Uitgerekend in januari

Hoi hoi! 
Ik ben nu vijf weken en vijf dagen zwanger. Ik heb heel erg last van mijn darmen en kan daardoor sommige etenswaren niet meer vedragen. Herkent iemand dit?
Ik ben (nog) niet misselijk maar wel net zoals vele last van gevoelige borsten. Mijn onderrug zit ook vast en slapen is ook een dingetje. Ik slaap nu vaker maar korter, ben vroeg wakker eet dan even wat en dan kan ik alweer slapen haha. 
Ik herken ook zeker jullie onzekerheid. Ik heb over iets meer dan twee weken de eerste echo en vraag me toch af of me lichaam het allemaal wel begrijpt de eerste keer ?
Ik wacht t maar samen met jullie af ? 

Hoi hoi! 
Ik ben nu vijf weken en vijf dagen zwanger. Ik heb heel erg last van mijn darmen en kan daardoor sommige etenswaren niet meer vedragen. Herkent iemand dit?
Ik ben (nog) niet misselijk maar wel net zoals vele last van gevoelige borsten. Mijn onderrug zit ook vast en slapen is ook een dingetje. Ik slaap nu vaker maar korter, ben vroeg wakker eet dan even wat en dan kan ik alweer slapen haha. 
Ik herken ook zeker jullie onzekerheid. Ik heb over iets meer dan twee weken de eerste echo en vraag me toch af of me lichaam het allemaal wel begrijpt de eerste keer ?

Hoi hoi! 

Hoi hoi! 

Ohh jongens.. Ik dacht dat ik die misselijkheid over zou slaan. Sinds eergisteren is ‘ie langzaam aan komen opzetten, en sinds gisteravond kan ik er niet meer omheen. Wat is dat naar zeg? Het is ook een misselijkheid die ik net ken, voelt net ff hoger en sterker dan normaal ofzo.
Ik hoop zo dat ‘ie snel weg trekt, maar ze zeggen vaak pas na het 1e trimester? Blehh.

Hai Dames! Wat leuk om te lezen dat er weer een paar positive testen bijgekomen zijn!
De pijn in mijn borsten is nu gelukkig wat afgenomen, ben nu 7 weken en 3 dagen. Wat er wel een beetje bijgekomen is, is de misselijkheid, zeker smorgens na het eten.. een uurtje later heb ik er spijt van. Gistere gewoon niet ontbeten en af en toe een koekje en dat ging eigenlijk best prima..?  Verder hoef ik geen brood meer en kan ik me volproppen met meloen. Savonds wil ik voornamelijk zoete dingen eten zoals pannekoeken ofzo.. 
Heb af en toe menstruatie pijntjes en steken onderin mijn buik. Verder savonds onwijs moe.. 
Zo jammer dat ik nog 3 weken moet wachten tot de eerste echo..?☹

Hallo,
Wat moest ik lachen toen ik las dat iedereen aan de borsten voelt om te checken, ik dacht dat ik de enige was haha.
Ik heb mijzelf ook aangemeld bij moeders voor moeders, aankomende woensdag komen ze langs voor een gesprekje. Ik vind het een fijn idee om iets te kunnen doen voor vrouwen die lastig zwanger raken.
Slapen jullie trouwens goed? Ik val echt heel erg snel in slaap, maar ik word tussen 4 en 8 wakker en kan dan niet meer slapen, of ik nu om 11 uur of 2 uur ga slapen, heel vermoeiend??.
Ik vind het wel heel spannend, het wachten op de echo en of het wel goed gaat. Ik ben heel blij voor degene die al een echo hebben gehad!!
@Lisa Martine Zo te lezen heb jij toch ook wel wat kwaaltjes?
@steegje ik slim multi zwanger van Kruidvat

Terug
Bovenaan