Hi allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Wij hebben gisteren ook een test gedaan en postitief! 2-3 weken zwanger. Zo lang mogelijk uitgesteld om te testen omdat ik een onregelmatig cyslus heb: tussen de 21 - 30 dagen. Dus op dag 36 maar getest maar ergens voelde ik het al: gevoelige borsten, krampen etc. Helemaal blij!
Toch ook wel eng al die gedachten die komen. Ik heb dus geen foliumzuur ingenomen toen we probeerden zwanger te worden, gisteren als ik dat je dat dus wel moet doen. Gisteren gelijk van Davitamon tabletten gehaald (Mama compleet) waar foliumzuur in zit en andere vitaminen. Hebben jullie ervaring ermee? Ik schiet gelijk in de stress als ik lees wat de gevolgen (kunnen) zijn als je dit niet doet.
Morgen de huisarts bellen, ik heb 1,5 week geleden aan aanrijding/auto-ongeluk gehad op de snelweg. Al met al goed afgekomen maar toch wat gekneusde en 1 gebroken rib. Toen dat gebeurde was ik dus al zwanger.. En ook gelijk een verloskundige bellen om me in te schrijven.
Waar baseren jullie de keus op voor een verloskundigepraktijk?
Als jullie het goed vinden babbel ik graag mee hier!
Misselijkheid nog niet echt, wel een opgeblazen gevoel steeds. Gevoelige borsten, wat hoofdpijn en moe maar dat kan ook nog wat van het ongeluk komen.