Uitgerekend in januari

Fijn om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren! Niet fijn dat we nog niet zo'n intense blijdschap voelen natuurlijk, maar wel dat je weet dat je niet de enige bent! Het zal even wennen zijn, alles komt vast goed! Ik was zo blij dat ik op vrijdagavond testte, dan heb ik even een weekend om het te laten bezinken.Leuk dat we elkaar op de hoogte kunnen houden. Weten jullie al wanneer jullie de eerste echo krijgen? Ik heb me online vast aangemeld bij een VKpraktijk. Ben zó benieuwd wat er allemaal op me af gaat komen.

Hebben jullie trouwens al symptomen? Ik heb het gevoel dat ik sinds vandaag mijn borsten licht begin te voelen!Wat ik een beetje gek vind is dat ik ook m'n baarmoeder voel zo af en toe, maar dan specifiek op 1 plek. Hele lichte steekjes, en daarstraks 3 'blobjes', maar dan echt alléén aan de linkerkant. (Natuurlijk gaat er gelijk door me heen, o help als dat maar geen bbz is).Hebben jullie dit ook, of ervaren jullie andere dingen?

Ik vind het ook heel onwerkelijk en spannend en je haalt je steeds rare dingen in je hoofd,, zou het wel goed gaan? Ik denk maar zolang ik geen bloed zie zal het wel goed zijn.
tissss heel lang wachten! Ben ook blij dat ik voor het weekend heb getest en het nu al 5 dagen weet,, dan kan je er een beetje aan wennen. Ben wel misselijk en niet echt trek.. maar hoef niet te braken. Nog wel pijnlijke borsten en je ziet het echt aan mijn tepels... en af en toe steken in mijn buik (zij) dan denk ooowja ik ben nog wel zwanger.. vind het alleen lastig te zeggen hoelang ik zwanger ben.. dus hoop dat ik snel wat hoor van de verloskundige waar ik mij online heb aangemeld. 
Leuk meiden om zo te spreken! Vind het heel fijn om zo in het geheim te kletsen! Volgende jaar zijn we misschien wel moeder en vieren we moederdag❤️

@lotjeoudersvannu. Ik voel ook krampjes streekjes in mijn onderbuik en dan ook voornamelijk links, verder voel ik nog erg weinig. Ben wel vermoeiend maar dat kan natuurlijk door het vele werken komen! 
Ik ga morgen ochtend de verloskundige bellen en een afspraak maken! Spannend. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen en wat ik kan verwachten!  Hopelijk kan ik na de eerste echo wat meer genieten 

Hi allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! 
Wij hebben gisteren ook een test gedaan en postitief! 2-3 weken zwanger. Zo lang mogelijk uitgesteld om te testen omdat ik een onregelmatig cyslus heb: tussen de 21 - 30 dagen. Dus op dag 36 maar getest maar ergens voelde ik het al: gevoelige borsten, krampen etc. Helemaal blij! 
Toch ook wel eng al die gedachten die komen. Ik heb dus geen foliumzuur ingenomen toen we probeerden zwanger te worden, gisteren als ik dat je dat dus wel moet doen. Gisteren gelijk van Davitamon tabletten gehaald (Mama compleet) waar foliumzuur in zit en andere vitaminen. Hebben jullie ervaring ermee? Ik schiet gelijk in de stress als ik lees wat de gevolgen (kunnen) zijn als je dit niet doet.
Morgen de huisarts bellen, ik heb 1,5 week geleden aan aanrijding/auto-ongeluk gehad op de snelweg. Al met al goed afgekomen maar toch wat gekneusde en 1 gebroken rib. Toen dat gebeurde was ik dus al zwanger.. En ook gelijk een verloskundige bellen om me in te schrijven. 
Waar baseren jullie de keus op voor een verloskundigepraktijk? 
Als jullie het goed vinden babbel ik graag mee hier!
Misselijkheid nog niet echt, wel een opgeblazen gevoel steeds. Gevoelige borsten, wat hoofdpijn en moe maar dat kan ook nog wat van het ongeluk komen.

Gefeliciteerd allemaal
Hier ook vandaag op moederdag toch maar een test gedaan. Mijn  nod is pas over 4 dag maar loop al bijne een week met gespannen borsten. Ook sinds 2 dagen extreem  moe en voor een week terug een paar dagen een zeurende onderbuik.
Omdat ik dit bij mijn vorige zwangerschap ook had (wel pas na 4/5 weken) toch maar getest en jahoor.. het is goed kijken maar er staan toch echt 2 streepjes!!♡

Dus even rekenen... rond 24 januari verwachten wij een kleintje erbij

Succes allemaal met aankomende maanden

Gefeliciteerd allemaal ! Een hoop 'geheime' mama's op moederdag hier :) Wij hebben de 29e de eerste afspraak bij de  VK incl. echo. Zo spannend. Ik voel me moe en niet echt fit maar verder weinig kwaaltjes. 

Ik heb al veel 'kwaaltjes'. Hele zere borsten, bloedneus, s nachts zweten, misselijk/spugen... 
Naja in ieder geval duidelijk zwanger ?

Terug
Bovenaan