Uitgerekend in januari

Spannend KakiWink, succes morgen!!
Hier is het weer rustig, vandaag geen bloed en ook geen weefsel. Ben kotsmisselijk en mega moe... Maar dat zegt niet zo veel. Ben wel wat rustiger en wacht vrijdag af, dit heb ik ook zo afgesproken met vk en echoscopist ivm duur van de zwangerschap. Een echo nu zou niet veel uitmaken omdat er dan niet veel meer te zien is dan donderdag. Maandag wel even bellen voor m'n officiële intake bij de VK. 
Waitingfornr2 wat fijn dat alles goed is zeg, genieten!! 

Pfff wat een lamlendigheid. Vandaag best een aardige dag, maar vanmiddag tijdens autorit ging het mis. Het misselijke gevoel kwam weer en is echt zo akelig. En heb werkelijk NERGENS trek in. Alles staat me tegen. Behalve vanille vla, terwijl ik daar normaalgesproken mn neus voor ophaal. Zo gek wat het met je doet. Ondertussen wel heel blij, het geeft me vertrouwen dat deze mini er wel echt gaat komen. Of mini’s? Vannacht gedroomd dat het een tweeling is.... Over 7 nachtjes (!!!) weet ik meer, echt aftellen! @NiRoFlo, geen idee hoor, maar door die droom gaat dat beeld niet meer van mn netvlies. Haha zal ook wel van mn hormonen komen ?

@Waitingfornumber2 Wat fijn!!! Bij mij vorige keer ook een lege vruchtzak (wat vond/vind ik dat oneerbiedig klinken!) en zou nu zooo graag even een ‘buikluikje’ openen om te spieken of het nu wel goed gaat. Nog een kleine week geduld, dan ben ik bijna 9 wk, dus als het dan goed zit blijft het hopelijk goed. 

@Baloetje als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben nu 6 weken zwanger en snap het gevoel ik heb ook last van mijn darmen.
En zo een opgeblazen gevoel idd ook erg gevoelige borsten, ben een buik slaper en dat is nu wel lastig laat staan daling met een buikje hihi.
Ik heb donderdag mij eerste echo ben zo benieuwd.
Verder voel ik me wel goed maar wel ook moe heb je dat ook ik doe nooit middag dutjes ,aar nu soms moet ik wel 
Groetjes

@ rozenblaadje ik heb precies hetzelfde! Wisselt met de dag. Dan wordt ik misselijk van eten dan kan ik de hele dag door gewoon alles doen en de dag erna hang ik weer kokhalzend boven de wc en dan komt er niks. 
Ik denk zelf niet aan een tweeling! Denk dat ik dan veel heftigere symptomen zou moeten hebben. Morgen echo dus ben benieuwd! Vreselijk spannend.

Bij mij wisselt het ook erg! Afgelopen 2 dagen nergens last van gehad! Maar ik doe elke ochtend als ik wakker ben meteen een cracker eten in me bed en dat helpt wel merk ik. 
Nog 2 nachtjes en dan de echo! Is mijn eerste zwangerschap dus ben reuze benieuwd hoe dat gaat en is. 
Vind het echt fijn om elkaars ervaringen te lezen! 

Goedeavond dames!
Ook hier bijna tot niet last van kwaaltjes, borsten doen opeens minder pijn en de misselijkheid is zo goed als weg de gehele dag.
Enige probleem wat ik heb is met mn darmen maar dat is niet geheel nieuw voor mij.
Verder ben ik de afgelopen dagen ontzettend onzeker, ben enorm bang dat alles verkeerd zit maar goed dan had ik dat vast wel gemerkt toch? Anyway, k heb dus niet echt optimaal kunnen genieten van het weer.
Hopen dat het snel 6 juni is ??
Liefs

De boobie check... doe ik ook :) ahahaha dacht ook dat ik de enige was die dat stond te doen.. lijkt bij mij wel of er ieder moment iets kan knallen/knappen zo een pijn doen ze soms. 
Succes voor degene die echo's hebben. Vind t fijn zo mee te lezen met iedereen! 

Terug
Bovenaan