Uitgerekend in januari

@NiRoFlo: thanx voor de lijstjes iedere x! Ik hou dr van, zulke overzichten! 
En 'gelukkig' zijn we allemaal onzeker.. 
Jammer dat je vriend niet mee kan! Ik neem aan dat je niet alleen gaat? Iemand bij je hebben bij de 1e echo is toch wel fijn.. 

@Niroflo wat fijn dat je alles weer hebt geupdate, bedankt! Gek he dat twee zwangerschappen zo verschillend zijn. De echo komt gelukkig dichterbij voor je. NEem je iemand anders mee nu je vriend niet mee kan? 
Voro degene met een goed echo: wauw gefeliciteerd! Wat een fijn en geruststellend nieuws. Geniet ervan!
Ik ben blij dat ik weer in NL ben en gewoon kan eten waar ik trek in heb (weinig op dit moment). Ik baal ook van het gebrek aan groente van afgelopen week tijdens de vakantie. Toch altijd lastig met eten in een restaurant om voldoende groente te eten. Deze week maar volle bak inhalen. 
Ik heb dinsdag de echo. De VK zei voor mijn vakantie dat ik mocht bellen als ik het echtniet meer kon houden om alvast een korte echo te doen om mij te geruststellen. Ik twijfel nu heel erg. Wil zo graag weten of het deze keer goed zit maar vind het eigenlijk een beejte onzin om op zaterdag de VK die dienst heeft daarmee 'lastig' te vallen. Pfff krijg het ook niet uit mijn hoofd. 

Hallo allemaal!
Wat leuk om al die verhalen te lezen van iedereen die nu in dezelfde fase zitten.
Gister erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons 3e kindje. Bij de na controle na een curretage. Heb 2 miskramen gehad.
Totaal niet het idee gehad dat ik zwanger zou zijn aangezien in vanaf 15 mei bloedverlies heb.
Ik hoop zo dat deze zw goed blijft gaan.
Over 2 weken weer een echo.
Met mn vorige zwangerschap hadden we een Facebook groep dit was wel heel leuk! En ook goed overzichtelijk. Is dat hier ook al?
Groetjes Patricia 

Hallo allemaal!
Wat leuk om al die verhalen te lezen van iedereen die nu in dezelfde fase zitten.
Gister erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons 3e kindje. Bij de na controle na een curretage. Heb 2 miskramen gehad.
Totaal niet het idee gehad dat ik zwanger zou zijn aangezien in vanaf 15 mei bloedverlies heb.
Met mn vorige zwangerschap hadden we een Facebook groep dit was wel heel leuk! En ook goed overzichtelijk. Is dat hier ook al?
Groetjes Patricia 

Hallo allemaal!
Groetjes Patricia 

Iedereen genoten van het lekkere weer?
Ik heb een btje een kutdag. Vanmiddag met m'n ontlasting rood bloedverlies. Het stopte wel weer snel. Nu al twee keer bij m'n urine weefsels verloren. Slierten in m'n urine.. lijkt me niet oké. Word er zo onzeker van :( . En dan duurt een week tot de echo toch wel weer heel lang. 
Gefeliciteerd Patricia, wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent na je miskramen. Hoop voor je dat het goed blijft gaan! 

@marbosch
ook ik heb bloedverlies vandaag... 
zo frustrerend. Niet dat ik een maandverband nodig heb, maar wel meer dan de vorige keer.....
pfffff

Ja hier ook zwanger! 7 jan uitgerekend vanwege zeer onregelmatige cyclus al echo gehad en het zat goed op zijn plek maandag de officiële eerste echo en volledige intake. Spannend allemaal! Wel wat last van krampen af en toe en bij sommige bewegingen  (uitrekken enzo) proresteert mijn buik. En aangemeld bij moeders voor.moeders nog meer die dit doen?

Terug
Bovenaan