@niroflo, ja denk ik heel vaak... ook omdat het bij ons aan beide kanten in de familie zit.. (moet er eigenlijk niet aan denken ?)
@xMila, nee helaas doen ze dat hier niet
vind ik wel erg jammer hoor. Mijn schoonzus is ook zwanger, zij is al verder dan ik en ze vertelde dat ze hier minder subsidie of zoiets krijgen van de gemeente om meerdere echo's te geven. Mocht ik nou klachten hebben dan doen ze ook niet moeilijk over een eerdere echo.
@Rozenblaadje, bij mij is het ook heel erg wisselend. Heb vandaag bijvoorbeeld (nog) nergens last van.. ik probeer er niet te veel aan te denken. Zolang ik niet ga bloeden zit het goed. (Voorzover ik weet..) vanaf mijn eisprong zijn mijn borsten erg gevoellig geweest zeker in week 5 en 6 was het soms echt niet grappig. Ik had ergens gelezen dan het met week 7 minder kan worden, bij mij klopt dat dan wel.. maar zou zomaar kunnen zijn dat het morgen weer anders is.
@xMila, nee helaas doen ze dat hier niet
@Rozenblaadje, bij mij is het ook heel erg wisselend. Heb vandaag bijvoorbeeld (nog) nergens last van.. ik probeer er niet te veel aan te denken. Zolang ik niet ga bloeden zit het goed. (Voorzover ik weet..) vanaf mijn eisprong zijn mijn borsten erg gevoellig geweest zeker in week 5 en 6 was het soms echt niet grappig. Ik had ergens gelezen dan het met week 7 minder kan worden, bij mij klopt dat dan wel.. maar zou zomaar kunnen zijn dat het morgen weer anders is.