Uitgerekend in januari

@niroflo, ja denk ik heel vaak... ook omdat het bij ons aan beide kanten in de familie zit.. (moet er eigenlijk niet aan denken ?) 
@xMila, nee helaas doen ze dat hier niet :( vind ik wel erg jammer hoor. Mijn schoonzus is ook zwanger, zij is al verder dan ik en ze vertelde dat ze hier minder subsidie of zoiets krijgen van de gemeente om meerdere echo's te geven. Mocht ik nou klachten hebben dan doen ze ook niet moeilijk over een eerdere echo. 
@Rozenblaadje, bij mij is het ook heel erg wisselend. Heb vandaag bijvoorbeeld (nog) nergens last van.. ik probeer er niet te veel aan te denken. Zolang ik niet ga bloeden zit het goed. (Voorzover ik weet..) vanaf mijn eisprong zijn mijn borsten erg gevoellig geweest zeker in week 5 en 6 was het soms echt niet grappig. Ik had ergens gelezen dan het met week 7 minder kan worden, bij mij klopt dat dan wel.. maar zou zomaar kunnen zijn dat het morgen weer anders is. 

@kirstenTT, ja bij mij precies hetzelfde verhaal! Eigenlijk meteen na de bevruchting deden mijn borsten zeer, en inderdaad soms echt niet normaal meer! Daarom heb ik zachte, stevige zwangerschapsbeha's bij de prenatal aangeschaft, dat helpt echt onwijs! Een beetje te dus zelfs, haha! Wat fijn om te lezen dat jij ergens hebt gelezen dat het na week 7 af kan nemen, ik ben nu dus precies 7 weken.
Dankjulliewel, ben wel weer helemaal afgekoeld, wat kan ik me toch onrealistisch druk maken.... Net ook gewoon weer kokhalzend boven de WC gehangen, dus....... (zijn er meer vrouwen waarbij overgeven niet lukt, klinkt een beetje gek misschien, maar ik heb zo het gevoel dat af en toe even overgeven onwijs zou helpen, nu blijft het misselijke gevoel zo hangen)
De onzekerheid is sinds gisteren gekomen, omdat ik toen bij het afvegen een iniminipietsie klein miniscuul beetje bruinachtig slijm had. Dat is nu heus gewoon weer weg en ik weet het rationeel gezien ook wel gewoon, maar soms nemen de gevoelens de overhand.

Hoi dames,
@marbosch wat super vervelend zeg die bloedingen. Hoe is het vandaag? Succes met afwachten voor de echo. Ik duim voor je!
Ik heb gisteren toch nog de VK gebeld en omdat ik de vorige keer een leeg vruchtzakje had op de eerste echo mocht ik gisteren al even snel komen kijken. Ik ben nog geen 5 minuten binnen geweest maar ik heb wel een heel klein mini babytje gezien inclusief een kloppend hartje. Erg opgelucht dat het tot nu toe goed gaat. Hele geruststelling. Nu hopen dat het zo blijft gaan maar ben zeer positief!

Ja voor ons is het de 1e... zo spannend allemaal. En over alles wat ik voel maak ik me zorgen. Heb gister best was krampen gehad. Vandaag valt het weer mee. Maar ja maak me dan gelijk zorgen of het wel goed zit. Pffff.. wordt nog wat de komende 8 maanden haha ;-) 

Hallo allemaal! 
Oh ik ben zo blij dat je schreef van die afnemende symptomen rozenblaadje. Heb bijna een week geen koffie kunnen drinken en vamdaag is alles weer goed en heb ik nergens last van. Maak me dan gelijk zorgen dat er iets mis is. Maar ben dus niet de enige die af en toe even niks meer voelt. Nog 2 nachtjes tot de echo, hoop zo dat alles goed is en ik gerust gesteld wordt. 
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik slik zwanger met visolie vam de kruidvat. Omdat ik eigenlijk nooit vis eet dus dacht dan die maar. En vond die van davitamon gewoon veel te duur. 
Ik heb dat trouwens ook, word super vroeg wakker. Na 5/6 uur slapen terwijl ik normaal zonder problemen 10 uur sliep als ik geen wekker zette. Behalve vandaag dus, ik heb vandaag een gat in de dag geslapen. Maak ik me dus direct weer zorgen, doet mn baby het nog wel? 
Wat mooi om te horen dat alles goed was waitingfornrtwo. Heb je nu dinsdag weer een echo? 

Hoi meiden,
Eindelijk kan ik ook bericht plaatsen (problemen met aanmelden). 11 mei had ik ook een positieve test in handen. Als het goed is ben ik 16 januari uitgerekend. Het is ons eerste kindje ? Vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger en qua klachten valt het nog mee, zeker als ik sommige anderen hier hoor. Af en toe wat misselijk, pijn in m’n onderrug en pijnlijke borsten. Alleen vooral veel hoofdpijn, moe en duizelig. Dus rustig aan doen en dan gaat het goed. Vind het alleen zo lastig om het geheim te houden. Met etentjes, feestjes etc. heb ik echt het idee dat iedereen het door heeft. Komende week met collega’s uit eten, ben benieuwd. 5 juni de eerste echo, super spannend! Geniet allemaal van het lekkere weer ☀️
Liefs Patricia

Hee melden, wat is het allemaal herkenbaar wat jullie sturen. Balen van de kwaaltjes maar zorgen maken als ze er even niet Zijn, hier net zo.. Ook ik had het idee dat iedereen  het allang wist, gisteren mijn beste vriendinnen verteld, omdat we naar de Toppers gingen en daar gezellig borreltjes worden gedronken? en ik had echt het idee dat ze het al door hadden maar juist niet. Zo leuk hoe ze reageerden, iedereen  leeft al zo lang met ons mee, heel lief. Na de echo van afgelopen dinsdag toen het nog te vroeg was, mogen we morgenochtend weer. Spannend! Hoop zo dat we duidelijkheid krijgen.. Maar hou me ook voor dat het misschien weer niet duidelijk wordt, om teleurstelling te voorkomen. Afwachten maar, nog 1 nachtje slapen?

Terug
Bovenaan