Uitgerekend in januari

@Sassooo wat fijn dat de echo goed was! Leuk dat we beide vandaag mochten? Inderdaad succes voor de dames die komende dagen mogen? 

@Kakiwink; gelukkig bij jou ook goed! Is wel een opluchting he! Ik snap je onzekerheid! Ik ben nu alleen zover dat ik het van de daken wil schreeuwen. Maar dat doe ik nog maar niet. Wil het vanavond wel aan mijn schoonouders vertellen zo benieuwd naar hun reactie?

@superjuffie..
Geen ervaring mee.. Ik denk dat ik het wel zou gaan vertellen. Hoe dan ook hij gaat blij worden. Misschien maakt de goede nieuws hem zelfs sterker, een nieuwe houdvast. Wie weet...

Dames met een goede echo! Goed nieuws is altijd fijn om te horen! hopen en duimen dat het ook zo blijft! Blij namens julle.
Liefsss

@sylvestertje: ook ik ben voor het eerst zwanger en heb amper/met vlagen wat klachten.. lukt me weinig om te denken dat ik geluk heb en ben er vooral onrustig en onzeker door.. ik heb de 5e mn eerste echo en hoop dan dat ik me meer zeker ga voelen! 
@superjuffie: wat heftig zeg! Jij kent je ouders het beste en kan dus ook het beste aanvoelen wat handig/prettig/fijn is..
Mijn vader zou het willen weten zodat hij alle (miljoen) tips nog zou kunnen mee geven en me nog een miljoen x kan vertellen dat het allemaal wel goed zal komen.. maar dat geldt voor mijn vader.. wij weten natuurlijk niet hoe dit voor jou en jou vader is.. wat je ook beslist, jij moet er achter kunnen staan.. ook als je paps er straks (helaas) niet meer is.. hoe dan ook een verdrietige situatie waarmee ik je heel veel sterkte wil wensen! 

@Mlien: Het gebrek aan klachten maakt mij ook wat onrustig. Een tijdje terug had ik ineens echt geen zin meer in bepaalde dingen. Nu lust ik weer alles en ben ik zelfs angstig als mijn borsten/tepels niet gevoelig zijn. 
Als alles gewoon gaat zoals het hoort zou het juist fijn moeten zijn dat er niet of nauwelijks klachten zijn. Ik hoop overmorgen op goed nieuws en ook op een indicatie over hoeveel weken ik zwanger ben. (ik vermoed 8). 
Hopelijk heb jij de 5 juni een goede ervaring! 
Ik heb het alleen mijn ouders, een beste vriendin en pleegzus vertelt dat ik zwanger ben. (en mijn partner natuurlijk) Ik heb af en toe echt het idee dat ik mijn ei niet kwijt kan. Ik wil er continu over blijven praten en merk dat ik ook teveel google, daardoor zorg ik er juist voor dat ik nog meer gestresst raak. 

@superjuffie: Wat heftig is dat toch. Mijn oma (moeder van mijn moeder) is overleden toen mijn moeder zwanger was van mij, dat was trouwens wel onverwacht. Ik weet wel dat mijn oma erg gelukkig was met de zwangerschap. Ik zou het je vader sowieso vertellen, ik kan je echter niet geen tips geven hoe je dat het beste kan doen. 

@Superjuffie, ik heb niet exact ervaring met jouw situatie, maar ik heb helaas wel ervaring met ziekte en rouw. Mijn vader is 2 jaar geleden overleden en mijn moeder is momenteel nog ziek. De verwachting is gelukkig wel dat ze haar kleinkind nog mee zal maken! Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn geweest als ik, tijdens het eind van mijn vaders leven, zwanger was geweest. Aan de ene kant had ik dan denk ik het gevoel gehad dat ik hem met iets groots had opgezadeld terwijl hij druk bezig is met overleven, aan de andere kant lijkt het me ook iets dat hij graag weet van jou, want jij leeft hier op dit moment wel mee. Ook weet hij zelf ook al dat hij dood zal gaan, ik denk niet dat het zijn eigen pijn zal verergeren. Ik denk dat het hem goed zal doen dat jij nog een wondertje ter wereld zal brengen, hij leeft ook voort in zo'n nieuw leventje. Wetende dat het jou plezier zal brengen, geeft hem dit misschien zelfs geruststelling dat het met jou goed komt, ook als hij er niet meer is.
Nouja, dat zijn zomaar even gedachten die ik erbij heb. Als je ervaringen wilt delen, sta ik ook open voor contact buiten hier om, al weet ik heel eventjes niet zo goed hoe dan, haha.

Daar sluit ik me bij aan @sassooo.. mooi omschreven.. veel sterkte @superjuffie 
Heb t mijn werkgever wel al verteld. Ik heb een vrij zelfstandige functie als intaker en ik ben coördinator van een team in de ggz.. mijn vorige werkgever was zelfs een beetje teleurgesteld dat ik t niet eerder had gedeeld. Dit is in een mk geëindigd helaas.. was wel lief dat ze dan er voor mij wilde zijn. Mijn huidige werkgever reageerde ook heel enthousiast, begripvol en leuk.. heb ook gezegd dat ik t haar vertelde om bovenstaande.. en ook wel vast een beetje uitgelegd hoe mijn vorige zwangerschap ging van mijn dochtertje (bekkeninst. En zwangerschapsvergiftiging..) hoeft nu niet zo te zijn.. maar.. blij dat ik t even gezegd heb.
Eerst de echo maar afwachten;) wat hebben jullie hem allemaal vroeg. Met 6 weken.. ik wilde hem ook eerder maar kan alleen met 8 weken!! Hier in Leiden vind ik die echo's zo onpersoonlijk bij de Poort.. 
Ben in de type modus :) ga nog even in de tuin chillen! Groetjes! 

Terug
Bovenaan