Uitgerekend in januari

@waitingfornrtwo wat een goed nieuws zeg! 
Bij mij neemt de misselijkheid ook extreem toe en gaat gepaard met boeren, erg gênant... maar op de een of andere manier helpt dat ook wel weer. 
Omdat ik ouder ben heb ik natuurlijk meer kans op een meerling en bij alle drie mijn zwangerschappen was ik totaal niet misselijk. Maar dat kan natuurlijk ook betekenen dat t dit keer een meisje wordt. Hebben jullie een voorgevoel over het geslacht?

De boobie check... doe ik ook :) ahahaha dacht ook dat ik de enige was die dat stond te doen.. lijkt bij mij wel of er ieder moment iets kan knallen/knappen zo een pijn doen ze soms. 
Succes voor degene die echo's hebben. Vind t fijn zo mee te lezen met iedereen! 

@ Clt
Hoi hoi, ja ik heb vandaag meer geslapen dan dat ik wakker was haha maargoed t is zondag dus dan kan ik er ook even aan toegeven. 
Veel succes en plezier met de echo's deze week allemaal!

Hoi meiden,
donderdag 22 mei een positieve test gedaan waarop stond 1-2 weken dus rond de 4/5 weken zwanger.
omdat ik heel dom dacht dat de tekst zou blijven staan en ik hem had bewaard had ik er nog geen foto van gemaakt, maar nu bleek zaterdag de tekst (logisch) weg te zijn. Ik had nog een test dus opnieuw gedaan en daar stond zwanger 2-3, dus 5-6 weken.
nu heb ik voor a.s. Zondag een afspraak voor een echo. Wat denken jullie is dit te vroeg? Ik merk dat het nu niks weten mij erg onzeker maakt.

so help me out ?!

groetjes

Hey lieve meiden,
Jeetje, Ik ben weer bij... ? wat een verhalen. Die onzekerheid ken ik ook wel. Al heb ik geen last van bloedverlies oid, gezien mijn medische voorgeschiedenis ben ik zo bang dat het niet goed gaat. 6 juni dus de 1e echo in het AMC. Echt heel spannend.

Afgelopen vrijdag is moeders voor moeders geweest en die heeft weer getest. Nou ik zweer het: die test kon niet knallende positief zijn dat zie was. Dat stelt me wel weer een beetje gerust. 
Wij willen het ons zoontje van 4 pas vertellen na de 1e echo, dan hebben we zelf ook wat meer 'zekerheid'. We willen hem nu niet enthousiast maken om vervolgens te vertellen dat hij toch geen grote broer wordt. Wat denk je dat hij vanochtend doet?! Hij heeft een stethoscoop van Woezel en Pip. Zet hem tegen mijn buik. Dus ik vraag wat ben je aan het doen? Mama, ik luister of er een baby in zit ?. Dus ik: hoor je dan een baby? Hij: nee, maar je moet wel eten want je buik maakt wel herrie ?. Hij moest eens weten. De echo van 25 juni gaat hij wel mee. Houden hem dan lekker een dagje thuis.
Borsten doen hier ook enorm zeer. En ben echt kapotmoe. Verder gaat alles wel oké. 
Ik had mijn vorige zwangerschap een app: zwanger en eten. Echt een top app. Is mijn tip. Ik heb hem een Android toestel. Weet niet op Apple hem ook heeft.
Succes allemaal!
Liefs, Maaike 
Ps: heb eindelijk mn nickname kunnen aanpassen ?

Hoi meiden,

Al enige tijd lees ik mee met die topic en nu ook een berichtje van mij. Twee weken geleden had ik een positieve test en ik ben vandaag precies zes weken zwanger denk ik (gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie). Ik zou dan 21 januari uitgerekend zijn van ons eerste kindje. 8 juni de eerste eho, spannend!

Ik voel me nog heel goed, maar dat is juist wat mij ook een beetje zorgen baart. De meestvoorkomende kwaaltjes zoals misselijkheid en pijnlijke borsten heb ik nog helemaal geen last van. Misschien dat ik gewoon 'geluk' heb en hier geen last van krijg, maar ergens zou het ook wel een geruststelling zijn.

Zijn er meer dames die pas na zes weken last kregen van kwaaltjes of helemaal geen last kregen?

Groetjes,
Rosie

Hallo dames,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ook ik ben eind januari uitgerekend, super spannend aangezien wij al bijna 2 jaar op het ziekenhuis lopen voor onze kinderwens en ik in februari 2018 een miskraam heb gehad met 6 weken. 
Deze keer gaan we er gewoon vanuit dat alles goed mag blijven gaan? Al maken de krampjes je af en toe wel wat onzeker, hebben jullie dat ook?

Hi Rosie, bij mij kwam de misselijkheid sinds vrijdag opzetten, ik was toen bijna 6 weken.
Vandaag 6 weken en 1 dag en vanmorgen hing ik boven het toilet, zo misselijk was/ben ik. Ik weet niet hoe ik dit met werk voor elkaar ga krijgen, het overgeven lucht wel op maar ik moet er niet aan denken dat dat op het werk gebeurd en dat anderen me kunnen horen?. Uberhaupt zie ik het niet voor me om zo misselijk op mn werk te zitten, maar ik kan me toch moeilijk iedere dag gaan ziekmelden. Ik kan hier zo over in zitten. Niet leuk!!
2 van mijn vriendinnen zijn geen enkele keer misselijk geweest, dus het kan ook heel goed dat je het gewoon lekker overslaat.
Meer meiden met die rottige misselijkheid? En hoe gaan jullie ermee om? Ik heb gemberthee en tabletjes gehaald van de tuinen, maar of dat nou helpt.. vanmorgen mn wekker extra vroeg gezet, liggend ontbeten en daarna rustig opgestaan maar het kwam er alsnog net zo hard weer uit. Als dit mijn ochtendritueel is mag ik voor het werk wel om 5.30 uur op gaan staan! 

Terug
Bovenaan