen die een menstruatiegevoel hebben, dit is heel normaal om de aankomende 9 maanden op en af te voelen, dat komt namelijk doordat je baarmoeder gaat groeien.
Voor de genen die een buikje hebben, tot ong 12 weken kan dat komen doordat je darmen uit aan het zetten zijn.
Zelf ben ik sinds vorig weekend erg moe, mijn tepels zijn pijnlijk en ik voel me misselijk, maar ik hoef nog niet over te geven. Dat deed ik bij ons dochtertje nu wel al, dus dat maakt me weer onzeker. Maar bij ons dochtertje had ik niet echt pijnlijke borsten en geen eens knaltesten, zelfs niet met 9 weken bij moeders voor moeders en ik heb nu wel knaltesten... Dus ja, geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Voel me nu ook onzeker omdat de echo steeds dichter bij komt en mijn vriend kan niet mee, omdat hij voor zijn werk vanaf maandag zo ong aan de andere kant van het land zit.

Terug
Bovenaan