Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
xMILA, zo naar hè?!? Ik vind het vervelendste dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik denk de hele tijd: laat het nu maar gelijk helemaal mis gaan, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Wanneer had jij je echo ook alweer?
xMILA, zo naar hè?!? Ik vind het vervelendste dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik denk de hele tijd: laat het nu maar gelijk helemaal mis gaan, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Wanneer had jij je echo ook alweer?
@Marbosch, bij twijfel je verloskundige bellen! Zeker bij weefsel en slierten
@xMila 50% van de vrouwen heeft hier last van. Hoeft niks te betekenen! ?
@lisamartine altijd fijn om te horen!!
@marbosch over1,5 week weer. Je hebt helemaal gelijk.... ik wil weten waarom ik bloed verlies... als het geen miskraam is wat is het dan? Want ik verlies geen weefsel of stolsels. En het is met afvegen alleen. Pfffffff.
Mila en marbosch wat spannend zeg. Het is voor iedereen spannend natuurlijk maar als je bloed verliest helemaal. Ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan! Bloedverlies op zich hoeft inderdaad niet erg te zijn.
Patricia, er is een fb groep gestart vanuit een ander topic hier. Dat topic heet uitgerekend in januari 2019. Zelf wil ik nog even wachten met een eventuele fb. Maar er is er dus al wel 1. Moet je even in dat topic kijken hoe je erbij kunt.
Er is ook Een andere fb groep hoor, waar je niet kunt zien wie er lid zijn. Dat kan bij die andere wel. Ik vraag even aan de beheerder hoe je toegevoegd kan worden.
Lief van jullie, maar een eerdere echo heeft geen zin. Donderdag een echo gehad, daar was een gevulde vruchtzakje te zien, 5,5 week ongeveer. Nu vrijdag kijken of het gegroeid is en er al een hartje te zien is.
Komt wel goed hoor