Hey meiden, ik heb even behoefte aan m'n hart luchten. Gisteren schreef ik nog heel zeker van m'n zaak dat ik zoveel symptomen had, vandaag toch weer de twijfel die toeslaat. Ik heb helemaal niet zo'n last meer van m'n borsten en het lijkt zelfs alsof m'n misselijkheid minder is... Zal dat komen doordat ik beter weet wat ik tegen m'n misselijkheid kan doen? Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik juist beter minder vaak kan eten, in plaats van vaker kleine beetjes zoals je overal leest. Vanochtend heeft m'n vriend, nog voor ik eigenlijk echt wakker was, m'n ontbijtje gebracht, zodat ik kon eten nog voordat ik misselijk was geworden. Maar normaal gesproken wordt m'n misselijkheid erger na eten en nu voel ik alleen een beetje gezeur in m'n maag, niet echt trek enzo. Kan ik er beter mee om gaan, of neemt de misselijkheid zelf gewoon af? 🙁
En zouden m'n borsten te maken kunnen hebben met het feit dat ik nu dag en nacht een heel lekker zittende, zachte beha aan heb? Pff lekker dom he, dan heb ik iets gevonden dat werkt tegen die pijnlijke borsten, ga ik de pijn nog missen ook!
Zijn er anderen waarbij de pijnlijke borsten de ene dag erger zijn dan de andere dag? Is dat normaal? Kan het zelfs al een beetje afnemen? Ze stonden echt op springen de afgelopen week, zo voelde het. Nu is de druk er eigenlijk best wel af. Bah bah voel me niet fijn vandaag 🙁