Uitgerekend in januari

Sassooo 28 Mei
AfutureMommy 28 Mei 4 Januari
Avpk 28 Mei 7 Januari           
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei 10 Januari
Mots 1ste 29 Mei 8 Janurai 
Steefje 29 Mei 12 Januari  
Poortje 29 Mei 15 Januari 
Naik 30 Mei
Gebruiker10077600 30 Mei
NiRoFlo 2de 31 Mei 16 Januari
BlauweVlinder 2 Juni 8 Januari
Hanneke Nooijen 4 Juni 11 Januari     
Superjuffie 2de 5 Juni   
Rozenblaadje 5 Juni 13 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 25 Januari                                                     
BijnaamSab 1ste 5 Juni 1 Januari
Mlien 5 Juni 16 Januari
MCCK 2de 5 Juni 14 Januari
FleurtjeRoos 6 Juni 
Langemeid 6 Juni 19 januari
gebruiker259106 2de 6 Juni 20 Janurai
TwoKNineteenBby 6 Juni 13 Janurai
Petrair 1ste 8 Juni 5 Januari
Esann 1ste 8 Juni 19 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni   
KirstenTT 13 Juni 13 Januari
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
LisaMartine 1ste 12 Juni 28 Januari
Joycejehaas 2de 18 Juni 23 Januari
MxP 1ste 24 Mei (hartje klopt) 19 Juni (tweede echo) 7 Januari
Stephenie 1ste 28 Juni 
SerenD 1ste 3 Juli

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari     

D e 8 Januari                                                                                 
Gebruiker10076037
Jenniey 3de 11 Januari                           
Dutchgirlinsweden 5 Januari
Eerstekindjeopkomst
Gebruiker549517 24 Januari                                                           
GiuliJay 3de
Mlien 1ste 
Tinatjuh 2de 19 Januari                                                           
Sannavanlaar 3de 10 Januari
Groenegeitensok 3de 20 Januari
Gebruiker10076907 2 Januari                                                         
xMILA
Gebruiker10077314
Sanniee
Bilu 30/31 Januari
Ctl 2de 20 Januari
Mar-ielle 3de
KakiWink 1ste 4 Januari
Ellen Reef 2de 25 Januari

@Mlien en Waitingfornrtwo ik zou echt willen dat mijn vriend mee zou kunnen, maar hij is tot maart beroepsmilitair geweest, dus ik ben het wel gewend dat ik er het grootste gedeelte alleen voor sta helaas. Ik vind het doodeng, maar ga waarschijnlijk toch echt alleen. Ik probeer er op te vertrouwen dat het door de misselijkheid die ik voel wel goed zal gaan. Waitingfornrtwo kan jij het nog een beetje volhouden tot dinsdag?
@MarBosch ook al heeft het volgens jou geen zin om de vk te bellen en nog een echo te krijgen zou ik in jou geval toch echt wel de vk bellen en het overleggen, wie weet wat zij je verteld...
Wat ik me trouwens afvroeg naast alle onzekerheid, zijn er ook vrouwen die zich al afgevraagd hebben of ze misschien wel zwanger zijn van meerdere kindjes?

Sta ik gewoon boven aan met mijn echo morgen. Ik vind het super spannend! Je leeft er zo lang naar toe en nu is het morgen zover! Ben zo benieuwd!
Marbosch; ik zou het toch ook maar even doen als ik jou was denk ik. 
NiroFlo; spannend zeg ook voor jou zo alleen.. hebben jullie het nog niemand verteld? Is er geen vriendin of zo die je in vertrouwen kan nemen? Zou het alleen toch wel heel lastig vinden denk ik. 
Ik laat jullie hopenlijk meer horen,, ik denk trouwens niet aan een meerling,, moet er  eerlijk gezegd ook niet aan denken.. haha!!! Maarja wie weet!! 

Hey meiden, ik heb even behoefte aan m'n hart luchten. Gisteren schreef ik nog heel zeker van m'n zaak dat ik zoveel symptomen had, vandaag toch weer de twijfel die toeslaat. Ik heb helemaal niet zo'n last meer van m'n borsten en het lijkt zelfs alsof m'n misselijkheid minder is... Zal dat komen doordat ik beter weet wat ik tegen m'n misselijkheid kan doen? Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik juist beter minder vaak kan eten, in plaats van vaker kleine beetjes zoals je overal leest. Vanochtend heeft m'n vriend, nog voor ik eigenlijk echt wakker was, m'n ontbijtje gebracht, zodat ik kon eten nog voordat ik misselijk was geworden. Maar normaal gesproken wordt m'n misselijkheid erger na eten en nu voel ik alleen een beetje gezeur in m'n maag, niet echt trek enzo. Kan ik er beter mee om gaan, of neemt de misselijkheid zelf gewoon af? :(
En zouden m'n borsten te maken kunnen hebben met het feit dat ik nu dag en nacht een heel lekker zittende, zachte beha aan heb? Pff lekker dom he, dan heb ik iets gevonden dat werkt tegen die pijnlijke borsten, ga ik de pijn nog missen ook! 
Zijn er anderen waarbij de pijnlijke borsten de ene dag erger zijn dan de andere dag? Is dat normaal? Kan het zelfs al een beetje afnemen? Ze stonden echt op springen de afgelopen week, zo voelde het. Nu is de druk er eigenlijk best wel af. Bah bah voel me niet fijn vandaag :(

Ik ben ook zwanger... nog heel pril. Afgelopen vrijdag positief getest en zou nu dus 4 weken + 3 dagen zijn. Eind januari zou dan mn uitgerekende datum zijn. Vindt het allemaal wel heel spannend. Heb wat steken in mn onderbuik en heb meer zin in water dan normaal. En in de ochtend krijg ik geen hap door mn keel. Hopelijk blijft alles goed gaan. Kan niet wachten tot de 1e echo :) 

Rozenblaadjes, dat is wel herkenbaar. Maar zo heb ik mijzelf een paar dagen gek zitten maken en toen kwamen er weer andere bijwerkingen. Volgens mij kan dat gewoon wisselen en moeten wij maar proberen ons hoofd koel te houden :)

Gebruiker 10078350, gefeliciteerd!!! Wordt het voor jouw ook je eerste kindje? 

Terug
Bovenaan